Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

12-07-2021 om 22:17

B&B Vol liefde (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FancyDuck29

FancyDuck29

26-08-2021 om 16:00

Ik ben nog niet helemaal bij (aflevering 13) maar wat een types zitten ertussen zeg. Die Debbie ook, wat een koud konijn.

mijn hemel, alsjeblieft niet die Nico terug, wanhopig manpersoon was dat zeg. Zo níet aantrekkelijk.

Lieveheersbeest schreef op 26-08-2021 om 16:00:

Ik ben nog niet helemaal bij (aflevering 13) maar wat een types zitten ertussen zeg. Die Debbie ook, wat een koud konijn.

13? Dan staat je nog een hoop te wachten haha, heerlijk!

Het komt op mij over alsof  Mitch nog even rustig aan het verwerken is dat hij als enige over is en zijn maatje weg is. Terwijl Rox al tijden wist dat dit ging gebeuren en hij nu met 3-0 achterstaat maar niet weet dat hij reeds in de blessuretijd is beland, waar hij net denkt de overwinning binnen te hebben.

RavIvaR schreef op 26-08-2021 om 18:17:

Het komt op mij over alsof Mitch nog even rustig aan het verwerken is dat hij als enige over is en zijn maatje weg is. Terwijl Rox al tijden wist dat dit ging gebeuren en hij nu met 3-0 achterstaat maar niet weet dat hij reeds in de blessuretijd is beland, waar hij net denkt de overwinning binnen te hebben.

Ze hadden het vooral gezellig met zijn drieën, er waren (te) weinig 1 op 1 dates.

Zoals Mitch al aangaf hij heeft Theun goed leren kennen

Mitch is echt volledig uitgecheckt nadat Theun is vertrokken. Op dat moment stond Roxanne volgens mij nog wel open voor meer, maar er kwam niks meer uit bij hem. Hij heeft zijn kans verspeeld tijdens die date van gisteren.

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

26-08-2021 om 20:55

Ik kan niet kijken naar die vrouw die haar ogen elke keer open spert 😳

Rare situatie bij Debbie, gisteren heeft ze al met allebei even apart gesproken en is uitgesproken dat het niks zou worden. Toen vroeg ze al wat ze gingen doen (wat rare vraag op dat moment maar okee) en daarop was het 'weet niet' of zoiets. En nu zitten ze er blijkbaar nog met z'n tweeën op actie van haar kant te wachten. 

Sophia_!

Sophia_!

26-08-2021 om 20:58

Die sukkels bij Debbie snappen echt niet dat ze weg moeten gaan. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-08-2021 om 21:14

Nathalie over de drie C's...   

Die heb ik ook! Sociale huurwoning, leenauto soms en mijn uitkering.

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-08-2021 om 21:19

Nose schreef op 26-08-2021 om 20:55:

Ik kan niet kijken naar die vrouw die haar ogen elke keer open spert 😳

Zit er hier ook steeds mee te 'spelen' als ik haar zie. Even voelen wanneer ik dat zelf zou doen. Mijn conclusie: als ik niet wil knipperen. Als je die (natuurlijke) neiging voelt, is de enige manier om dat niét te doen door je ogen verder open te sperren. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

26-08-2021 om 21:20

Hen74 schreef op 26-08-2021 om 21:19:

[..]

Zit er hier ook steeds mee te 'spelen' als ik haar zie. Even voelen wanneer ik dat zelf zou doen. Mijn conclusie: als ik niet wil knipperen. Als je die (natuurlijke) neiging voelt, is de enige manier om dat niét te doen door je ogen verder open te sperren.

Ja ik vind het zo een stom gezicht en eigenlijk bijna eng. Ik hoor geen eens wat ze zegt maar zit zelf met grote ogen te kijken wat ze nu eigenlijk doet 

Die Nathalie is echt een kakker, met haar 3 C's

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

26-08-2021 om 21:40

Een Quote-type!?  Ze past in ieder geval perfect bij Nathalie...

Hen74 schreef op 26-08-2021 om 21:40:

Een Quote-type!? Ze past in ieder geval perfect bij Nathalie...

Ja, zeer bijzonder. Alsof je hele persoonlijkheid afhangt van welke baan je hebt... 

Ik hoop toch nog wel op een update, hoe het nu met alle b&b eigenaren gaat.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.