Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Moxxie schreef op 19-08-2023 om 12:37:

[..]

Jawel, dit is Annemarie, de paardenvriend:

anne-marie-uit-bb-vol-liefde-is-blij-voor-hans-en-petra-ze-passen-beter-bij-elkaar

Dat is al ontkracht. Dit is niet Debbie's Annemarie. 

Ik vind Harry niet knap maar wel knapper dan Paul.
Als ik Marian was dan zou ik heel boos zijn geworden als iemand verf op mijn broek smeert. Ik zou Tom gelijk naar huis hebben gestuurd. 
Alexandra vind ik een aanstelster en niet aardig maar ik trek haar veel beter dan Corina. Ik vind dat echt een stom mens en spoel het liefst door als zij in beeld is. Ik irriteer me mateloos aan haar. 
Anna vind ik de vrouwelijke versie van Bram. Ze lijken op elkaar en zien er allebei even onfris uit. Ik vind Anna wel wat onecht over komen met dat gemaakte lachje alsof ze constant toneel speelt.

redbulletje schreef op 19-08-2023 om 13:31:

[..]

Dat is al ontkracht. Dit is niet Debbie's Annemarie.

Leek mij al onlogisch, zij is toch veel jonger en kan ook veel leuker krijgen nu qua mannen.

MRI schreef op 19-08-2023 om 12:48:

[..]

Nee ik heb hem nooit irl ontmoet hoor, ik heb een lange app geschiedenis met hem (al vier jaar terug) nadat ik hem ontmoette op een datingsite maar ik ben een schijterd met bindingsangst dus ik heb het laten verwateren (en date helemaal niet meer). Maar ik vond het wel superleuk om te zien dat hij in dit programma kwam en ik kon zien wat ik gemist of ontlopen had. Maar nu ik hem in beweging zie, zie ik ook dat het geen match was geweest.

Wat leuk! Je zal wel opgekeken hebben dat hij ineens in het programma verscheen. Inderdaad grappig om dan nu te zoen hoe hij in werkelijkheid is. Ik hoorde ergens anders ook al dat hij veel op datingsites zit en nogal een womanizer is.

Wat zijn de bedoelingen van Tom  ('Koos Koets') eigenlijk?
Is hij een klassieke    

artworks-skDv8RPYpeDWzGfb-ITJeeA-t240x240.jpg

???

Beterlaat2021! schreef op 19-08-2023 om 15:56:

Wat zijn de bedoelingen van Tom ('Koos Koets') eigenlijk?
Is hij een klassieke

artworks-skDv8RPYpeDWzGfb-ITJeeA-t240x240.jpg

???

Tom lijkt mij iemand die een beetje lol wil hebben, en verder niets want die diepgang heeft hij niet. Beschaving ook erg weinig. Maar wel enorm leuk om in zo’n programma te stoppen als gangmaker. Die lekker alles zegt wat hij denkt. Al kan ik om sommige grappen niet lachen, hij smeert zwarte verf op haar broek en heeft dan zoiets van “zolang ze niet boos is, gaat alles goed toch” ehhh nou als hij pas een sociale cue oppakt als iemand boos wordt, is dat rijkelijk laat. Hij ziet dus niet dat zij ‘not amused’ was. Al deed hij het geen tweede keer toen ze duidelijk ‘nee’ zei maar hij bleef maar klieren.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-08-2023 om 16:23

Tom is een gangmaker maar geen relatie materiaal 

Haantje79

Haantje79

19-08-2023 om 16:42 Topicstarter

Tom is grappig voor een paar minuten, daarna is het een irritante onbehouwen schreeuwlelijk. Hij kon wel leuk zingen en sfeer maken in de strandsoos, maar verder wieberen you know?

redbulletje schreef op 19-08-2023 om 13:31:

[..]

Dat is al ontkracht. Dit is niet Debbie's Annemarie.

Achh dat had ik niet meegekregen.

Het verbaasd mij dat er veel vrouwen zijn die Harry knap vinden, ik vind hem verre van knap, echt een oude man ook qua kleding en kapsel keuze en zou er ook totaal niet voor vallen. Paul is ook niet knap maar wel een leuke vent en prettig gezelschap lijkt mij.

majorette2005 schreef op 19-08-2023 om 17:18:

Het verbaasd mij dat er veel vrouwen zijn die Harry knap vinden, ik vind hem verre van knap, echt een oude man ook qua kleding en kapsel keuze en zou er ook totaal niet voor vallen. Paul is ook niet knap maar wel een leuke vent en prettig gezelschap lijkt mij.

Harry is ook niet mijn smaak, ik snap de ophef over zijn uiterlijk niet. Hij beweegt alsof hij beginnende parkinson heeft. Harry de stijve hark 

Inderdaad, ik zie het ook niet

Ik hoor hier niemand over maar mijn vriendinnen en ik storen zich al jaren aan de voice over. Dat was eigenlijk begonnen met het Spaanse dorp Ollolai of iets. Daarna echt bijna elk programma op RTL werd ingesproken door hem. Ik kijk vaak samen met een vriendin en dan zeggen we met dat irritante stemmetje zelf al van tot zo of welkom terug. Wij fantaseerden wel eens van hoe zou die man eruit zien. We hebben wel gelachen. Afgelopen maandag kregen we hem te zien bij RTL Boulevard en hij was precies zoals we hem hadden verwacht. 

Beterlaat2021! schreef op 19-08-2023 om 15:56:

Wat zijn de bedoelingen van Tom ('Koos Koets') eigenlijk?
Is hij een klassieke

artworks-skDv8RPYpeDWzGfb-ITJeeA-t240x240.jpg

???

Ik denk dat een golddigger zich aanpast aan de vrouw of man waar hij interesse in heeft. Goed gekleed gaat met een verzorgd uiterlijk,  vriendjes met je vrienden wil worden, zich weet te gedragen, en let op taalgebruik.... ik vind Tom het tegenovergestelde. 

Tom is het type ik pas me niet aan en doe waar ik zin in heb, chaotisch in doen en laten. Daarnaast een houding van ik ben een vrije kunstenaar kleurrijk en excentriek, en mensen moeten me nemen zoals ik ben.

Leuk voor 'n avondje lachen vinden sommige maar zelfs dat zou mij te ver gaan brrrr ...🏃

Tom is een man die aandacht wil en op tv wil maar ik denk niet dat hij echt interesse heeft voor Marian. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.