Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Brabeau schreef op 19-08-2023 om 09:22:

ach, wat een leuke en warme laatste aflevering!

Die moet ik nog zien

O, zijn we bijna aan 't einde van dit seizoen? Ik zal de ochtendroutine wel gaan missen..

Dus maandag de laatste aflevering op RTL4, is dat dan ook de reunie of komt die later? De aflevering van gisteren moet ik nog bekijken.
Daar heb ik het hele weekend nog voor... 

Ik denk dat Alleendert wel het record van mismatches heeft gebroken, 6 x mis.

GroenTuintje schreef op 19-08-2023 om 09:34:

[..]

Die moet ik nog zien

Daarom zeg ik verder ook niks, don't worry!

Beterlaat2021! schreef op 19-08-2023 om 09:38:

O, zijn we bijna aan 't einde van dit seizoen? Ik zal de ochtendroutine wel gaan missen..

Dus maandag de laatste aflevering op RTL4, is dat dan ook de reunie of komt die later? De aflevering van gisteren moet ik nog bekijken.
Daar heb ik het hele weekend nog voor...

Ik denk dat Alleendert wel het record van mismatches heeft gebroken, 6 x mis.

Nee vooruitkijkers lopen een week vooruit. Jullie kunnen dus nog even genieten!

Brabeau schreef op 19-08-2023 om 10:20:

[..]

Nee vooruitkijkers lopen een week vooruit. Jullie kunnen dus nog even genieten!

Is dat een belofte?

Aleggandra Lijkt mij best een leuke vrouw, denk dat het competitie element en het langere verblijf van Corine haar een beetje de das omdoen. In een andere setting met een andere man zal zij een stuk beter uit de verf komen. In plaats van nu met Walter en zijn boodschappenlijstje 
Lijstje commentaar

In mijn gedachte lag de B&B van Debbie in de regio Bilbao, waarom weet ik niet maar op de een of andere manier dacht ik dat. Heb het even zitten kijken waar zij de B&B heeft en dat is dus vlakbij de Costa Brava. Toch even een andere regio.

Er loopt trouwens ook een spoorlijn op een brug vlak langs haar B&B dag is dan wel iets minder om te zien en te horen. 
Ligt ook aan de frequentie van het aantal treinen per uur/dag en nacht.

MRI

MRI

19-08-2023 om 11:35

redbulletje schreef op 19-08-2023 om 08:00:

Paul is actiever en oogt fitter dan Harry. Bovendien brengt hij wat rust bij Duracell Debbie. Hij komt me over als een rots in de branding type.

Mee eens hoor. en daardoor misschien beter relatiemateriaal dan iemand waarbij je voor de looks valt. Looks zijn leuk, vooral als je jong (en wat oppervlakkig bent wellicht) maar op den duur is het imho veel belangrijker of je samen humor hebt en kameraadschap en gezelligheid. KLinkt als broer en zus? Nee hoeft niet je kan ook seksueel het beter hebben dan je in eerste instantie dacht terwijl zo'n hunk die je sexy vindt ook een slechte minnaar kan zijn. Bovendien zie je looks veel minder na een jaartje zeker als het karaktertechnisch niet klikt. 

Nou ja ik zelf heb indertijd het contact met Harry laten verwateren... en hoewel ik het inderdaad een knappe man vind, zou ik nu echt eerder gaan voor Paul. Belangstellend maar toch zelfstandig, echt contact kunnen leggen (ipv, zoals zoveel mannen in de serie, alleen maar praten en niet luisteren of iets vragen) en een teamplayer. Ik hoop dat Debbie hem kiest hoor. 

MRI

MRI

19-08-2023 om 12:01

Brabeau schreef op 19-08-2023 om 09:22:

ach, wat een leuke en warme laatste aflevering!

Yes, dat wordt een fijne avond. Met wat stukjes kaas en nootjes erbij kan mijn avond niet meer stuk

Ik denk dat Debbie alleen blijft en een goede vriendschap over houdt met Paul. Debbie zou graag meer voor Paul willen voelen maar het is er gewoon niet. Dat komt denk ik toch door zijn looks en zijn vrouwelijke kant. Voor een relatie moet je ook het bed met iemand willen delen en dat stukje ontbreekt.

MRI schreef op 19-08-2023 om 11:35:

[..]

Mee eens hoor. en daardoor misschien beter relatiemateriaal dan iemand waarbij je voor de looks valt. Looks zijn leuk, vooral als je jong (en wat oppervlakkig bent wellicht) maar op den duur is het imho veel belangrijker of je samen humor hebt en kameraadschap en gezelligheid. KLinkt als broer en zus? Nee hoeft niet je kan ook seksueel het beter hebben dan je in eerste instantie dacht terwijl zo'n hunk die je sexy vindt ook een slechte minnaar kan zijn. Bovendien zie je looks veel minder na een jaartje zeker als het karaktertechnisch niet klikt.

