Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B Vol Liefde; zomer 2022

Peiling

Wie is jouw favoriet dit seizoen, nu we over de helft van het seizoen zijn? (> Tussen haakjes de percentages van de eerste peiling)
64 stemmen
9%
6%
13%
5%
33%
11%
17%
6%

paraat! let's goooo 

daar gaan we 😄

oei wel een beetje blote billetjes pand, met die dichte oudroze muren in italië. Hans lijkt me wel heel lief!

jeeeej, ik zit ook klaar. 
Lig 2 min achter ivm huilende baby. Ik heb haar uitgelegd dat ze nu écht stil moet zijn; mama heeft belangrijke dingen te doen

elke zin met Hans beginnend 

Wel fijn dat we nu wel een soort van introductie krijgen.

safari schreef op 11-07-2022 om 20:42:

elke zin met Hans beginnend

Dat was ding 1 wat ik wilde zeggen.

Ding 2 is de leeftijd van Hans. Ik zou er zo 10 jaar bijgeteld hebben m

LostJellyfish83

LostJellyfish83

11-07-2022 om 20:54

Hunkerende Hans, dat is wel een goede bijnaam    ik vind hem ook een oude kop hebben. 

Echt, wat heerlijk kneuterig meteen alweer! 

Vond dat laatste filmpje van die gozer bij Denise wel grappig. Sombrero op.

VivaLaVida schreef op 11-07-2022 om 20:54:

Vond dat laatste filmpje van die gozer bij Denise wel grappig. Sombrero op.

Vond zij ook. Zie je hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond het helemaal niet grappig. Maar ja, hij hoeft ook niet bij mij te passen

Meesje schreef op 11-07-2022 om 20:57:

[..]

Vond zij ook. Zie je hoe smaken kunnen verschillen. Ik vond het helemaal niet grappig. Maar ja, hij hoeft ook niet bij mij te passen

Klopt. Wil ook niet zeggen dat het mijn type is.

ik kijk ook even, maar denk niet dat ik het bij hou en al snel afhaak. Er zitten er nu al een paar in mijn irritatiezone. 

Jeetje, die Richard zou ik niet trekken. Mijn hemel, denk dat dat lepeltje niet stil ligt in bed

Meesje schreef op 11-07-2022 om 21:07:

Jeetje, die Richard zou ik niet trekken. Mijn hemel, denk dat dat lepeltje niet stil ligt in bed

nou idd, veel te druk

Astrid wil alles hetzelfde houden, maar ja, er komt (als het goed is) wel iemand bij

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.