Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ja, ik denk dat je nu het Ik Vertrek-effect gaat krijgen met dit programma. Dat B&B-eigenaren zich nog meer dan deze eerste keer vooral gaan opgeven vanwege de free publicity voor hun B&B. 

Ik zie mezelf ooit weleens in de B&B van Bert slapen. Mooi wandelgebied. 

Oh wat jammer, ik had toch een beetje hoop voor Vincent en Monique. Ik vond hun zo schattig!

Vrijevlinder schreef op 27-08-2021 om 19:23:

Hier nog een bericht van Pascal
https://www.libelle.nl/actueel/pascal-blikt-terug-op-zijn-avontuur-in-b-b-vol-liefde-het-was-heerlijk~b3c053e9/

Onder dit artikel staat een quizje: welke B&B eigenaar ben jij?

Ik ben Debbie. Debbie, mensen! Ik ga nu in een hoekje zitten huilen.

Phlora schreef op 27-08-2021 om 20:08:

[..]

Haha, ik was Bert! 

Sophia_!

Sophia_!

27-08-2021 om 20:13

Phlora schreef op 27-08-2021 om 20:08:

[..]

Neeneenee, ik ben ook Debbie 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-08-2021 om 20:21

Ik kwam op Vincent. Maar ik kon zelden echt een keuze maken tussen de antwoorden. 
Hé, ik bedenk nu iets!  Dat kon Vincent ook niet! Klopt het toch nog. 

ik Caroline, neeeeeee  

Net de laatste avond gemist ivm vakantie, maar nu toch blij met jullie “spoilers”. Boehoe , ook geen match made in heaven voor Monique en Vincent, jammer. 
Ook de post van Bert op FB gelezen en we zijn natuurlijk feestelijk bedot, maar het heeft ons toch veel kijk-en leesplezier gegeven de afgelopen weken. En de toon hier was gelukkig veel fijner dan op FB. Wat antwoorden gelezen en dat beviel mij niet. Beter hier!
Verder ben ik volgens de quiz een Bert  Moet zeggen dat het wel mijn favo B&B is, samen met die van Vincent. 
Bedankt voor het opstarten, Hen!

Sophia_!

Sophia_!

27-08-2021 om 20:34

Hen74 schreef op 27-08-2021 om 20:21:

Ik kwam op Vincent. Maar ik kon zelden echt een keuze maken tussen de antwoorden.
Hé, ik bedenk nu iets! Dat kon Vincent ook niet! Klopt het toch nog.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-08-2021 om 20:41

JackieBrown schreef op 27-08-2021 om 20:28:

Net de laatste avond gemist ivm vakantie, maar nu toch blij met jullie “spoilers”. Boehoe , ook geen match made in heaven voor Monique en Vincent, jammer.
Ook de post van Bert op FB gelezen en we zijn natuurlijk feestelijk bedot, maar het heeft ons toch veel kijk-en leesplezier gegeven de afgelopen weken. En de toon hier was gelukkig veel fijner dan op FB. Wat antwoorden gelezen en dat beviel mij niet. Beter hier!
Verder ben ik volgens de quiz een Bert Moet zeggen dat het wel mijn favo B&B is, samen met die van Vincent.
Bedankt voor het opstarten, Hen!

Hen74 schreef op 27-08-2021 om 20:21:

Hé, ik bedenk nu iets! Dat kon Vincent ook niet! Klopt het toch nog.

Haha, ik ook. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.