Media en cultuur Media en cultuur

Media en cultuur

B&B vol liefde 2023

Meesje schreef op 10-07-2023 om 21:17:

Die overloop bij Joy! Die zou ik niet overleven 😱

Bij die voorstelronde, zat hij toen ook niet op een bankje voor een afgrond? Daar was ook geen hekje 

Ik snap Loes wel. Vond hem niet bepaald handig reageren met dat verhaal over haar overleden ouder. En steeds dat gedoe met zijn hond, dat was een beetje te. Maar het kan ook zo gemonteerd zijn. 

Haantje79

Haantje79

11-07-2023 om 07:26 Topicstarter

en wat vonden we van de tietenlamp met lichtgevende tepels????
Ik neem meestal een bloemetje of wijntje mee voor iemand, maar dit kan natuurlijk ook…..

Ik heb nog maar een half uurtje bekeken.
Man man man, wat een excentrieke tiepjes allemaal!  Dat belooft nog heel wat.
      😋😛

Haantje79 schreef op 11-07-2023 om 07:26:

Ik neem meestal een bloemetje of wijntje mee voor iemand, maar dit kan natuurlijk ook…..

Hahaha ja. Hij leek er niet eens echt verlegen mee. Als ik een lichtgevende penis kreeg van een date zou ik me geen raad weten. 🤣 Ik vond het contrast met het Xenox prullebeeldje van die ander ook zo groot. 

Het jaloerse gedrag naar die huisvriend toe dat snap ik ook niet. Ik heb het vermoeden dat hij meer van de mannenliefde is.

MRI

MRI

11-07-2023 om 11:04

watertoren schreef op 11-07-2023 om 09:15:

Het jaloerse gedrag naar die huisvriend toe dat snap ik ook niet. Ik heb het vermoeden dat hij meer van de mannenliefde is.

Maar afgezien daarvan: de man is er pas een (paar) uur. Hoezo nu al jaloers zijn?

Haantje79 schreef op 10-07-2023 om 22:13:

Die vrouw bij Leendert lijkt mij inderdaad geen makkelijke, hoewel ik haar gelijk gaf dat het niet zo leuk was dat hij over het overlijden van haar vader heen walste . Maar ik vind ook dat je dat even kan aankijken en pas als hij dat vaker doet er iets van zeggen, je hoeft niet op elke slak zout te leggen. Ik denk niet dat zij een blijvertje is.

heb het idee dat zij vindt dat ze zich heel haar leven heeft weggecijferd, coaching/mindfulness heeft gehad en nu zich (in al het ongemak van de eerste ontmoeting en zenuwen met de camera) zich bijna hysterisch aan het uitspreken/grenzen aangeven is. Want dat kan ze eigenlijk nog niet zo goed. 
Hopelijk krijgt ze zichzelf wat meer in balans, want dit is moeilijk om naar te kijken. 

watertoren schreef op 11-07-2023 om 09:15:

Dat hoeft elkaar niet uit te sluiten toch? In de tantrawereld zijn veel mensen wat meer fluïde in hun voorkeuren en wordt fysieke intimiteit doorgaans wat minder aan verliefdheid/relaties gekoppeld. 

Haantje79 schreef op 11-07-2023 om 07:26:

Ik moest er hard om lachen. Het pas veel beter bij dit soort mensen dan het standaard bloemetje 😂

Doemijdieglazenbol schreef op 11-07-2023 om 11:16:

[..]

Dat hoeft elkaar niet uit te sluiten toch? In de tantrawereld zijn veel mensen wat meer fluïde in hun voorkeuren en wordt fysieke intimiteit doorgaans wat minder aan verliefdheid/relaties gekoppeld.

Ik had het over die man bij Marian. Walter is de man van de tantrawereld.

Doemijdieglazenbol schreef op 11-07-2023 om 11:13:

[..]

heb het idee dat zij vindt dat ze zich heel haar leven heeft weggecijferd, coaching/mindfulness heeft gehad en nu zich (in al het ongemak van de eerste ontmoeting en zenuwen met de camera) zich bijna hysterisch aan het uitspreken/grenzen aangeven is. Want dat kan ze eigenlijk nog niet zo goed.
Hopelijk krijgt ze zichzelf wat meer in balans, want dit is moeilijk om naar te kijken.

Dit zou zomaar eens kunnen kloppen. Ik herken het gedrag wel van clienten (re-integratiegerelateerd). Altijd over zich heen hebben laten lopen en dan doorslaan naar de andere kant waardoor ze voortdurend teleurgesteld raken in anderen (want dat jij je grenzen en wensen benoemt wil niet zeggen dat die ander zich daarbinnen zal bewegen) en het vooral zichzelf moeilijk maken.

watertoren schreef op 11-07-2023 om 11:43:

[..]

Ik had het over die man bij Marian. Walter is de man van de tantrawereld.

Excuus!

Meesje schreef op 11-07-2023 om 11:51:

[..]

Dit zou zomaar eens kunnen kloppen. Ik herken het gedrag wel van clienten (re-integratiegerelateerd). Altijd over zich heen hebben laten lopen en dan doorslaan naar de andere kant waardoor ze voortdurend teleurgesteld raken in anderen (want dat jij je grensen en wensen benoemt wil niet zeggen dat die ander zich daarbinnen zal bewegen) en het vooral zichzelf moeilijk maken.

Hahaha. Precies dat inderdaad. Ik heb het ook veel om me heen gezien, vandaar de hypothese. Dodelijk vermoeiend kan dat zijn om mee om te gaan. Zitten ze weer te mokken in een hoekje "ik vraag nooit iets, dus mensen moeten luisteren als ik dat wel doe". En dat herhaalt zich dan 30x. IRL ben ik dan echt begripvol, want ik begrijp het echt en het heeft vaak wat tijd nodig om in te slijten en uit te balanceren. Maar het is wel lekker om met zo'n stomme serie er wel even ongenuanceerd iets van te vinden.  

Bij Astrid kwam het vorig jaar ook goed, dus wie weet zit er nog een huwelijk in voor Loes.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.