Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!

ysenda balen! 

Hier heerst van alles, je bent niet de enige. T klinkt alsof je er wel het beste van maakt. Beterschap!

Damoontje schreef op 13-01-2024 om 17:07:

ysenda balen!

Hier heerst van alles, je bent niet de enige. T klinkt alsof je er wel het beste van maakt. Beterschap!

Ach zo kwam ik er dan ineens achter dat de npo Sisi uitzend als moderne serie. ONS zendt op de zaterdagavond de oude Romy Schneider verdie uit en ik houd van technicolor films dus ik vermaak me wel.

Vandaag gewerkt, was druk en al 8000 stappen gezet maar verder doe ik niks meer.
Hopelijk vannacht beetje goed slapen en morgen fit genoeg om naar de sportschool te gaan. En anders wordt dat maandag of woensdag.

Even nuchter gewogen. Weeg nu 81,5 kg en dat is na de menstruatie. 

Van mij mag er deze maand wel 1 kg af. Dolfje wat ga je doen in de sportschool vandaag? 

alhambra

alhambra

14-01-2024 om 09:35 Topicstarter

Ik ben blij voor je dat je zo positief bent Ysenda.

Dolfje, 8000 stappen tijdens het werken is ook al een workout.

Damoontje, heb je nog plannen voor vandaag?

Ik ga zo naar de sportschool want ik ben deze week nog niet geweest.

Damoontje schreef op 14-01-2024 om 03:08:

Van mij mag er deze maand wel 1 kg af. Dolfje wat ga je doen in de sportschool vandaag?

Ik denk cardio, heb nog geen zin. Ben nog steeds moe.

Gisteren niet heel netjes gegeten en gesnoept dus moet eigenlijk wel gaan van mezelf maar liggen nog in bed. Ff lui.

Succes bij de sportschool Alhambra!

Ik ben mijn kasten aan het inruimen. Gisteren bij Ikea geweest voor opbergmanden. Ik doe het een beetje in stukjes, het is nog best veel werk. Straks even naar de container om twee vuilniszakken weg te gooien. 

Verder aan t chatten met een leuke man van een forum, haha. 

Ik had ook gewogen, 76,2. Inderdaad wat eraf sinds vorige maand, fijn. Afgelopen 2 dagen net iets meer suiker gegeten dan normaal, daar ga ik nu weer even mee ophouden.

Ik kom ook af en toe meeschrijven. Sorry niet helemaal bijgelezen  

In het verleden wel eens meegeschreven in een topic. Twee jaar geleden daarmee 5 kg afgevallen en bijna mijn streefgewicht bereikt (65 kg bij 1,68m). 
Ondertussen weer 15 kg aangekomen en daarmee weeg ik nu 80kg. 
Tussendoor af en toe wel wat afgevallen maar het volhouden was lastig. 
Eigenlijk nooit problemen met mijn gewicht gehad vroeger - Maarja zittend beroep gekregen, veel thuiswerken door Corona, stress op het werk en tsja, begin 20 verbande je toch wat meer dan begin 30   

Bewegen naast mijn werk doe ik wel voldoende. Ik probeer vooral af te vallen door calorieën te tellen en intermittend fasting (na 18.00 niet eten en begin van de middag pas lunchen). Dit werkt goed voor mij en is goed te doen. Alleen nu even volhouden. Begin september zou ik graag mijn streefgewicht willen halen. Dan gaat mijn broer trouwen! 

alhambra

alhambra

14-01-2024 om 10:28 Topicstarter

Dolfje schreef op 14-01-2024 om 09:41:

[..]

Ik denk cardio, heb nog geen zin. Ben nog steeds moe.

Gisteren niet heel netjes gegeten en gesnoept dus moet eigenlijk wel gaan van mezelf maar liggen nog in bed. Ff lui.

Dan heb je je rust even nodig.  De dag is nog lang.

Damoontje schreef op 14-01-2024 om 09:52:

Succes bij de sportschool Alhambra!

