Media en cultuur
Haantje79
29-12-2022 om 22:41
B&B vol liefde 2023
Bram-Madelon, Yamie-Lee, Suus, Carolien, Ånnē, Jasmin
petri-Hans, Olaf,Toine,Thomas
Joy-Zoey, Babette, Natalie, Esra, Elise, Dani
Marian-Olof, Jan, Ed, Gerrie, Koos Koets
Martijn-Bianca, Diana, Sylvana, Temara
Debbie-paul, Cees, Erwin, de Har
Walter-Anne, Claudia, Ingrid, Corine, Aleggandra
Leendert-Loes, Jose, Thalia, Jorien, Niesje , Die Suzanne
Knutselkei
15-07-2023 om 13:24
Whahaha, ik kijk en denk net t zelfde.
En Bram met zijn: ik hou wel van een beetje chaotisch huis...wow...t lijkt wel een ontplofte studentenkiet
Brabeau
15-07-2023 om 14:25
Geen slimme zet van de makers om zoveel zweverige types in één seizoen te zetten. Er zijn veel mensen die dit niet trekken om naar de kijken, die haken af en kijken volgend seizoen misschien ook niet meer. M.i. stoot het meer kijkers af dan dat het kijkers aantrekt. Dom dom dom.
MRI
15-07-2023 om 14:32
Brabeau schreef op 15-07-2023 om 14:25:
Geen slimme zet van de makers om zoveel zweverige types in één seizoen te zetten. Er zijn veel mensen die dit niet trekken om naar de kijken, die haken af en kijken volgend seizoen misschien ook niet meer. M.i. stoot het meer kijkers af dan dat het kijkers aantrekt. Dom dom dom.
nee joh, de kijkcijfers rijzen de pan uit. Kunnen mensen zich lekker verkneukelen over de gekkies en tevreden zijn dat zij zelf zo normaal zijn. In talkshows en podcasts vindt iedereen het geweldig
Haantje79
15-07-2023 om 14:41
Mount Joy en Kwalter zijn zwevers, maar de rest toch niet? Na verloop van tijd laten ze ook meer anderen zien, dan kunnen we even bijkomen maar eerlijk gezegd is het toch leuk om je een beetje te kunnen ergeren…. ik vind Bram geen zwever (tot nu toe) wel een alternatieveling, het lijkt mij een leuke jongen, knap koppie ook onder die baard. Wel een wasknijper op je neus zetten
amarna
15-07-2023 om 15:00
Ach, Claudia voelt zich verdrietig een eenzaam. Kan het me voorstellen. Anne eet Kwalter met huid en haar op.
Ga naar huis, Claudia! Ga naar een schilderclubje, een koor, een toneelvereniging en zoek een nuchtere vent die niet weet waar zijn zonnevlecht zit.
Beterlaat2021!
15-07-2023 om 16:13
amarna schreef op 15-07-2023 om 15:00:
Ga naar huis, Claudia! Ga naar een schilderclubje, een koor, een toneelvereniging en zoek een nuchtere vent die niet weet waar zijn zonnevlecht zit.
Ja maar, Claudia en Anne kwamen in één auto, ik weet niet meer wie er aan het stuur zat. Ik verwacht niet dat ze ook weer in één auto teruggaan.....
GroenTuintje
15-07-2023 om 19:23
Courage schreef op 15-07-2023 om 15:26:
Nee joh Brabeau, dit blijft een kijkcijferkanon.
Idd nog nooit werd er zoveel over gepraat betere kijkcijfers dan afgelopen 2 seizoenen
Beterlaat2021!
16-07-2023 om 14:39
Hoe zit dat eigenlijk met dreadlocks (zoals bij Bram en Anne)? Hoe was je je haar?
Hoe lang blijven ze zitten? Is het niet enorm slecht voor je haar? Zijn die 'klitten' er weer uit te halen of moet je dan knippen?
Ik weet het echt niet...
GroenTuintje
16-07-2023 om 14:43
Beterlaat2021! schreef op 16-07-2023 om 14:39:
Hoe zit dat eigenlijk met dreadlocks (zoals bij Bram en Anne)? Hoe was je je haar?
Hoe lang blijven ze zitten? Is het niet enorm slecht voor je haar? Zijn die 'klitten' er weer uit te halen of moet je dan knippen?
Ik weet het echt niet...
Ik had vroeger een vriendin met dreads en ik ken nu ook mensen die het dragen. Je hebt geloof ik speciale droogshampoo hiervoor en idd gewoon eruit laten groeien. Of knippen.
Moxxie
16-07-2023 om 14:47
Ik vind die dreads met dikke strengen haar echt onsmakelijk, dan krijg ik altijd visioenen van vieze beestjes die daar binnenin nestjes maken en eitjes leggen.
watertoren
16-07-2023 om 14:48
Moxxie schreef op 16-07-2023 om 14:47:
Ik vind die dreads met dikke strengen haar echt onsmakelijk, dan krijg ik altijd visioenen van vieze beestjes die daar binnenin nestjes maken en eitjes leggen.
Ja, dat heb ik precies hetzelfde. Ik vind het zo smerig.
Mamamarieke
16-07-2023 om 15:03
Dag mooie zielen hier op het forum 😂 Ik geniet van de spiruwaliteit en alle (cynische) reacties en ga mijn bijdrage leveren 😜
Dolfje
16-07-2023 om 15:15
watertoren schreef op 16-07-2023 om 14:48:
[..]
Ja, dat heb ik precies hetzelfde. Ik vind het zo smerig.
Ik ook.
GroenTuintje
16-07-2023 om 15:58
ik zou ze ook nooit willen, alleen al omdat je enorm gediscrimineerd wordt… ken meerdere mensen die als crimineel/ aso/ zwerver werden aangezien. En dat is echt niet tof.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.