Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Moxxie schreef op 11-07-2023 om 11:59:

Bij Astrid kwam het vorig jaar ook goed, dus wie weet zit er nog een huwelijk in voor Loes.

Die had inderdaad een beetje hetzelfde. Wat een geduld had die kerel en fijn dat ze nu wat happier lijken en ze er overheen heeft kunnen stappen/groeien. Zij hintte ook dat er nog van alles speelde. Die vrouw leek zo overspannen dat ik het ook bijna niet kon aanzien. Ik riep echt naar de TV dat ze moest stoppen met het programma, omdat dit haar echt geen goed leek te doen. Was echt niet grappig meer.

Doemijdieglazenbol schreef op 11-07-2023 om 12:01:

[..]

Die had inderdaad een beetje hetzelfde. Wat een geduld had die kerel en fijn dat ze nu wat happier lijken en ze er overheen heeft kunnen stappen/groeien. Zij hintte ook dat er nog van alles speelde. Die vrouw leek zo overspannen dat ik het ook bijna niet kon aanzien. Ik riep echt naar de TV dat ze moest stoppen met het programma, omdat dit haar echt geen goed leek te doen. Was echt niet grappig meer.

Klopt, ongelooflijk hoe dat verhaal kantelde toen Astrid zoveel zelfreflectie toonde en zichzelf echt liet zien, dat had niemand aan zien komen. Ik hoop zo dat er dit seizoen weer zo'n love story 💓 tussen zit!

nog even voor de zekerheid; in dit topic volgen we het TV tempo? Want ik kan vooruit kijken, maar wil niet spoilen als mensen dat vervelend vinden/niet vooruit kijken. 

Doemijdieglazenbol schreef op 11-07-2023 om 12:47:

nog even voor de zekerheid; in dit topic volgen we het TV tempo? Want ik kan vooruit kijken, maar wil niet spoilen als mensen dat vervelend vinden/niet vooruit kijken.

Wel graag, ik kan niet vooruit kijken 

_Audrey schreef op 11-07-2023 om 12:57:

[..]

Wel graag, ik kan niet vooruit kijken

Check! Dan zal ik me inhouden. 😁 of in het topic, of in het kijken. 😁

Doemijdieglazenbol schreef op 11-07-2023 om 12:59:

[..]

Check! Dan zal ik me inhouden. 😁 of in het topic, of in het kijken. 😁

😁 als ik vooruit kon kijken zou ik me echt niet in kunnen houden 😂

Angela de Jong morgen in het AD  :  .........

Het is me een raadsel waar ze elk seizoen al die rare Nederlandse B&B-eigenaren in den vreemde weten op te snorren.

Dat ze vrijgezel zijn verbaast me doorgaans na een aflevering of drie juist
weer niet. Tel daarbij op dat de makers niet gehinderd worden door
zoiets onbeduidends als een geweten en er lustig op los manipuleren,
tijdens de opnames of in de montage. En je weet dat je als kijker zeven
weken lang verzekerd bent van spraakmakende tv.
Het begon meteen al goed maandag. Zweverige Walter in Frankrijk heeft een
tantra-b&b - je zou er maar per ongeluk op doorreis belanden, zeg -
en kreeg twee vrouwen, vriendinnen van elkaar, op bezoek. Maandag bleef
het bij dansen, maar in de vooruitblik op dinsdag trokken ze alle drie
hun onderbroek uit. Eduardo, de (gay?) best friend van Marian in
Portugal, zorgde voor ongemak bij haar date Olof. En niet ten onrechte,
want deze Eduardo lijkt me nogal claimerig. Bij Leendert in Frankrijk
ging het direct mis met Loes. De kast in haar kamer hing nog vol met
zijn kleren, zijn hond gedroeg zich als een hinderlijke kleuter op het
terras en toen walste Leendert ook nog eens gevoelloos over het verlies
van haar vader heen.

MRI

MRI

11-07-2023 om 13:57

Moxxie schreef op 11-07-2023 om 12:23:

[..]

Klopt, ongelooflijk hoe dat verhaal kantelde toen Astrid zoveel zelfreflectie toonde en zichzelf echt liet zien, dat had niemand aan zien komen. Ik hoop zo dat er dit seizoen weer zo'n love story 💓 tussen zit!

Nou ik wel hoor. Iedereen stond met zijn oordeel klaar over wat een bitch het was, ik heb toen nog voor haar gepleit dat die vrouw twee jonge kinderen had, een b&b en ineens mannen én een cameraploeg over de vloer had. Ik heb het idee dat mensen makkelijk vergeten hoe er geknipt en geplakt wordt om bepaalde personages te 'maken'

MRI schreef op 10-07-2023 om 22:39:

vrouw in Portugal: die man doet me zo aan Ben Cramer denken

Wij moesten aan een kruising tussen Henny Huisman en Hans Kazan denken.

_Audrey schreef op 11-07-2023 om 13:18:

[..]

😁 als ik vooruit kon kijken zou ik me echt niet in kunnen houden 😂

Ik ook niet 

Doemijdieglazenbol schreef op 11-07-2023 om 12:47:

Het TV tempo inderdaad. Niets vervelender dan mensen die spoilers plaatsen. 

Zelf zou ik het handiger vinden als de huisvriend van Marian zich tijdens deze periode wat meer op de achtergrond houdt. Ze kan het benoemen dat ze een huisvriend heeft die komt en gaat, en deze op een later moment introduceren zodat hij de mannen ontmoet waar het wat serieuzer mee is. Kan ze op dat moment kijken hoe het dan gaat.

Haantje79

Haantje79

11-07-2023 om 19:35 Topicstarter

MidasWolf schreef op 11-07-2023 om 19:26:

Zelf zou ik het handiger vinden als de huisvriend van Marian zich tijdens deze periode wat meer op de achtergrond houdt. Ze kan het benoemen dat ze een huisvriend heeft die komt en gaat, en deze op een later moment introduceren zodat hij de mannen ontmoet waar het wat serieuzer mee is. Kan ze op dat moment kijken hoe het dan gaat.

Ik vond het ook apart dat hij bij de eerste kennismaking er gewoon bij ging zitten op het terras. Wegwezen! Dat moet even een moment voor hun samen zijn.

Zij ze nou dat ze niet wist dat  2? vrienden bij Joy woonde. Dat soort dingen zijn toch fijn om te weten. Zouden dat expres achter worden gehouden voor wat sensatie. Dit kan wel iets zijn om niet te schrijven.

Er is voor mij op.dit.moment wel érg veel spiritueel gedoe....

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.