Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Yumi schreef op 12-07-2023 om 11:24:

[..]

Stem klinkt voor mij alsof hij kraakt, vanwege microfoon niet prettig

Mijn man zei: teveel whisky en sigaren 

_Audrey schreef op 12-07-2023 om 11:46:

[..]

Mijn man zei: teveel whisky en sigaren

Ik dacht eerst ook dat het kwam door het roken, maar dan klinkt zo'n stem toch hees zonder dat rare gekraak? Maar misschien komt dat door de combinatie met whisky? 

watertoren schreef op 12-07-2023 om 10:53:

Ik denk ook niet dat het ten gunste is van de vriendschap als je allebei dezelfde man wil.

Misschien vinden ze zichzelf zo zen dat dat moet kunnen. Ik ken meer tantra adepten en daar is niemand van iemand en kun je met meerdere mensen genieten van bepaalde zaken. Jaloezie moet je loslaten. Maar ik ken ook genoeg mensen voor wie dat onmogelijk is en die zichzelf martelen met het idee dat ze dus niet “tantra” genoeg zijn. Vind ik een beetje treurig, want er is in mijn ogen ook niks mis met monogamie (om het maar even simpel te zeggen). 

Ik vraag me wel af hoe hun vriendschap eruit ziet. Ik zie maar weinig echte tekenen van vriendschap/vanzelfsprekend begrip tussen die twee. Als je mij en een vriendin daar neer zou zetten, zou je echt wel zien aan onze interactie dat we bevriend zijn. Ik mis dat bij hen. Heb meer het idee dat het kennissen zijn uit het alternatieve circuit. 

MRI

MRI

12-07-2023 om 12:10

Doemijdieglazenbol schreef op 12-07-2023 om 11:59:

[..]

Misschien vinden ze zichzelf zo zen dat dat moet kunnen. Ik ken meer tantra adepten en daar is niemand van iemand en kun je met meerdere mensen genieten van bepaalde zaken. Jaloezie moet je loslaten. Maar ik ken ook genoeg mensen voor wie dat onmogelijk is en die zichzelf martelen met het idee dat ze dus niet “tantra” genoeg zijn. Vind ik een beetje treurig, want er is in mijn ogen ook niks mis met monogamie (om het maar even simpel te zeggen).

Ik vraag me wel af hoe hun vriendschap eruit ziet. Ik zie maar weinig echte tekenen van vriendschap/vanzelfsprekend begrip tussen die twee. Als je mij en een vriendin daar neer zou zetten, zou je echt wel zien aan onze interactie dat we bevriend zijn. Ik mis dat bij hen. Heb meer het idee dat het kennissen zijn uit het alternatieve circuit.

Ja dat is ook het jammere van deze manier van tantra: ze beginnen aan wat het einde zou moeten zijn: het gaat ze om de intimiteit no matter what. En maakt niet uit met wie.

Maar het mooiste is als je een eerst een fijne band opbouwt op basis van een klik, ook wel relatie genaamd. En in zo'n relatie tantra inbrengen, met alle mooie manieren van verbinding maken, is heel voedend en verbindend in een relatie. Met andere woorden: de kans is dat ze op deze manier tantra niet zo'n goede naam geven. Maar ik wil even aangeven dat dit dus bij deze mensen ligt, niet bij tantra per se. 

Ik vind Walther niet onsympathiek overigens maar vind wel dat hij de dames een soort van spiri analytisch beschouwt: oh zij zit hoog in haar energie. Daarmee blijft hij de begeleider en niet een gelijkwaardige potentiele partner. Maar goed miss verandert dat nog. 

Anne vind ik nu een beetje type opgefokte chick die altijd haar hoofd scheef houdt als ze praat. Ik vind ook haar lipstick zo detoneren in die omgeving. Maar goed ook zij kan nog heel andere kanten laten zien. 

Yumi schreef op 12-07-2023 om 11:51:

[..]

Ik dacht eerst ook dat het kwam door het roken, maar dan klinkt zo'n stem toch hees zonder dat rare gekraak? Maar misschien komt dat door de combinatie met whisky?

Ik denk steeds, hoest eens een keer! en praat dan gewoon

[..]

Dat idee heb ik ook. Ik dacht ook begrepen te hebben dat ze pas laat achter elkaars deelname aan het programme kwamen? Ik noem maar een aantal mensen vrienden en daar zou ik wel mee delen als ik me zou aanmelden voor een tv-programma. Aan de andere kant heb ik ook een vriend die ierereen waarmee hij kan opschieten een vriend noemt. Die heeft dus heeel veel vrienden. 

Ik vind Claudia wel veel meer ontspannen en 'zichzelf' lijken dan Anne. Bij Anne lijkt het voor mij veel meer op een rol die ze zichzelf heeft aangemeten. Waardoor het voor mij voortdurend wat gespannen overkomt.

was het maar alweer avond!

Ach ja, "de levensenergie die stroomt....".
Geef mijn portie maar aan !

[..]

Heb meer het idee dat het kennissen zijn uit het alternatieve circuit.

Ja denk ik ook. Denk dat de term vriendschap zwaar overdreven is.

MRI schreef op 12-07-2023 om 12:10:

[..]

Anne vind ik nu een beetje type opgefokte chick die altijd haar hoofd scheef houdt als ze praat. 

Hele rare houding heeft zij zichzelf aangemeten. Overdreven stoer doen of zo.

Dolfje schreef op 12-07-2023 om 15:06:

[..]

Ja denk ik ook. Denk dat de term vriendschap zwaar overdreven is.

Ik denk ook elkaar leren kennen via het alternatieve circuit. 

GroenTuintje schreef op 12-07-2023 om 15:13:

[..]

Ik denk ook elkaar leren kennen via het alternatieve circuit.

Ja, Anne had een alternatieve zweef-cursus gevolgd bij Claudia en het klikte zo goed dat ze vriendinnen werden. (Of net andersom, dat kan ook). 

Iemand zei ooo als ik vooruit kon kijken dan deed ik het meteen.
Nou,ik liep achter ivm verplichtingen en kan dus ook vooruit kijken,maar das echt voor mij een overdosis. Ik ben gestopt  na 2 afleveringen hahahhaha.Teveel zweef etc. 

Haantje79

Haantje79

12-07-2023 om 16:57 Topicstarter

MRI schreef op 12-07-2023 om 12:10:

[..

Ik vind Walther niet onsympathiek overigens maar vind wel dat hij de dames een soort van spiri analytisch beschouwt: oh zij zit hoog in haar energie. Daarmee blijft hij de begeleider en niet een gelijkwaardige potentiele partner. Maar goed miss verandert dat nog.

Walter lijkt inderdaad wel een soort begeleider/leraar. Mijn man noemt hem “die sekteleider” 

Haantje79 schreef op 12-07-2023 om 16:57:

[..]

Walter lijkt inderdaad wel een soort begeleider/leraar. Mijn man noemt hem “die sekteleider”

Ja, maar die plek geven die vrouwen hem ook. Zo gek. Alsof ze niet kunnen kiezen of ze op cursus of op date zijn. Misschien stapt hij ook wat moeilijk uit zijn werkrol en misschien verandert het nog. 🤞🏻

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.