Ik ben mijn kasten aan het inruimen. Gisteren bij Ikea geweest voor opbergmanden. Ik doe het een beetje in stukjes, het is nog best veel werk. Straks even naar de container om twee vuilniszakken weg te gooien.

Verder aan t chatten met een leuke man van een forum, haha.

Goed bezig,  wij hebben gisteren wat geklust en opgeruimd. Ik ben blij want eindelijk de stapel tassen uit de woonkamer! Het geeft rust.

Is er al een date aan de horizon?

Moosey schreef op 14-01-2024 om 09:55:

Ik had ook gewogen, 76,2. Inderdaad wat eraf sinds vorige maand, fijn. Afgelopen 2 dagen net iets meer suiker gegeten dan normaal, daar ga ik nu weer even mee ophouden.

Top!

Pupsel schreef op 14-01-2024 om 10:19:

Ik kom ook af en toe meeschrijven. Sorry niet helemaal bijgelezen

In het verleden wel eens meegeschreven in een topic. Twee jaar geleden daarmee 5 kg afgevallen en bijna mijn streefgewicht bereikt (65 kg bij 1,68m).
Ondertussen weer 15 kg aangekomen en daarmee weeg ik nu 80kg.
Tussendoor af en toe wel wat afgevallen maar het volhouden was lastig.
Eigenlijk nooit problemen met mijn gewicht gehad vroeger - Maarja zittend beroep gekregen, veel thuiswerken door Corona, stress op het werk en tsja, begin 20 verbande je toch wat meer dan begin 30

Bewegen naast mijn werk doe ik wel voldoende. Ik probeer vooral af te vallen door calorieën te tellen en intermittend fasting (na 18.00 niet eten en begin van de middag pas lunchen). Dit werkt goed voor mij en is goed te doen. Alleen nu even volhouden. Begin september zou ik graag mijn streefgewicht willen halen. Dan gaat mijn broer trouwen!

Welkom en wat een leuk doel! Er zijn meerderen in dit draadje die IF doen. Succes!

Ik ben ook aangekomen sinds Corona en in mijn geval de overstap naar een zittend beroep. In mijn geval gelukkig maar 5 kilo maar ik was de grip erop kwijt. Dat liet me beslissen om jn actie te komen.

Ik ben sinds eind vorig jaar en ik op mijn  levensstijl let gelukkig niet verder aangekomen.

Wens voor dit jaar is blijvend 2 kilo er af en gezonder leven.

Klinkt goed Alhambra! Fijn om straks een balans te vinden en die 2kg kwijt te raken

En leuk dat hier meer mensen IF doen! 
Ik doe dat al een aantal jaar ook, alleen nu weer iets serieuzer   

vannacht staan dansen
Wel een workout maar met wat biertjes en een frietje na afloop 🙈

goed bezig ladies! 
Ik ben 1,2 kg kwijt deze week. Fijn! Heb alleen enorme drang naar chocola vandaag. Help! 

Pupsel ik doe ook al heel lang IF. 

Welkom Pupsel! Leuk als je meedoet. 
Nou het lijkt of we beiden wel willen daten! 
Dat forum gaat daar helemaal niet over. Maar we raakten aan de praat op een topic. Toen bleek dat hij redelijk in de buurt woont, mijn leeftijd is en single is. En nu zijn we al de hele dag aan t chatten. 
Hij is wel heel klein en tenger en ik ben dus wat groter, haha. 
Heel gezond aan t eten hele dag. Zo even lopend naar de stad. Daar zie ik een vriendin uit t Noorden die ik een jaar niet gezien heb. Ze maakt eigenlijk altijd wel complimenten als ik er goed uit zie. Ze zal nu ook wel zien dat ik afgevallen ben denk ik. 
Ze was toevallig in de buurt. 

stokstaart schreef op 14-01-2024 om 13:27:

vannacht staan dansen
Wel een workout maar met wat biertjes en een frietje na afloop 🙈

Wel ontzettend leuk! Geen last van bier en friet?

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.