Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Brabeau schreef op 11-09-2022 om 21:57:

Ik heb niet meegekregen dat er een onthulling zou zijn, maar het was een spontane vraag dus dat zal het vast niet zijn geweest. Ook geen idee wat het wel was, heb alleen het laatste stukje even opgeschreven:

Tafelgast: "wat is je keuze om de liefde te gaan zoeken in een televisieprogramma?"

Richard: "Gratis reclame. Laten we nou eerlijk wezen, je komt met je verhuurspulletjes op televisie, het geeft toch een prachtig mooie reclame.
(...) mooiere gratis reclame als dit bestaat er niet. Na het kiezen van de vrouwen had ik al zoiets van, er zit geen vrouw bij waar ik van denk Goh Geweldig. Ik heb een leuke tijd gehad weet je wel, maar er zat gewoon niks voor me bij."

Wat 'n enorme lul! 

Ik heb het terug gekeken Richard bij Humberto. Ik kreeg het idee dat hij zich geen houding wist te geven . Heel de tijd aandacht voor zijn hond en er zachtjes tegen praten. Terwijl Humberto met hem sprak zat die hond hem de hele tijd af te likken olp zijn tatoo van een naakte vrouw. Humberto maakte daar nog een opmerking over. Hij zag er weer zo vies en onverzorgd uit. Ik vind hem wel gemeen want Simone ging echt voor hem en hij zegt nu dat de reclame voor zijn B&B hem wel goed uit kwam. Simone ging terug naar Nederland omdat haar moeder op sterven lag en hij zei van durf je het te zeggen : ik wel tegen jou want ik hou van jou. Simone ook van hem en daarna liet hij het afweten. Misselijke vent weet je wel!

Nou hij komt inderdaad wel heel erg als een eikel over zo. Mooie anti-reclame voor zichzelf.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

12-09-2022 om 08:20 Topicstarter

Zou 'de gratis reclame weetjewel' nou werkelijk betalende gasten hebben opgeleverd?? 
Wie gaat er nou naar zo'n bouwplaats op vakantie? 

Beterlaat2021! schreef op 12-09-2022 om 08:20:

Zou 'de gratis reclame weetjewel' nou werkelijk betalende gasten hebben opgeleverd??
Wie gaat er nou naar zo'n bouwplaats op vakantie?

Er zijn altijd van die mensen die aangetrokken worden door mensen als ze op tv zijn geweest. Ook al is het een zak hooi.

Rondstruiner schreef op 08-09-2022 om 21:18:

[..]

Gewoon niet met diagnoses strooien, dat slaat gewoon nergens op. Als je zelf een kind met ASS hebt, weet je ook dat zo'n diagnose niet zo makkelijk te stellen is als jij nu doet.

Alles in je bericht na die eerste zin had prima gekund.

Leeghoofd vind ik ook niet leuk om over iemand te zeggen.

Nogmaals ik zeg kenmerken van… 

Brabeau schreef op 11-09-2022 om 21:57:

Ik heb niet meegekregen dat er een onthulling zou zijn, maar het was een spontane vraag dus dat zal het vast niet zijn geweest. Ook geen idee wat het wel was, heb alleen het laatste stukje even opgeschreven:

Tafelgast: "wat is je keuze om de liefde te gaan zoeken in een televisieprogramma?"

Richard: "Gratis reclame. Laten we nou eerlijk wezen, je komt met je verhuurspulletjes op televisie, het geeft toch een prachtig mooie reclame.
(...) mooiere gratis reclame als dit bestaat er niet. Na het kiezen van de vrouwen had ik al zoiets van, er zit geen vrouw bij waar ik van denk Goh Geweldig. Ik heb een leuke tijd gehad weet je wel, maar er zat gewoon niks voor me bij."

Bah, wat smerig dit zeg! Is er eigenlijk ook een reactie van Simone geweest? Ik heb al die programma's niet gevolgd waar ze te zien waren na die tijd.. Ik ben wel benieuwd hoe het gegaan is en hoe zij er over denkt. Vind het echt heel rot voor haar

HAHA!wait..what schreef op 12-09-2022 om 12:28:

[..]

Bah, wat smerig dit zeg! Is er eigenlijk ook een reactie van Simone geweest? Ik heb al die programma's niet gevolgd waar ze te zien waren na die tijd.. Ik ben wel benieuwd hoe het gegaan is en hoe zij er over denkt. Vind het echt heel rot voor haar

Een reactie hierop heb ik niet gezien, maar ze heeft eerder wel wat gezegd:

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5330155/simone-reactie-breuk-benb-vol-liefde#:~:text=Daarna%20refereert%20Simone%20naar%20een,relatie%20niet%20voort%20te%20zetten.

Rondstruiner schreef op 12-09-2022 om 12:41:

[..]

Een reactie hierop heb ik niet gezien, maar ze heeft eerder wel wat gezegd:

https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/artikel/5330155/simone-reactie-breuk-benb-vol-liefde#:~:text=Daarna%20refereert%20Simone%20naar%20een,relatie%20niet%20voort%20te%20zetten.

Thanks! Ik gun haar echt een leuke(re) man.. 😊 Ze verdient zoveel beter dan dit

HAHA!wait..what schreef op 12-09-2022 om 12:28:

[..]

Ik zag nu toch een reactie van Simone:

https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/5333512/bb-vol-liefde-simone-richard-vlinders

En toen kwam ik ook dit gekke verhaal tegen:
Blijbaar mogen de kandidaten volgens hun contract zich niet negatief uitlaten over het programma. Astrid en HJ waren toch niet al te positief over hoe het filmen aangepakt werd, maar dat artikel in de Telegraaf mag ik niet lezen.

Denise heeft omdat ze niets mag zeggen een sarcastisch positieve video over haar ervaring geplaatst, maar heeft dus een melding gemaakt over ongewenst gedrag bij Mores, een meldpunt. Ben benieuwd of daar nog iets uitkomt.

Maar het trieste dieptepunt: Eddy Zoey heeft in Rtl Boulevard in een mislukte poging tot damage control over Denise gezegd: rtl onderhandelt niet met terroristen... Wtf? Wat een belachelijke idioot zeg. Sukkel.

https://www.ad.nl/show/uitspraak-eddy-zoey-verbijstert-benb-vol-liefde-denise-noem-je-mij-nou-een-terrorist~af20bbf7/
https://www.shownieuws.nl/entertainment/zien-denise-maakt-gehakt-van-b-en-b-vol-liefde-productie
https://www.shownieuws.nl/entertainment/ook-astrid-en-harmjan-halen-uit-naar-makers-b-en-b-vol-liefde

redbulletje schreef op 15-10-2022 om 20:02:

[..]

Dus ook alleen maar deelgenomen om reclame te maken uiteindelijk.

Nou inderdaad. En dan net alsof het van haar is te koop zetten en zeggen dat ze een nieuwe uitdaging zoekt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.