Nou ja ik zelf heb indertijd het contact met Harry laten verwateren... en hoewel ik het inderdaad een knappe man vind, zou ik nu echt eerder gaan voor Paul. Belangstellend maar toch zelfstandig, echt contact kunnen leggen (ipv, zoals zoveel mannen in de serie, alleen maar praten en niet luisteren of iets vragen) en een teamplayer. Ik hoop dat Debbie hem kiest hoor.

Ik vind beide onaantrekkelijk, maar gezien mijn leeftijd kijk ik daar nu anders naar waardoor ik ook voor Paul zou gaan. Ik krijg bij Harry het gevoel dat hij een fladdereraar is en niet echt voor een vaste relatie wil gaan. 

Opmerkelijk dat Debbie zich aan heeft gemeld voor dit programma en haar vriendin volgens Metro, een ex van Harrie blijkt te zijn, een van de dates van Hans Frans uit seizoen 2022. Ik kan me geen Annemarie herinneren, jullie wel?
Vriendin Debbie waarschuwt voor nieuwe kandidaat in B&B Vol Liefde: 'Pas op' (metronieuws.nl)

Yumi schreef op 19-08-2023 om 12:10:

[..]

Ik vind beide onaantrekkelijk, maar gezien mijn leeftijd kijk ik daar nu anders naar waardoor ik ook voor Paul zou gaan. Ik krijg bij Harry het gevoel dat hij een fladdereraar is en niet echt voor een vaste relatie wil gaan.

Opmerkelijk dat Debbie zich aan heeft gemeld voor dit programma en haar vriendin volgens Metro, een ex van Harrie blijkt te zijn, een van de dates van Hans Frans uit seizoen 2022. Ik kan me geen Annemarie herinneren, jullie wel?
Vriendin Debbie waarschuwt voor nieuwe kandidaat in B&B Vol Liefde: 'Pas op' (metronieuws.nl)

Jawel, dit is Annemarie, de paardenvriend:

anne-marie-uit-bb-vol-liefde-is-blij-voor-hans-en-petra-ze-passen-beter-bij-elkaar

MRI schreef op 19-08-2023 om 11:35:

[..]

Mee eens hoor. en daardoor misschien beter relatiemateriaal dan iemand waarbij je voor de looks valt. Looks zijn leuk, vooral als je jong (en wat oppervlakkig bent wellicht) maar op den duur is het imho veel belangrijker of je samen humor hebt en kameraadschap en gezelligheid. KLinkt als broer en zus? Nee hoeft niet je kan ook seksueel het beter hebben dan je in eerste instantie dacht terwijl zo'n hunk die je sexy vindt ook een slechte minnaar kan zijn. Bovendien zie je looks veel minder na een jaartje zeker als het karaktertechnisch niet klikt.

Nou ja ik zelf heb indertijd het contact met Harry laten verwateren... en hoewel ik het inderdaad een knappe man vind, zou ik nu echt eerder gaan voor Paul. Belangstellend maar toch zelfstandig, echt contact kunnen leggen (ipv, zoals zoveel mannen in de serie, alleen maar praten en niet luisteren of iets vragen) en een teamplayer. Ik hoop dat Debbie hem kiest hoor.


Heb jij met Harry gedated?

Vertel!

MRI

MRI

19-08-2023 om 12:48

Metallover schreef op 19-08-2023 om 12:43:

[..]


Heb jij met Harry gedated?

Vertel!

Nee ik heb hem nooit irl ontmoet hoor, ik heb een lange app geschiedenis met hem (al vier jaar terug) nadat ik hem ontmoette op een datingsite maar ik ben een schijterd met bindingsangst dus ik heb het laten verwateren (en date helemaal niet meer). Maar ik vond het wel superleuk om te zien dat hij in dit programma kwam en ik kon zien wat ik gemist of ontlopen had. Maar nu ik hem in beweging zie, zie ik ook dat het geen match was geweest. 

Ik vind Harry knap, maar Paul vind ik leuker.  Actief en makkelijk in de omgang. 

Tom bij Marian is een lomperd!!!  Expres die verf op haar kleding smeren. Daar zou ik heel boos om worden.  En sociaal vaardig is hij niet, dat bleek bij die "deftige" vrienden.  

Sexy kleding van Alexandra, vond Walter!
Vreselijk, die witte legging onder die asymmetrische jurk en dat beige vestje.  En dat armoedige kapsel. Mijn man rilde toen ze in haar eentje ging dansen op de markt, hij haat van die aanwezige types.   En ze geeft nog steeds steken onder water vs. Corine.  Is die onzekerheid over altijd de 2e of 3e zijn  die ze toonde bij Walter oprecht ?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.