Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

oeioei al die teksten in oostenrijk.. 'love' kussen, op haar t shirt staat ook wat, woorden op de muur.. vermoed ook een mat bij de voordeur maar da's gissen  

lieve Alex gaat een beetje schrikken vrees ik

hart met véel teksten bij de voordeur 

Ik vind t heerlijk dat t net zo knullig en kneuterig voelt als vorig jaar. Eigenlijk niet echt een rtl programma. Meer nl1 ofzo. Bedden opmaken, zeeppompjes vullen en ongemakkelijke stiltes. 

safari schreef op 11-07-2022 om 21:14:

hart met véel teksten bij de voordeur

Jaaaa. Pfoe. 

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 21:17

Friezinnetje schreef op 11-07-2022 om 21:01:

ik kijk ook even, maar denk niet dat ik het bij hou en al snel afhaak. Er zitten er nu al een paar in mijn irritatiezone.

Haha nu al? Dat heb ik nog niet, maar dat zal wel snel komen denk ik. Bij Astrid. Zij lijkt me echt niet aardig. 

Alex komt me zo bekend voor, jullie niet?

Mug schreef op 11-07-2022 om 21:17:

[..]

Haha nu al? Dat heb ik nog niet, maar dat zal wel snel komen denk ik. Bij Astrid. Zij lijkt me echt niet aardig.

Nee, dat gevoel heb ik ook bij Astrid

nou Astrid, Richard en die andere ouwe snoeperd. Eigenlijk niet een 

wat een leuke kinderen heeft Richard

Die man bij Astrid vind ik wel leuk. Hij doet ook zijn best. Maar ik vind haar wel heel onhandig in het contact. 

Meesje schreef op 11-07-2022 om 21:32:

Die man bij Astrid vind ik wel leuk. Hij doet ook zijn best. Maar ik vind haar wel heel onhandig in het contact.

Ja............ koffie........... mooi.............

Mamali schreef op 11-07-2022 om 21:17:

Ja! Maar dat heb ik meer kandidaten 

wat een leuk cadeau van Joey!

Mamali schreef op 11-07-2022 om 21:17:

Hij doet me denken aan die makelaar bij kopen zonder kijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.