Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


watertoren schreef op 12-08-2023 om 19:53:

Ik ben vooral benieuwd naar de after party die er nog komt op tv. Toen Walter afscheid nam van Ingrid zei hij dat hij haar wel weer zou zien op de afterparty en Ingrid zei dat ze daar niet naar toe zou komen. Nu laat ze weten via Boulevard daar toch wel aanwezig te willen zijn. Ik blijf wel het idee houden dat we een beetje voor de gek worden gehouden met dit soort programma's en dat het ook een beetje reclame is voor de eigenaren van de B&B. Het zou me niks verbazen als op het einde van het programma Marian kiest voor Paul. Half Nederland in kat en zwijm wat ze hoopten en dat op de allerlaatste aflevering blijkt dat ze goede vrienden blijven.

Dat zou een verrassing zijn want Paul logeert bij Debbie ! 

Ik blijf me afvragen wat Leendert met zijn nek heeft.

Ik vind Petri met Thomas wel een leuke chemie hebben. Hopelijk haakt Thomas niet af en wordt het net zo'n succesverhaal als met Astrid uit Oostenrijk 

amarna schreef op 12-08-2023 om 21:26:

[..]

Dat zou een verrassing zijn want Paul logeert bij Debbie !

Ik denk dat Paul ook gillend weg zou vluchten daar bij Marian😱😂

Meesje schreef op 12-08-2023 om 20:42:

[..]

Hm, als ik met iemand aan het daten ben en ik vind m leuk heb ik ook geen oog voor andere mannen. Maar ik vind de situatie in het programma wel anders. Je weet dat er 4/5/6 mannen komen en dat je die mag leren kennen. Ik word al niet snel verliefd en binnen die setting zou de mogelijkheid tot verliefdheid denk ik helemaal blokkeren bij mij. Ik zou ze allemaal willen zien en spreken voordat ik me op iemand zou kunnen richten. Maar dat is wel heel onhandig als de 'beste kandidaat' op dag 1 komt en de laatste pas 2-3 weken later. Gelukkig heb je in het normale date-leven niet het 'probleem' dat er steeds nieuwe dates voor je deur staan.

Het valt mij ook op dat de favoriete kandidaten vaak als één van de laatste komen. Zal het programma vast en zeker bewust doen.

Brabeau schreef op 13-08-2023 om 10:09:

[..]

Het valt mij ook op dat de favoriete kandidaten vaak als één van de laatste komen. Zal het programma vast en zeker bewust doen.

Ik zie eerder een trend om vuurwerk voor het laatst te bewaren. Maar ik kijk vooruit en weet niet precies hoe ver RTL is, dus verder voor de zekerheid geen uitleg.. 

Toine bij Petri was haar favoriet en hij is al vrij snel gekomen.

Er komt een winterversie! 
https://www.libelle.nl/cs-b40df02b

redbulletje schreef op 14-08-2023 om 08:40:

Er komt een winterversie!
https://www.libelle.nl/cs-b40df02b

Brrr al die sneeuw op de achtergrond bij de kandidaten ⛷️❄️Hopelijk werkt de koude mee, om dichter tot elkaar te komen  

Wel leuk, vooral om eens wat meer uit Scandinavië te zien.

Haantje79

Haantje79

14-08-2023 om 09:22 Topicstarter

redbulletje schreef op 14-08-2023 om 08:40:

Er komt een winterversie!
https://www.libelle.nl/cs-b40df02b

Wat leuk!!! Ze zien er alleen allemaal zo normaal uit  haha ik ga het zeker een kansje geven! 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-08-2023 om 09:33

Ohh wat leuk 🙂

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

14-08-2023 om 09:34

En ook nog boer zoekt vrouw
Laat de winter maar komen 😀

Roos55 schreef op 14-08-2023 om 09:34:

En ook nog boer zoekt vrouw
Laat de winter maar komen 😀

De winter oké, maar niet het winterweer 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.