Media en cultuur
Beterlaat2021!
07-07-2022 om 13:52
B&B Vol Liefde; zomer 2022
Met ingang van maandag 11 juli begint er een nieuwe serie, van maandag tot vrijdag op RTL 4, om 20.30 uur - 21.45 uur.
Van de 11 in december 2021 voorgestelde kandidaten zijn er 8 overgebleven.
De overige 3 kregen te weinig reacties.
Dit jaar zijn dus de kandidaten > en hun gasten :
Richard - 50 Portugal > Simone, Claudia, Gerry, Maureen, Esther.
Hans - 60 Frankrijk > Petra, Yovan, Daisy, Anne Marie, Marion
Martijn - 31 Portugal > Simone, Britt, Marjan, Susanne, Fenna, Linda
Denise - 31 Spanje > Dave, Giovanni, Frank , Ben, Sven
Nastasja - 49 Frankrijk > Dirk, Jos, Menno, Jan
Hans - 54 Italië > Hayriye, Desiree, Sylvia, Natascha, Denise
Astrid - 48 Oostenrijk > Alex , Harmjan, Ruud
Ted - 68 Portugal, > Piet, Ab,Tjerk, Ben
Dus maar liefst 3 mensen in Portugal en 2 in Frankrijk. ( Jammer genoeg is de man in Ierland afgevallen wegens te weinig reacties.)
In dit topic kunnen we kletsen over deze serie.
Laten we ons houden aan de uitzendingen op RTL en spoilers voorkomen.
Peiling
Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
watertoren
03-09-2022 om 11:28
Mug schreef op 03-09-2022 om 11:14:
[..]
Ik las er net over op AD, maar ik vind het een nogal vaag bericht.
Ja, ik las het ook en daar word je niet wijzer van. Ik denk dan van zeg dan niks. Wie A zegt moet ook B zeggen.
LostJellyfish83
03-09-2022 om 11:36
watertoren schreef op 03-09-2022 om 11:28:
[..]
Ja, ik las het ook en daar word je niet wijzer van. Ik denk dan van zeg dan niks. Wie A zegt moet ook B zeggen.
Dat dacht ik eerlijk gezegd ook.
Moxxie
03-09-2022 om 11:40
Het is een bericht waarvan je van tevoren weet dat mensen gaan gissen naar het verhaal en de dader. 'O, dat zal wel over ....... gaan, dat vond ik al zo'n arrogante zak'.
Heel flauw van Denise dat ze dit doet, vervelend voor de mannen die zich van geen kwaad bewust zijn en hier mogelijk toch op aangekeken worden. Het bericht loopt over van toespelingen op haar eigen puurheid, eerlijkheid, positiviteit en liefde. Nou ja, ik denk er het mijne van.
MRI
03-09-2022 om 11:42
Ja ze moet of man en paard noemen of niet gaan hinten, daar ben ik het mee eens
watertoren
03-09-2022 om 11:52
Dan schrijft Denise ook dat ze wel de liefde heeft gevonden namelijk zelfliefde. Haha, dat wisten we toch al lang. Ik vind haar steeds minder sympathiek over komen. Ik vermoed dat haar ego erg gekwetst is omdat Dave haar af heeft gewezen. Daar kan ze niet mee om gaan.
GroenTuintje
03-09-2022 om 12:51
watertoren schreef op 03-09-2022 om 11:52:
Dan schrijft Denise ook dat ze wel de liefde heeft gevonden namelijk zelfliefde. Haha, dat wisten we toch al lang. Ik vind haar steeds minder sympathiek over komen. Ik vermoed dat haar ego erg gekwetst is omdat Dave haar af heeft gewezen. Daar kan ze niet mee om gaan.
Misschien is dat ook haar probleem met het vinden van een geliefde.. ze heeft alleen maar liefde voor zichzelf blijkbaar.
Courage
03-09-2022 om 13:05
Dit is inderdaad niet handig van Denise. En het zou wel met één van de 'kandidaten' te maken hebben, want ze schrijft dat het uit de verhaallijn is geknipt. Het had ook nog iemand van de crew kunnen zijn.
Maar goed, noem man en paard, want nu laat je teveel ruimte over voor speculatie.
