Media en cultuur
Haantje79
29-12-2022 om 22:41
B&B vol liefde 2023
Bram-Madelon, Yamie-Lee, Suus, Carolien, Ånnē, Jasmin
petri-Hans, Olaf,Toine,Thomas
Joy-Zoey, Babette, Natalie, Esra, Elise, Dani
Marian-Olof, Jan, Ed, Gerrie, Koos Koets
Martijn-Bianca, Diana, Sylvana, Temara
Debbie-paul, Cees, Erwin, de Har
Walter-Anne, Claudia, Ingrid, Corine, Aleggandra
Leendert-Loes, Jose, Thalia, Jorien, Niesje , Die Suzanne
_Audrey
10-07-2023 om 21:15
Meesje schreef op 10-07-2023 om 21:07:
[..]
Ze lijken wel bij hem te passen.
Dat wel, hij vind ze wel leuk zo te zien.
Spoken
10-07-2023 om 21:22
Nee ik dacht al dat ik het niet goed zag, maar er zat helemaal niks van een hekje ofzo he? Lekker als je snachts je bed zoekt..doodeng!
Meesje
10-07-2023 om 21:40
Ik voel me oud als ik me erger aan het "oh, dat is nice", "echt interesting" enz van Joy en Zoé.
Dolfje
10-07-2023 om 21:40
Meesje schreef op 10-07-2023 om 21:17:
Die overloop bij Joy! Die zou ik niet overleven 😱
Zeiden wij ook al!
HAHA!wait..what
10-07-2023 om 21:43
Spoken schreef op 10-07-2023 om 21:22:
Nee ik dacht al dat ik het niet goed zag, maar er zat helemaal niks van een hekje ofzo he? Lekker als je snachts je bed zoekt..doodeng!
Pfoe ja, en als je een wijntje te veel op hebt ofzo Ik erger me wel een beetje aan dat gehark en gezwier met de haren van de 1ste vrouw bij Joy (Zoë?)
Loulou39
10-07-2023 om 21:43
Moxxie schreef op 10-07-2023 om 21:43:
Brrrr, ik vind die vrouw die bij Leendert is maar een ongezellige kenau.
Vind haar een vervelend mens, alleen maar zeuren, en Leendert doet zo z’n best
HAHA!wait..what
10-07-2023 om 21:46
Ha ja! En hij maar zeggen tegen die hond; er komt straks een hele leuke dame Jammer wel..
_Audrey
10-07-2023 om 21:47
Ja! Die moet hij maar snel naar huis sturen.
Spoken
10-07-2023 om 21:58
Ja pittige dame bij Leendert. Leendert lijkt me een beetje saai maar wel een lieve man.
Heb het idee dat Joy wat spiritueler is (of in ieder geval denkt te zijn) dan zijn gast.
Walter en de dames die hij aantrekt…bijzonder. Al dat spirituele en dat dansen enzo is niet zo aan mij besteed en ergens hoef ik het ook niet te zien bij een ander. Voelt als iets waar je bij moet zijn en beetje gênant overkomt als je er van buitenaf naar kijkt. Maar kan toch niet stoppen ernaar te kijken
Die vrouw (ben haar naam even kwijt) met die huisvriend waren wel beetje langs elkaar heen aan het praten toen hij zei dat ze niet weg mocht gaan. Ze bleef maar ‘ja ja ja’ zeggen maar leek helemaal niet te begrijpen wat hij zei (weet niet of iemand weet welk moment ik bedoel). En dat die huisvriend al meteen een ding is voor haar gast, dan denk ik wacht het even af voordat je er wat over zegt (krijg wel beetje flashbacks naar Libera, maar deze zal wel niet altijd bij haar over de vloer zijn).
Leuk dat het er nu elke dag is, ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen.
Haantje79
10-07-2023 om 22:13
”Mount Joy” “nice” het is wel een gladjakker hoor.
en inderdaad die twee vriendinnen bij Walter, hij lijkt het leuk te vinden gelukkig. Lekker dansen en energie uitwisselen in de “tempel”.Zijn vriend Lancelot is ook zo uit de middeleeuwen aan komen waaien. Ik vermoed dat we nog veel plezier gaan beleven aan deze bonte verzameling paradijsvogels.
Die vrouw bij Leendert lijkt mij inderdaad geen makkelijke, hoewel ik haar gelijk gaf dat het niet zo leuk was dat hij over het overlijden van haar vader heen walste . Maar ik vind ook dat je dat even kan aankijken en pas als hij dat vaker doet er iets van zeggen, je hoeft niet op elke slak zout te leggen. Ik denk niet dat zij een blijvertje is.
Die man bij Marian doet me aan Japie Kooyman denken, dat accent helpt ook niet mee. Hij is wel wat jaloers op Eduardo, de mannelijke Mariana.
MRI
10-07-2023 om 22:39
overloop bij Joy: brrr, vooral icm de combinatie met de hoeveelheid bier die naar binnen werd gedragen
vrouw bij Leendert: ja komt tante Sidonia achtig over maar kan ook zo geknipt zijn
vrouw in Portugal: die man doet me zo aan Ben Cramer denken
Yumi
10-07-2023 om 22:41
Spoken schreef op 10-07-2023 om 21:58:
Ja pittige dame bij Leendert. Leendert lijkt me een beetje saai maar wel een lieve man.
Heb het idee dat Joy wat spiritueler is (of in ieder geval denkt te zijn) dan zijn gast.
Walter en de dames die hij aantrekt…bijzonder. Al dat spirituele en dat dansen enzo is niet zo aan mij besteed en ergens hoef ik het ook niet te zien bij een ander. Voelt als iets waar je bij moet zijn en beetje gênant overkomt als je er van buitenaf naar kijkt. Maar kan toch niet stoppen ernaar te kijken
Die vrouw (ben haar naam even kwijt) met die huisvriend waren wel beetje langs elkaar heen aan het praten toen hij zei dat ze niet weg mocht gaan. Ze bleef maar ‘ja ja ja’ zeggen maar leek helemaal niet te begrijpen wat hij zei (weet niet of iemand weet welk moment ik bedoel). En dat die huisvriend al meteen een ding is voor haar gast, dan denk ik wacht het even af voordat je er wat over zegt (krijg wel beetje flashbacks naar Libera, maar deze zal wel niet altijd bij haar over de vloer zijn).
Leuk dat het er nu elke dag is, ben benieuwd wat er nog allemaal gaat komen.
Loes was gewoon moeilijk aan het doen, Leendert wou aangeven dat hij ook een overlijden in coronatijd had meegemaakt. Maar ze moest even wat kwijt, waarom maak je iets zo groot terwijl je net binnen bent?
Ik ben 'n keer op zo'n dansavond geweest, wist niet wat ik zag en was het liefst omgedraaid... een ding is zeker of je erbij bent of niet, het blijft gênant
Ik weet welk moment, dat was Marian, die zei maar ja ja en wist echt niet waar het overging. Dat jaloerse gedrag van die man naar die huisvriend daar zou ik meteen op afknappen. Meneer wist niet wat hij ervan moest denken, nou lekker terug naar Vught.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.