Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023


watertoren schreef op 28-07-2023 om 17:37:

Ik vond het juist goed van Bram dat hij Madalon weg stuurde als hij weet dat er niks van kan worden op liefdesgebied. Heel eerlijk om iemand niet langer aan het lijntje te houden. Madalon reageerde heel kinderachtig en kon niet tegen afwijzing maar dan moet je niet aan zo'n programma mee doen.

Ja, vond dat ze ook nogal apart reageerde. Ze vond dat hij niet genoeg de diepte in ging, te weinig vroeg enz. Dat kan zo zijn, maar als je je niet romantisch tot iemand aangetrokken voelt, dan houdt het op. Lijkt me nogal duidelijk. Jammer, maar helaas. Mag je je verdrietig voelen, maar boos?

 

Oh oh oh Ingrid, pak toch je koffers en ga lekker naar huis.

Jeetje zeg, is Petri niet in staat om gewoon in haar eentje een persoonlijk gesprek te voeren met een man? Nu wordt die nieuwe weer aan een soort keuringsgesprek onderworpen waar haar vriendin bij zit, echt niet leuk zo.

Moxxie schreef op 28-07-2023 om 21:42:

Jeetje zeg, is Petri niet in staat om gewoon in haar eentje een persoonlijk gesprek te voeren met een man? Nu wordt die nieuwe weer aan een soort keuringsgesprek onderworpen waar haar vriendin bij zit, echt niet leuk zo.

Nou he, lekker ontspannen gezellig samem eten  is er niet bij. Een derdegraads kruisverhoor is het weer. 

Haantje79

Haantje79

28-07-2023 om 21:51 Topicstarter

_Audrey schreef op 28-07-2023 om 21:37:

Oh oh oh Ingrid, pak toch je koffers en ga lekker naar huis.

Neeeeeee! Ik geniet van Ingrid hoe zij Walter klem zet tot hij er spanning in zijn buik zonnevlecht van krijgt. Hij is merkbaar van zijn stuk door haar vragen en opmerkingen en concludeert dan dat zij niet erg vrouwelijk is 

_Audrey schreef op 28-07-2023 om 21:37:

Oh oh oh Ingrid, pak toch je koffers en ga lekker naar huis.

Ze is op haar hoede zegt ze. Dat lijkt me heel verstandig bij Walter 

Haantje79 schreef op 28-07-2023 om 21:51:

[..]

Neeeeeee! Ik geniet van Ingrid hoe zij Walter klem zet tot hij er spanning in zijn buik zonnevlecht van krijgt. Hij is merkbaar van zijn stuk door haar vragen en opmerkingen en concludeert dan dat zij niet erg vrouwelijk is

Dat dan weer wel ja 🤣

Erwin bij Debbie doet me denken aan Johnny Jordaan

Kataravrouw schreef op 28-07-2023 om 23:51:

Erwin bij Debbie doet me denken aan Johnny Jordaan

Moxxie schreef op 28-07-2023 om 21:42:

Jeetje zeg, is Petri niet in staat om gewoon in haar eentje een persoonlijk gesprek te voeren met een man? Nu wordt die nieuwe weer aan een soort keuringsgesprek onderworpen waar haar vriendin bij zit, echt niet leuk zo.

Inderdaad, zo jammer. Eerst haar dochter er steeds bij, nu weer een vriendin. 

Martijn heeft totaal geen tijd voor zijn dames. Waarom geeft iemand zich op als hij geen tijd heeft?

Ik moet zo lachen om Iris Rulkens. Zij kan de kandidaten zo goed imiteren. 

Ik mis inééns alle spirualiteit bij Kwalter!

Beterlaat2021! schreef op 29-07-2023 om 09:46:

Ik mis inééns alle spirualiteit bij Kwalter!

Hij valt door de mand.  Niks geen zielsconnectie en energieverwantschap, hij zoekt gewoon een lekker wijf 

Haantje79

Haantje79

29-07-2023 om 10:07 Topicstarter

amarna schreef op 29-07-2023 om 09:52:

[..]

Hij valt door de mand. Niks geen zielsconnectie en energieverwantschap, hij zoekt gewoon een lekker wijf

Ja dat viel mij al op toen hij de video’s bekeek met die Chester, het hing vooral van het uiterlijk af of een iemand leuk was.

Ingrid zei ook nog dat hij zichzelf verbinder noemt, maar dat zij niks merkt van verbinding. Voor Walter is een knuffel van 8 seconden voldoende verbinding…heeft hij geleerd op cursus.

MRI

MRI

29-07-2023 om 11:55

amarna schreef op 29-07-2023 om 09:52:

[..]

Hij valt door de mand. Niks geen zielsconnectie en energieverwantschap, hij zoekt gewoon een lekker wijf

Ja een lekker wijf maar ze moet ook niet te pittig zijn, weerwoord hebben of te veel mannelijke energie. 

Ik noem het oude wijn in niets eens meer zo'n nieuwe zak.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.