En als het bewust uit de verhaallijn is geweerd, dan zijn er getuigen?
Chabeli
04-09-2022 om 18:56
Ik denk dat Denise pissig is over Dave. Zij zal het gevoel hebben gehad door (dronken?) gedrag en appen dat ie helemaal voor haar ging. En dan opeens aftaaien. Daardoor is ze mogelijk anders neergezet bij het het vertrek van Dave en zij zo heftig reageerde. Superlullig maar dat kan ze beter gewoon duidelijk zeggen ipv dit vage insinuerende gedoe. Tenzij er echt iets heel fouts aan de hand was...maar ook dat kan ze beter zeggen.
Al die hoogdravende woorden overigens die ze gebruikt...kom op zeg, er zat weinig leven en dynamiek in Denise. Ze zal er best mee weggekomen zijn in haar leven, maar het is pijnlijk duidelijk dat een aardig figuur en een verzorgd uiterlijk niet genoeg is om mensen in vervoering te brengen.
Roodkapjeendewolf
06-09-2022 om 15:58
Voor mij komt Denise over alsof ze kenmerken heeft van ASS.
Ze zoekt “houvast” in ratio en feiten en mist het aanvoelen van mensen en situatie. Dat zag ik terug bij het daten. Het lijkt alsof ze continu lijstjes afwerkt in haar hoofd maar ze voelt niet wat in haarzelf en bij andere gebeurt. Als het dan anders loopt dan ze met haar ratio bedacht heeft raakt ze overspoeld met boosheid ( verdriet)
Yumi
07-09-2022 om 09:17
Roodkapjeendewolf schreef op 06-09-2022 om 15:58:
Voor mij komt Denise over alsof ze kenmerken heeft van ASS.
Ze zoekt “houvast” in ratio en feiten en mist het aanvoelen van mensen en situatie. Dat zag ik terug bij het daten. Het lijkt alsof ze continu lijstjes afwerkt in haar hoofd maar ze voelt niet wat in haarzelf en bij andere gebeurt. Als het dan anders loopt dan ze met haar ratio bedacht heeft raakt ze overspoeld met boosheid ( verdriet)
Denise zat in een voor haar compleet nieuwe en stressvolle situatie met een aantal onbekende mannen en cameraploeg in haar huis. Ik vind het jammer dat op basis van die paar uur dat ze in beeld is geweest, je haar beoordeelt.
GroenTuintje
07-09-2022 om 09:23
Weer idd met labeltjes strooien, terwijl men haar niet persoonlijk kent
Rondstruiner
07-09-2022 om 15:33
Yumi schreef op 07-09-2022 om 09:17:
[..]
Denise zat in een voor haar compleet nieuwe en stressvolle situatie met een aantal onbekende mannen en cameraploeg in haar huis. Ik vind het jammer dat op basis van die paar uur dat ze in beeld is geweest, je haar beoordeelt.
Niet alleen iemand beoordelen, maar zelfs een diagnose op iemand plakken. Gewoon niet doen.
Roodkapjeendewolf
08-09-2022 om 16:28
ik zeg kenmerken van …
Zoals alle deelnemers en mensen worden beoordeeld door ons en de kijkers. Ik lees in dit topic reacties dat Denise een leeghoofd is etc
Voor mij is er btw niks negatiefs aan deze constatering. Ik heb zelf een kind met ASS.
Ik zie het als verklaring voor bepaalde gedrag van haar.
Rondstruiner
08-09-2022 om 21:18
Roodkapjeendewolf schreef op 08-09-2022 om 16:28:
ik zeg kenmerken van …
Zoals alle deelnemers en mensen worden beoordeeld door ons en de kijkers. Ik lees in dit topic reacties dat Denise een leeghoofd is etc
Voor mij is er btw niks negatiefs aan deze constatering. Ik heb zelf een kind met ASS.
Ik zie het als verklaring voor bepaalde gedrag van haar.
Gewoon niet met diagnoses strooien, dat slaat gewoon nergens op. Als je zelf een kind met ASS hebt, weet je ook dat zo'n diagnose niet zo makkelijk te stellen is als jij nu doet.
Alles in je bericht na die eerste zin had prima gekund.
Leeghoofd vind ik ook niet leuk om over iemand te zeggen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.