Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

MRI

MRI

12-07-2023 om 17:09

Haantje79 schreef op 12-07-2023 om 16:57:

[..]

Walter lijkt inderdaad wel een soort begeleider/leraar. Mijn man noemt hem “die sekteleider”

nou ik ik vind het nu nog geen sekteleider maar wel dat hij zich een beetje boven de dames plaatst dmv zijn tantra ervaring. Niet ideaal als uitgangspositie voor een gelijkwaardige relatie. Ga dan een cursus bij hem doen. 

Dat dansen van Walter, fladderen met de armen en huppelen doet me aan de kleuterschool denken.

Dansende-kinderen.jpg

Die tantraman vind ik niks.  Ik heb niets met "spirituele connectie" en "in je kracht gaan staan".  Zit nu naar de aflevering van gisteren te kijken.  Straks gaan de kleren uit zag ik in de vooruitblik. 

Die dame die bij Leendert in de Ardennen op bezoek is, vind ik erg kritisch.  Lijkt me een relaxte vent, geef hem een kans...

Wat een beauty,  dat eerste meisje bij Joy in Spanje.  Ze laat ook flink haar handjes wapperen. 

ik ken die tantraman ergens van. Alleen niet waarvan 

Oef ja, het is wel erg zweverig allemaal! Maar stiekem geniet ik daar best wel van  Zelf ben ik ook nogal down to earth (om even in de Joy/Zoë sferen te blijven 😁) dus ik kijk vol verbazing naar alles haha! 

Die Engelse termen; vreselijk! Overal wordt een woord of zin Engels tussendoor gegooid.. Met mijn 32 ben ik echt niet oud (vind ik zelf dan) maar ik voel me bijna bejaard zo haha 😬

Niet om dit topic te vervuilen maar ik zag het (dating)programma Ik ga op reis en neem mee, voorbij komen. Is dat wat? 

GroenTuintje schreef op 12-07-2023 om 17:27:

ik ken die tantraman ergens van. Alleen niet waarvan

Hij lijkt op Piet Paulusma, die Friese weerman die vorig jaar is overleden. 

Beterlaat2021! schreef op 12-07-2023 om 17:11:

Dat dansen van Walter, fladderen met de armen en huppelen doet me aan de kleuterschool denken.

Dansende-kinderen.jpg

Ik ben een aantal jaar geleden 'n keer door een ex collega meegenomen naar zo'n avond. Ik wist niet dat het om ecstatic dance ging en het liefst was ik meteen weer weggegaan. Allemaal op de blote voeten en dat kon je ruiken  Voelde me zo ongemakkelijk, ik viel compleet uit de toon op mijn hakken en gekleed voor een avondje uit... Maar blijkbaar is er veel animo voor want die avonden worden druk bezocht.

Yumi schreef op 12-07-2023 om 19:31:

[..]

Ik ben een aantal jaar geleden 'n keer door een ex collega meegenomen naar zo'n avond. Ik wist niet dat het om ecstatic dance ging en het liefst was ik meteen weer weggegaan. Allemaal op de blote voeten en dat kon je ruiken Voelde me zo ongemakkelijk, ik viel compleet uit de toon op mijn hakken en gekleed voor een avondje uit... Maar blijkbaar is er veel animo voor want die avonden worden druk bezocht.

heb ik ook wel eens aan meegedaan. Wel goede dj destijds maar idd aparte mensen die daar rond dansen 

Ik kijk nu het laatste half uurtje van gisteren, maar ik vind Zoe wel een lieve meid. Ze praat inderdaad heel erg “geaffecteerd”, maar ze is wel leuk, intelligent en mooi om te zien (uiterlijk samen het perfecte plaatje 😁)

Loes vind ik qua uiterlijk een mix tussen Astrid Joosten en Catharine Keijl. Jammer dat ze zo zuur is, ze zit zichzelf zo ook heel erg in de weg.

Walter “als we onze kleren uitdoen zijn we allemaal naakt”, briljante oneliner (om even in de Engelse termen te blijven).
Ik krijg echt de kriebels van die man (in negatieve zin), en die vrouwen vind ik ook zo irritant (levensenergie van de aarde!?!?!).

Dus nogmaals: heerlijk kijken weer 😁 (al is alles met Walter met z’n vrouwen wel even een plas-/drinken pakken/Viva forum -check momentje voor mij)

Ik ben echt helemaal klaar met Walter en zijn vrouwen. 

Ja ik ook maar kan toch niet stoppen met kijken 

Petri lijkt me een leuke vrouw! 

Jan lijkt wel een karikatuur!
Is hij echt?

De helft van deze mensen zijn toch gewoon acteurs die een typetje doen toch??!!!

Ik vind het heel annoying als mensen onnodig Engelse woorden usen als ze talken. 

En wat is een 'huisvriend'? Hoort die bij het huis en neem je die over van de vorige bewoners? Of is het een neukertje maar wil je het niet zo noemen? Of een vriend waarmee je alleen thuis afspreekt omdat je er niet mee in het openbaar gezien wil worden? 

Loulou39 schreef op 12-07-2023 om 21:31:

Jan lijkt wel een karikatuur!
Is hij echt?

Ik vind het net Youp van ''t Hek die een persiflage van een uitgerangeerde kakkineuze advocaat doet.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.