Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

Brabeau schreef op 10-09-2022 om 23:50:

Richard zat vandaag bij Humberto weet je wel

Wat zei hij tussen de 'weet je wels' door?

Reflectione schreef op 11-09-2022 om 04:27:

[..]

Ik denk “eeh,nou eeh”😂

Reflectione schreef op 11-09-2022 om 04:27:

[..]

Het stond op de achtergrond aan en heb er niet veel van meegekregen maar het kwam er op neer dat ie mee deed voor de gratis reclame voor de b&b en dat stak 'ie niet bepaald onder stoelen of banken.

Brabeau schreef op 11-09-2022 om 10:27:

[..]

Het stond op de achtergrond aan en heb er niet veel van meegekregen maar het kwam er op neer dat ie mee deed voor de gratis reclame voor de b&b en dat stak 'ie niet bepaald onder stoelen of banken.

Oh wow! En volgens mij is hij niet de enige kandidaat die zo dacht 

Brabeau schreef op 11-09-2022 om 10:27:

[..]

Wat zal Simone zich misbruikt voelen dan! Helemaal doordat ze de laatste weken van haar moeder heeft moeten missen door die opnames. 

redbulletje schreef op 11-09-2022 om 11:42:

[..]

Wat zal Simone zich misbruikt voelen dan! Helemaal doordat ze de laatste weken van haar moeder heeft moeten missen door die opnames.

Nou zeg, inderdaad. Het is een misselijke trap na voor al zijn dames, maar voor Simone nog wat harder. En het is zo'n lieve vrouw, dit verdient ze niet.

Ik denk dat ie zich zo eruit probeert te redden. Maakt m nog meer niet sympathiek, zal m geen klanten opleveren.

Beterlaat2021!

Beterlaat2021!

11-09-2022 om 12:59 Topicstarter

En dan was er nog nauwelijks sprake van een echte B&B, weetjewel.

Beterlaat2021! schreef op 11-09-2022 om 12:59:

En dan was er nog nauwelijks sprake van een echte B&B, weetjewel.

Ikweetwel dat deelname aan dit programma geen goede reclame is geweest.

Yumi schreef op 11-09-2022 om 13:07:

[..]

Ikweetwel dat deelname aan dit programma geen goede reclame is geweest.

Nou idd, dat had ie zich vergist en beter mee kunnen doen met dat andere b&b programma van Max  

GroenTuintje schreef op 11-09-2022 om 13:39:

[..]

Nou idd, dat had ie zich vergist en beter mee kunnen doen met dat andere b&b programma van Max

Ik ben alleen bang dat Max als voorwaarde hanteert dat je een B&B hebt. En sja, die heeft Richard niet 😬

Meesje schreef op 11-09-2022 om 14:51:

[..]

Ik ben alleen bang dat Max als voorwaarde hanteert dat je een B&B hebt. En sja, die heeft Richard niet 😬

Dan doet ie wel alsof, weetjewel

Dus dit was de onthulling? Ik maar denken dat hij een Simone toch bij elkaar zijn gekomen. 

Ik heb niet meegekregen dat er een onthulling zou zijn, maar het was een spontane vraag dus dat zal het vast niet zijn geweest. Ook geen idee wat het wel was, heb alleen het laatste stukje even opgeschreven:

Tafelgast: "wat is je keuze om de liefde te gaan zoeken in een televisieprogramma?"

Richard: "Gratis reclame. Laten we nou eerlijk wezen, je komt met je verhuurspulletjes op televisie, het geeft toch een prachtig mooie reclame.
(...) mooiere gratis reclame als dit bestaat er niet. Na het kiezen van de vrouwen had ik al zoiets van, er zit geen vrouw bij waar ik van denk Goh Geweldig. Ik heb een leuke tijd gehad weet je wel, maar er zat gewoon niks voor me bij."

MRI

MRI

11-09-2022 om 22:04

Brabeau schreef op 11-09-2022 om 21:57:

Ik heb niet meegekregen dat er een onthulling zou zijn, maar het was een spontane vraag dus dat zal het vast niet zijn geweest. Ook geen idee wat het wel was, heb alleen het laatste stukje even opgeschreven:

Tafelgast: "wat is je keuze om de liefde te gaan zoeken in een televisieprogramma?"

Richard: "Gratis reclame. Laten we nou eerlijk wezen, je komt met je verhuurspulletjes op televisie, het geeft toch een prachtig mooie reclame.
(...) mooiere gratis reclame als dit bestaat er niet. Na het kiezen van de vrouwen had ik al zoiets van, er zit geen vrouw bij waar ik van denk Goh Geweldig. Ik heb een leuke tijd gehad weet je wel, maar er zat gewoon niks voor me bij."

nou lekker dan, wat een heerschap, was dan ook niets met Simone begonnen. Zij leek me wel serieus in haar gevoelens

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.