Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nico werkt aan z'n pitch 

Nico heeft waarschijnlijk geen behoefte een Bekende Nederlander te worden en gelijkt heeftie!

Ik kijk op Videoland nu Celebrity matchmakers, een programma waarbij teams van BN'ers gaan proberen een man te vinden voor een vrijgezelle vrouw. En wie zit er in de selectierondes...Jeffrey! De thuiswonende match van Roxanne. Lijkt dus toch of hij meer op zoek is naar fame. Overigens lijkt hij niet geselecteerd te zijn, omdat hij in zijn gesprek geen mop kon produceren 😅

Millie91 schreef op 17-09-2021 om 20:54:

Ik kijk op Videoland nu Celebrity matchmakers, een programma waarbij teams van BN'ers gaan proberen een man te vinden voor een vrijgezelle vrouw. En wie zit er in de selectierondes...Jeffrey! De thuiswonende match van Roxanne. Lijkt dus toch of hij meer op zoek is naar fame. Overigens lijkt hij niet geselecteerd te zijn, omdat hij in zijn gesprek geen mop kon produceren 😅

Haha dat is al aan mop op zich   

Dutchgirly schreef op 19-09-2021 om 17:29:

https://lovereality.nl/bb-vol-liefde-jacob-doet-boekje-open-het-was-een-marteling/

Nog een leuk interview met Jacob uit de Weekend.

Klinkt niet heel geloofwaardig wat mij betreft. Om te beginnen al dat hij zegt dat RTL4 de dames had uitgezocht. Hij zelf zeker toch?

Courage schreef op 19-09-2021 om 17:41:

[..]

Klinkt niet heel geloofwaardig wat mij betreft. Om te beginnen al dat hij zegt dat RTL4 de dames had uitgezocht. Hij zelf zeker toch?

Ja dat dacht ik ook dat hij ze zelf had uitgekozen....

Ah, dus als Segrun zegt dat Jacob alleen meedeed vanwege villapromotie, dan is dat belachelijk en een trap na, maar als Jacob losgaat over de dames, dan heet dat 'een leuk interview'?

Avena schreef op 20-09-2021 om 15:25:

Ah, dus als Segrun zegt dat Jacob alleen meedeed vanwege villapromotie, dan is dat belachelijk en een trap na, maar als Jacob losgaat over de dames, dan heet dat 'een leuk interview'?

Op wie ben jij boos?

Interview kan toch leuk zijn om te lezen? Dan hoef je het nog niet met (alles) wat Jacob zegt eens te zijn. Tv uitzending was mss ook wel leuk. Ondanks dat niet alle uitspraken leuk waren.

Meesje schreef op 20-09-2021 om 17:02:

[..]

Op wie ben jij boos?

Op de goegemeente 

Ik vind dat die dames zowel hier als op social media veel te hard zijn neergesabeld en dat Jacob teveel als een slachtoffer werd beschouwd. 

Ah, doen de smileys het niet meer?

Courage schreef op 19-09-2021 om 17:41:

[..]

Zou het kunnen dat RTL4 een selectie heeft gemaakt waar Jacob er 4 van mocht uitkiezen? Dan is het allebei waar.

Avena schreef op 20-09-2021 om 15:25:

Heb je het nou tegen mij omdat ik zei dat ik het een leuk interview vond? Ik vond het gewoon leuk om te lezen. Ik heb trouwens ook nooit gezegd dat dat van Segrun belachelijk of een trap na is. Dus ik snap niet zo goed waarom je deze post plaatst. 

Avena schreef op 20-09-2021 om 20:09:

[..]

Op de goegemeente

Ik vind dat die dames zowel hier als op social media veel te hard zijn neergesabeld en dat Jacob teveel als een slachtoffer werd beschouwd.

Nou Jacobje heeft er van mij flink van langs gekregen hier hoor, zeker toen ik de 42 weken zwangerschap naderde 

Sophia_!

Sophia_!

21-09-2021 om 11:51

Jacob uit B&B Vol Liefde heeft toch de liefde gevonden

https://www.ad.nl/show/jacob-uit-benb-vol-liefde-heeft-toch-de-liefde-gevonden~ab15353b0/

Kijk nou, wat leuk!! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.