Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


Ik lees op Facebook reacties van vrouwen die Martijn ondanks de uitzending van gisteren een leuke vent vinden.  Hij is onzeker, beweren ze, daarom houdt hij vrouwen op een afstand.
Zijn zij nou naief of ben ik te hard?

amarna schreef op 18-08-2023 om 17:09:

Ik lees op Facebook reacties van vrouwen die Martijn ondanks de uitzending van gisteren een leuke vent vinden. Hij is onzeker, beweren ze, daarom houdt hij vrouwen op een afstand.
Zijn zij nou naief of ben ik te hard?

Wat vinden ze er leuk aan?

Ik zie een man die buitenproportioneel boos wordt. Kan me niet schelen waarover dat nou ging; het was bizar, ernstig overdreven in verhouding tot het gesprek dat eraan voorafging. Of de stilte. Whatever. Ik geloof wel dat hij gelijk had dat er iets was en dat hij ernaar heeft gevraagd en dat zij dan zei ‘niks’ terwijl ik vermoed dat het om meer ging dan moe en hongerig. Dat kon hij nog wel eens goed hebben ingeschat. Maar dan word je toch niet boos?! En dan zeggen dat er met háár niet te praten valt. 

Wie valt er nou voor zo’n zwetende, zuipende, zittende kwaaikop die alleen maar opleeft als het over voetbal gaat. Wat moet die man met een vrouw? Waarom doet hij mee? Ik weet het wel: voor alle andere voetbalfans van zijn kluppie die de onbenul willen uithangen in Thailand en geen kaas of wedstrijd willen missen. Weten ze nu naar welke B&B ze moeten. 

Gut wat ben ik blij met mijn eigen vent, ineens. 

ToetieToover schreef op 18-08-2023 om 17:19:

Gut wat ben ik blij met mijn eigen vent, ineens.

Ik ook!  Al bijna 41 jaar 

MRI

MRI

18-08-2023 om 17:40

amarna schreef op 18-08-2023 om 17:09:

Ik lees op Facebook reacties van vrouwen die Martijn ondanks de uitzending van gisteren een leuke vent vinden. Hij is onzeker, beweren ze, daarom houdt hij vrouwen op een afstand.
Zijn zij nou naief of ben ik te hard?

Zij zijn niet zo zeer naief als wel oordelend met twee maten imho. Over iemand als Petri zullen ze waarschijnlijk niet snel zeggen dat ze onzeker is hoor. Maar 'hij is zo onzeker' is bij hele volksstammen een manier om horkerig gedrag van mannen goed te praten. Ik vind hem helemaal niet onzeker overkomen hij weet heel goed voor zichzelf op te komen. Bijvoorbeeld iemand die 13 uur gereisd heeft, binnen 20 uur wegsturen omdat ze hem "op een heel natuurlijke wijze irriteert" . Ik zou het niet durven hoor.

amarna schreef op 18-08-2023 om 17:30:

[..]

Ik ook! Al bijna 41 jaar

Hahahaha ja ik ook, 33 jaar nu.

amarna schreef op 18-08-2023 om 17:30:

[..]

Ik ook! Al bijna 41 jaar

Hier 14 jaar bijna 

amarna schreef op 18-08-2023 om 17:30:

[..]

Ik ook! Al bijna 41 jaar

Ik volgende week 16 jaar. Dat gaan we vieren met een leuk etentje.

Ik ben alleenstaand 😞 Jullie hebben de Martijns en Joys voor mij over gelaten 😉

Meesje schreef op 18-08-2023 om 20:04:

Ik ben alleenstaand 😞 Jullie hebben de Martijns en Joys voor mij over gelaten 😉

En Walter!

Zit er iets voor je bij, Meesje?

Meesje schreef op 18-08-2023 om 20:04:

Ik ben alleenstaand 😞 Jullie hebben de Martijns en Joys voor mij over gelaten 😉

Sorry  Maar Olof is er ook nog.

Nou, Tom vind ik echt verschrikkelijk. Kan die man naar huis gestuurd worden? 

Dolfje schreef op 18-08-2023 om 21:15:

[..]

Sorry Maar Olof is er ook nog.

_Arianna_ schreef op 18-08-2023 om 21:45:

Nou, Tom vind ik echt verschrikkelijk. Kan die man naar huis gestuurd worden?

Nou he, ik erger me rot aan die vent. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.