Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


En vergeet Leendert niet he! Ik ben ook alleenstaand, maar jij mag ze allemaal hebben van mij 

Marian bloeit wel op door Tom. Ze lijkt ineens wel wat jonger dan ze normaal overkomt. Wel 3 jaar ofzo  
Al vond ik dat met die verf wel te ver gaan. Zo’n aanwezige man is even leuk maar doodvermoeiend na een paar dagen.

Die troela bij Walter brrr.. met haar ‘wil je morgen wat poeder voor je neus’. Poeder je eigen smoel maar weg.
 
Bram gun ik wel een leuke vrouw maar twijfel of het een van de twee is die er nu zijn. Al beginnen er wel kriebels voor Carolien, wie weet.

En zo raar dat ze in het vooruitzicht al zeggen wie er gaat vertrekken!

Dolfje schreef op 18-08-2023 om 21:15:

[..]

Sorry Maar Olof is er ook nog.

Oh ja, die kan ik er wel bij hebben. Heb nog genoeg klusjes hier in huis. En hij kan op zolder of in de garage ofzo, ideaal!

Spoken schreef op 18-08-2023 om 22:03:

En vergeet Leendert niet he! Ik ben ook alleenstaand, maar jij mag ze allemaal hebben van mij

Marian bloeit wel op door Tom. Ze lijkt ineens wel wat jonger dan ze normaal overkomt. Wel 3 jaar ofzo
Al vond ik dat met die verf wel te ver gaan. Zo’n aanwezige man is even leuk maar doodvermoeiend na een paar dagen.

Die troela bij Walter brrr.. met haar ‘wil je morgen wat poeder voor je neus’. Poeder je eigen smoel maar weg.

Bram gun ik wel een leuke vrouw maar twijfel of het een van de twee is die er nu zijn. Al beginnen er wel kriebels voor Carolien, wie weet.

En zo raar dat ze in het vooruitzicht al zeggen wie er gaat vertrekken!

Dat vond ik helemaal niet leuk om al te weten. Jammer. 

Harry mag geen echt concurrentie worden voor Paul hoor! Ik vind Paul zo'n lieverd, ik hoop dat hij samen met Debbie overblijft. 

Ja dat hoop ik ook, Paul en Debbie 

Spoken schreef op 18-08-2023 om 22:03:


En zo raar dat ze in het vooruitzicht al zeggen wie er gaat vertrekken!

Ja stom hé 

Ik denk dat ik als enige ben hier die niet zo'n fan is van Paul. Paul is een lieve man maar niks voor Debbie. Ik vind Debbie een leuke vrouw en daar past een veel vlottere man bij. Harry gaat het ook niet worden denk ik maar ze vind hem wel aantrekkelijker dan Paul. Paul is misschien een vriend voor het leven maar geen relatiemateriaal en gelijk heeft ze.

Paul is actiever en oogt fitter dan Harry. Bovendien brengt hij wat rust bij Duracell Debbie. Hij komt me over als een rots in de branding type. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-08-2023 om 08:16

redbulletje schreef op 19-08-2023 om 08:00:

Paul is actiever en oogt fitter dan Harry. Bovendien brengt hij wat rust bij Duracell Debbie. Hij komt me over als een rots in de branding type.

Maar wil ze er mee naar bed

Want dat zoekt ze 

voor de vooruit kijkers, het is zaterdag maar de laatste aflevering staat er al op ipv maandag 

Roos55 schreef op 19-08-2023 om 08:16:

[..]

Maar wil ze er mee naar bed

Want dat zoekt ze

Ach misschien klikt dat ook wel

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-08-2023 om 09:19

Ik hoop het echt

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

19-08-2023 om 09:20

Zag filmpje van Suuz en Babette
Leuke meiden zijn dat !

Gewoon eens proberen, grote kans dat hij dan snel uit de friend -zone is. Ik kan me voorstellen dat er nu nog teveel speelt, al die camera's, Harry nog op komst, ga dan maar eens samen ontdekken of je ook fysiek ook een goede klik hebt.

ach, wat een leuke en warme laatste aflevering! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.