Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Muzieknootje64 schreef op 27-08-2021 om 13:55:

[..]

Toch vraag ik me af wat er gebeurd zou zijn als hij ze 1 op 1 had ontvangen met meer kansen op een op een gesprekken of een leuk uitje buiten de deur. Nu leek het toch ook op een kudde schaapjes waarbij de ene dame niet af wilde doen voor de ander. Mensen hebben vaak de neiging diegene die het hardst schreeuwt ook maar te volgen uit angst buiten de boot te vallen. Ik vond die Segrun eerst best wel een partij voor hem.

Dan hadden ze ook heel snel ontdekt dat het een rare snuiter is en dat je nauwelijks een normale conversatie met hem kunt voeren. Kun je je die date op die hometrainers nog herinneren met Gerda met de leeuwenkop? Dat ie bijna meteen vroeg of zij seks op een eerste date vond kunnen? Dat was ook een heel raar gesprek... 

Op de Facebook en Instagram van RTL4 staat een update mbt de relatiestatussen van de b&b houders

dat stukje van Debbie vind ik heel veel zeggend: "maar in plaats van te zoeken, wacht ze tot de magie haar werk doet".

Brabeau schreef op 27-08-2021 om 17:45:

Op de Facebook en Instagram van RTL4 staat een update wtb de relatiestatussen van de b&b houders

Ohhh, wat jammer van Monique & Vincent! 

Jammer, maar geen grote verrassing dat niemand in dit programma de liefde heeft gevonden. Op dat vlak doet Boer zoekt vrouw het toch een stuk beter.

Ja, betere selectie. Maar toch hoop ik niet dat ze volgend seizoen BzV gaan na-apen. 

Zometeen Monique en Romana bij RTL Boulevard

Brabeau schreef op 27-08-2021 om 18:38:

Zometeen Monique en Romana bij RTL Boulevard

Ik zie het nu pas. Is het al geweest?

Vrijevlinder schreef op 27-08-2021 om 19:11:

[..]

Ik zie het nu pas. Is het al geweest?

Nee

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-08-2021 om 19:24

Muzieknootje64 schreef op 27-08-2021 om 14:12:

Het was in ieder geval een bijzondere ervaring en voor mij ook de allereerste keer dat ik eens heb deelgenomen aan een forum wat ook leerzaam was. Blijkt maar weer dat je nooit te oud bent om te leren. Het leukste vond ik te horen hoe mensen situaties in de afleveringen toch verschillend zien en interpreteren. Zoveel smaken, zoveel meningen. Net als de keuze van mannen/vrouwen en dat is maar goed ook. Als we allemaal op dezelfde personen zouden vallen zou het wel een hele toestand worden. Liefde kun je niet afdwingen en dat maakt zo'n programma toch weer duidelijk. Ik bewonder de B&B houders en deelnemers dat ze dit toch hebben aangedurfd, want je moet maar afwachten hoe je voor heel Nederland neergezet wordt. Ik wens iedereen veel gezondheid en liefde toe en wellicht komen we elkaar nog eens tegen in een volgend forum.

Ja, dat is leuk hè, die interpretaties van iedereen. Goed verwoord van je! 

Tot het volgende trash-topic wellicht!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-08-2021 om 19:31

Sophia_! schreef op 27-08-2021 om 15:13:

[..]

Die commentaren eronder....🙈😂

Wij zijn hier echt lief vergeleken met FB.

FB vind ik veel platter, volkser, lager, etc. Weet niet het juiste woord ervoor. Maar een groot verschil met dit forum inderdaad!

Vond dat stukje van Bert alleen niet helemaal als zijn eigen woorden klinken. Wellicht door iemand anders namens Bert geschreven?

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-08-2021 om 19:35

Ik zag nog een IG-bericht van Jeroen, op de foto samen met Gwen en Monique. Met een tekst erbij. Iets in de strekking van 'op geheime missie'.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

27-08-2021 om 19:40

Brabeau schreef op 27-08-2021 om 17:45:

Op de Facebook en Instagram van RTL4 staat een update mbt de relatiestatussen van de b&b houders

Niemand blijvend dus. Wel te verwachten. De magie (als die er al was) van zo'n programma is weg. Dan kom je in de echte wereld terug en is er niks meer van over. Net als vaak gebeurt met vakantieliefdes. 

Sophia_!

Sophia_!

27-08-2021 om 19:48

he jammer dat er niks is overgebleven.  Alleen overvolle B&B's overal denk ik, qua reclame was dit wel een goed programma 

Ik zou s naar Jacob's B&B willen gaan, eens zien hoe hij irl is 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.