Media en cultuur
QuarrelsomeSnail25
12-07-2021 om 22:17
B&B Vol liefde (gesloten)
Wie kijkt er ook naar B&B Vol liefde? Ik ben later vanavond ingeschakeld, dus zit er pas net in. Maar ik heb al meningen.
Wie zwijmelt, trasht, hoopt en praat mee?
Bert 59, Saint-Seine in Frankrijk
Caroline 49, Bad Kleinkirchheim in Oostenrijk
Debbie 31, Salerno in Italië
Jacob 60, de kust in de Algarve
Roxanne 32, Roosendaal
Vincent 33, Italië
Spoilers worden NIET gewaardeerd.
Klets hier verder over het nieuwe seizoen:
https://www.viafora.nl/forum/media-en-cultuur/b-b-vol-liefde-zomer-2022?page=1#17
Beterlaat2021!
26-08-2021 om 10:50
Maar ja, als hij wel zijn hart blootgeeft (zoals de vorige man, hoeheetie) en dat komt niet met haar overeen, dan kan hij direct z'n koffer pakken! Dat vond ik ook zo gek bij haar.
Sophia_!
26-08-2021 om 10:54
Beterlaat2021! schreef op 26-08-2021 om 10:50:
Maar ja, als hij wel zijn hart blootgeeft (zoals de vorige man, hoeheetie) en dat komt niet met haar overeen, dan kan hij direct z'n koffer pakken! Dat vond ik ook zo gek bij haar.
Misschien besefte ze daardoor wel dat zij die gevoelens nooit kon gaan beantwoorden. Dan is het wel eerlijker iemand meteen maar weg te sturen.
Ik zou het wel leuk vinden als Eric en zij een relatie krijgen. Ik vind hem een leuke vent en hij kan wat meer lol in haar leven brengen denk ik.
Muzieknootje64
26-08-2021 om 11:09
Goedemorgen;
Pffff Wat een tenenkrommende aflevering was het gisteren zeg; vooral bij Bert.
Ik zie Froukje niet als zijn ideale partner; maar krijg wel steeds meer bewondering voor haar geduld en manier van ontwijken van zijn zeer botte en pijnlijke manieren van converseren; ( en dan druk ik mezelf nog voorzichtig uit).
Ik hoopte stilletjes dat ze wel eventjes haar geduld had verloren en haar glas wijn op dat volle terras over zijn hoofd had leeg gekieperd.
En dan beweerd hij ook nog dat hij 4 vrouwen op bezoek heeft gehad die hem alleen maar energie hebben gekost.
Hij zoekt een vrouw die "tegen hem ingaat"; maar dat heeft niets met liefde te maken.
Deze man lijkt wel bang voor liefde en zodra iemand dichterbij komt gooit hij zijn schild op en probeert hij diegene te verdrijven met heftige discussies en grof geschut.
Een cursus zelfreflectie en communicatie is hetgeen wat hij nodig heeft.
Muzieknootje64
26-08-2021 om 11:15
Eindelijk wat romantiek bij Vincent en Monique.
Ik hoop dat zij van haar werk nog een paar dagen extra vrij krijgt om te onderzoeken of het van zijn kant ook oprecht is; want aan haar gevoelens voor hem twijfel ik niet.
Andersom voel ik het toch niet geheel.
Ik ben zeer benieuwd hoe dit zich ontwikkeld nadat de camera's zijn vertrokken.
Muzieknootje64
26-08-2021 om 11:22
Ik had medelijden met Pascal.
Zijn teleurstelling en pijn over haar manier van afwijzen was door het scherm te voelen.
Het lijkt me ook lastig als je oprecht familiezaken hebt gedeeld en daar dan later ongevoelig over heen wordt gewalst zonder enig medegevoel.
Ik begrijp ook niet waarom Debbie geen 1-op 1 gesprek is aangegaan.
Geen enkele vrouw/man wil afgewezen worden in het bijzijn van zijn concurrent.
Ik hoop voor beide mannen dat ze een leuke dame tegenkomen en dit snel achter zich kunnen laten.
Vrijevlinder
26-08-2021 om 11:25
Muzieknootje64 schreef op 26-08-2021 om 11:09:
Goedemorgen;
Pffff Wat een tenenkrommende aflevering was het gisteren zeg; vooral bij Bert.
Ik zie Froukje niet als zijn ideale partner; maar krijg wel steeds meer bewondering voor haar geduld en manier van ontwijken van zijn zeer botte en pijnlijke manieren van converseren; ( en dan druk ik mezelf nog voorzichtig uit).
Ik hoopte stilletjes dat ze wel eventjes haar geduld had verloren en haar glas wijn op dat volle terras over zijn hoofd had leeg gekieperd.
En dan beweerd hij ook nog dat hij 4 vrouwen op bezoek heeft gehad die hem alleen maar energie hebben gekost.
Hij zoekt een vrouw die "tegen hem ingaat"; maar dat heeft niets met liefde te maken.
Deze man lijkt wel bang voor liefde en zodra iemand dichterbij komt gooit hij zijn schild op en probeert hij diegene te verdrijven met heftige discussies en grof geschut.
Een cursus zelfreflectie en communicatie is hetgeen wat hij nodig heeft.
Dit zou best eens zo kunnen zijn.
Muzieknootje64
26-08-2021 om 11:26
Sophia_! schreef op 26-08-2021 om 10:54:
[..]
Misschien besefte ze daardoor wel dat zij die gevoelens nooit kon gaan beantwoorden. Dan is het wel eerlijker iemand meteen maar weg te sturen.
Ik zou het wel leuk vinden als Eric en zij een relatie krijgen. Ik vind hem een leuke vent en hij kan wat meer lol in haar leven brengen denk ik.
Daar kan ik me volledig in vinden.
Eric is toch diegene die haar wellicht wat losser kan maken.
Hij heeft toch niet voor niets zijn ontslag genomen als trainer en daarom hoop ik dat cupido daar toch raak heeft geschoten.
Je gaat elkaar pas echt leren kennen als de camera;s weg zijn.
Muzieknootje64
26-08-2021 om 11:31
Ik kijk uit naar de aflevering van vanavond en naar wat Jacob echt te zeggen heeft.
Maar zou het ook zo faire vinden als ze de 4 Gerda's ook de kans geven hun ervaringen te delen zonder al te veel te knippen en plakken.
Want aan alles zitten er twee kanten.
Dutchgirly
26-08-2021 om 13:49
Nico? Daar moest ze echt niks van hebben. Die ging veeeel te snel voor haar met zijn heftige brief enzo. Ik werd er plaatsvervangend claustrofobisch van
Dierenvriend97
26-08-2021 om 15:11
Weten jullie nog dat toen Chris aankwam bij Debbie zij "welkom" zei en hij antwoordde met "welkom".
Gister ging Theun weg, Rox zei "goede reis" waarop Theun antwoordde "goede reis".
Haha!
redbulletje
26-08-2021 om 15:14
Dierenvriend97 schreef op 26-08-2021 om 15:11:
Weten jullie nog dat toen Chris aankwam bij Debbie zij "welkom" zei en hij antwoordde met "welkom".
Gister ging Theun weg, Rox zei "goede reis" waarop Theun antwoordde "goede reis".
Haha!
Wellicht doordat ze voor de camera nog even opnieuw welkom moeten zeggen waardoor ze in de war komen?