Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Sophia_! schreef op 21-09-2021 om 11:51:

Jacob uit B&B Vol Liefde heeft toch de liefde gevonden

https://www.ad.nl/show/jacob-uit-benb-vol-liefde-heeft-toch-de-liefde-gevonden~ab15353b0/

Kijk nou, wat leuk!!

Ik hoop het zo voor hem!

https://www.ad.nl/show/jacob-uit-benb-vol-liefde-heeft-toch-de-liefde-gevonden~ab15353b0/

Kijk nou, wat leuk!!

Ach wat leuk, hopelijk slaat de vonk over en vergeet hij snel die paar weken met die 4

Kijk nou, wat leuk!!

Oh, wat leuk! Ik hoop dat ze perfect passen. 

Wat een leuk nieuws! Goed van die dame dat ze contact heeft opgenomen. Ze weet in ieder geval waar ze aan begint haha. Dus dan is het hopelijk vanuit haar kant in ieder geval een goede match.

Hebben ze elkaar al gezien...?
Klinkt alsof er alleen online contact is geweest en ze nu (pas) live gaan kennismaken. Ik ben erg benieuwd...!

Courage schreef op 21-09-2021 om 16:39:

Hebben ze elkaar al gezien...?
Klinkt alsof er alleen online contact is geweest en ze nu (pas) live gaan kennismaken. Ik ben erg benieuwd...!

Ja idd. Ze gaat binnenkort een keer langs? Maar als ze de serie heeft gezien weet ze iig waar/bij wie ze terecht komt...

eindelijk iemand om samen mee in het zwembad te surfen!

Meesje schreef op 21-09-2021 om 21:23:

[..]

Ja idd. Ze gaat binnenkort een keer langs? Maar als ze de serie heeft gezien weet ze iig waar/bij wie ze terecht komt...

Nou, dat kan je je afvragen. Er zijn er genoeg - ook hier - die door het zien van de beelden medelijden met hem hebben gekregen. Terwijl ik denk: als je hem in het echt ontmoet, dan kom je er achter wat voor 'n hork en rare het is. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening.
Daarom ben ik dus wél heel nieuwsgierig hoe dat afloopt.

Ik vond hem geen hork, medelijden is weer het andere uiterste. Puur op de beelden vond ik die 4 juist horken , vakantie houden in zijn huis maar Jacob mocht vooral het liefst niet hun buurt zijn  of iets zeggen, naar setje was het, waarvan 2 ook nog ronduit onbeschoft.

Ik vind het heel moeilijk voor te stellen dat er vrouwen zijn die Jacob leuk vinden. Ik denk wel dat er veel vrouwen zijn die zijn leven, zijn villa en zijn geld leuk vinden. 

Avena schreef op 22-09-2021 om 16:26:

Ik vind het heel moeilijk voor te stellen dat er vrouwen zijn die Jacob leuk vinden. Ik denk wel dat er veel vrouwen zijn die zijn leven, zijn villa en zijn geld leuk vinden.

Ik heb niet zo'n moeite met die man. Ik zie hem als een goeierik, die soms wat onhandig is, maar niet verkeerd ofzo. 

Of ben jij een van de vier dames? Je reageert sterk op hem. 

Avena schreef op 22-09-2021 om 16:26:

Leuk vinden is een groot woord, die 4 vonden in ieder geval zijn villa heel leuk, dus dat klopt, ik vond het een stel onbeschofte ( niet alle 4) haaibaaien die gebruik maakten van Jacob. En dat staat los van hem leuk vinden.

Vrijevlinder schreef op 22-09-2021 om 17:24:

[..]

Ik heb niet zo'n moeite met die man. Ik zie hem als een goeierik, die soms wat onhandig is, maar niet verkeerd ofzo.

Of ben jij een van de vier dames? Je reageert sterk op hem.

Ik heb vooral moeite gehad met hoe die vier dames hier afgezeken werden. Ik zeg niet dat hun gedrag altijd voorbeeldig was, maar denk dat het wel heel begrijpelijk was als je met zo'n man opgescheept zit. 

ik denk juist dat Jacob zo reageerde door het gedrag en gebitch van die 4. Hij had al snel door dat het ze niet om hem ging.

En ik denk dus dat die dames al heel snel door hadden dat Jacob een nogal rare snuiter is die nauwelijks in staat is tot een normale conversatie. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.