Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Werken aan gezondere levenstijl en gewicht in 2024

Een gezellig draadje om elkaar te motiveren om onze persoonlijke doelen te halen op het gebied van een gezondere levensstijl en gewichtsverlies.

Succes allemaal en voel je vrij om aan te haken!

Ik voel de bootcamp van gisteren flink. Het is duidelijk dat ik de laatste tijd meer heb hardgelopen dan bootcamp heb gedaan. Dat klopt ook wel want ik heb door die verwijdering van de verstandskies ook wat dagen niet getraind. We deden gisteren voor buikspier en bovenlijf oefeningen en dat merk ik. Wat spierpijn in de buikspieren, billen en bovenarmen. 
Vanochtend ga ik naar naailes. Ik ben met een heel tof vest voor mijn man bezig. De rits zit niet helemaal goed dus daar kan ik wel wat hulp bij gebruiken. En ik ga beginnen aan een nieuwe trui voor mezelf die ik al heb uitgesneden, met veel volourblocks met V randen en dat is ook best lastig om goed netjes te krijgen. Vandaag wordt niet zo’n sportieve dag al wil ik wel even wandelen tussendoor. 

Dorestad schreef op 24-11-2024 om 23:14:

RoosOpJeHoed, welke patisserie? Ik ga deze week jouw kant op, auto ophalen. Een stopje bij een lekker adres kan dan leuk zijn.....

Zaterdag waren we bij Smaak in de binnenstad van Den Bosch https://smaakelijk.nl/ Naast heerlijke patisserie hebben ze ook goed brood.
Maar wil je de ultieme patissier in Brabant aantikken dan moet je toch echt naar De Rouw in Vught https://derouw.nl/ 

Ik heb zo'n 50 minuten cardio gedaan vanmorgen. 
Dadelijk douchen en aankleden en kan weer terug lopen want krijg net mail dat er een pakket in het afhaalpunt ligt. Dan wordt dat maar mijn soort lunchwandeling.
Vanmiddag werken en zal dan ook genoeg stappen zetten.
Verder heb ik me opgegeven voor voor vanavond voor een webinar van Lot Beukers. Kijken of ik daar handige tips kan krijgen om niet elke keer weer de fout in te gaan met eten. Ben nu weer na het weekend zo'n 2 kilo zwaarder en zo gaat dat elke keer. Ik laat echt te vaak de teugels vieren en daar moet ik vanaf. Ook dat ik dan denk " het is nu toch al mislukt".

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.