Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Dikke lippen, stom gezicht


Moxxie schreef op 31-07-2021 om 13:08:

Oprechte vraag aan de posters die het niet met Willem eens zijn. Vinden jullie deze filler hype onder jongeren dan helemaal niet zorgelijk?

Jawel, ik kies er alleen voor om dat op een fijnere manier bespreekbaar te maken. 

Vrouwen dénken dat ze opknappen van fillers, maar dat komt omdat ze geen kennis van anatomie hebben. Dikke lippen zijn het gevolg van dikkere en bredere lipspieren, en filler lijkt daar totaal niet op. Iedereen ziet dat, behalve de door perfectie bezeten jonge vrouw.

Ze ziet eruit of ze een slag op haar mond heeft gekregen, maar zij denkt dat ze natuurlijk uitziende bredere lippen kan kopen.

CuddlyGorilla98

CuddlyGorilla98

31-07-2021 om 13:18

Vavoom schreef op 31-07-2021 om 13:10:

[..]

Ik denk dat jij ook vast een goedwerkende Google hebt, maar vooruit.
https://www.babybytes.nl/nieuws/wetenschapper-negatief-zelfbeeld-meisjes-komt-door-moeder

Meisjes hebben een negatief zelfbeeld omdat hun moeder negatief is over zichzelf, niet over anderen. 

Dus de ongeboren vrucht van de dame uit de openingspost krijgt een negatief zelfbeeld, omdat haar moeder duidelijk laat merken dat ze niet tevreden is met haar natuurlijke uiterlijk (door dat extreem te laten veranderen). Het is precies zoals jij zegt! Maar dat heeft geen gevolgen voor MIJN dochter, maar voor de dochters van die vrouwen die zich laten verbouwen.

willem1959 schreef op 31-07-2021 om 12:47:

[..]

Waarom typ je zo lijp? Dat leest niet lekker.

Jouw posts lezen niet lekker 

Ikbeginbijmezelf schreef op 31-07-2021 om 13:18:

[..]

Meisjes hebben een negatief zelfbeeld omdat hun moeder negatief is over zichzelf, niet over anderen.

Dus de ongeboren vrucht van de dame uit de openingspost krijgt een negatief zelfbeeld, omdat haar moeder duidelijk laat merken dat ze niet tevreden is met haar natuurlijke uiterlijk (door dat extreem te laten veranderen). Het is precies zoals jij zegt! Maar dat heeft geen gevolgen voor MIJN dochter, maar voor de dochters van die vrouwen die zich laten verbouwen.

Er staat toch echt letterlijk dat de moeder en tantes negatief praten over anderen. 
Jouw negatief praten over andere vrouwen beïnvloedt ook jouw dochter. Nogal vreemd dat je denkt te kunnen voorkomen dat je dochter lipfillers neemt door slecht te praten over andere vrouwen. (Voor het gemak even vergeten dat dat ook dochters zijn van iemand) 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

31-07-2021 om 13:31

Beste forummers,

Kunnen we nu stoppen met het naar elkaar wijzen van manier van posten en terug ontopic gaan? De negeerknop is er inmiddels, dus prima tool om deze te gebruiken ipv op de man te blijven posten!


Die dikke opgespoten lippen zijn spuuglelijk. En ik ben ook blank  moet ik m'n niet-blanke vrienden informeren dat ik een haatdragende racist ben door deze mening?

SilverQuelea47

SilverQuelea47

31-07-2021 om 13:32

willem1959 schreef op 31-07-2021 om 12:14:

[..]

Nee, een filler is NIET mooi. Dat praten mensen elkaar aan, dat dat mooi is. Je bent mooi zoals je bent. En als je jezelf lelijk vindt heb je een verknipt zelfbeeld. Niet meer en niet minder.

Joh, kalmeer jij even lekker je tetten. JIJ vindt het niet mooi. Als je ze kunt zien. Ik heb ze zelf niet en als het heel overduidelijk is, namelijk door een lipfiller moustache en/of duckface vind ik het niet mooi. Maar er zijn mensen die dat laten doen en het me toch echt verteld moet worden dat ze het gebruikt hebben want op het eerst zicht is het niet te zien.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

31-07-2021 om 13:36

Moxxie schreef op 31-07-2021 om 13:08:

Oprechte vraag aan de posters die het niet met Willem eens zijn. Vinden jullie deze filler hype onder jongeren dan helemaal niet zorgelijk?

Ja, dat is zorgelijk, maar niet iedereen die lipfillers heeft is per definitie een jonkie die net uit een ei is gekropen. 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

31-07-2021 om 13:36

Aanvulling vorig bericht: laten we van dit topic ook geen racisme, seksisme etc. topic maken en stoppen naar verwijzing hiervan. Blijf vooral graag ontopic, zodat wij ook niet genoodzaakt zijn maatregelen te treffen.

willem1959

willem1959

31-07-2021 om 13:52 Topicstarter

Marquise schreef op 31-07-2021 om 13:32:

[..]

Joh, kalmeer jij even lekker je tetten. JIJ vindt het niet mooi. Als je ze kunt zien. Ik heb ze zelf niet en als het heel overduidelijk is, namelijk door een lipfiller moustache en/of duckface vind ik het niet mooi. Maar er zijn mensen die dat laten doen en het me toch echt verteld moet worden dat ze het gebruikt hebben want op het eerst zicht is het niet te zien.

Maar waarom zou je het doen als je het toch niet ziet?

Dat is de opstap naar meer. En als het jonge meisjes betreft dan steken ze elkaar ook nog eens aan. Echt, het is lelijk en nergens voor nodig.

Accepteer jezelf zoals je bent. En als je dat niet kunt heb je misschien hulp nodig. Want dit is meer dan je haar verven of je baard scheren.

Ik vind vóór meestal mooier dan ná. Je hebt een bepaald beeld in gedachten waar vrouwen aan moeten voldoen, vandaar.

Ik hoop dat fillings nog te verwijderen zijn. Dat zal toch wel?

CuddlyGorilla98

CuddlyGorilla98

31-07-2021 om 13:56

Vavoom schreef op 31-07-2021 om 13:28:

[..]

Er staat toch echt letterlijk dat de moeder en tantes negatief praten over anderen.
Jouw negatief praten over andere vrouwen beïnvloedt ook jouw dochter. Nogal vreemd dat je denkt te kunnen voorkomen dat je dochter lipfillers neemt door slecht te praten over andere vrouwen. (Voor het gemak even vergeten dat dat ook dochters zijn van iemand)

Nee, dat staat er niet. Er staat dat de moeder en tantes van de onderzoekster negatief praatten over hun eigen lichaam en roddelden over het uiterlijk van anderen (haar persoonlijke ervaring).

Maar uit het onderzoek bleek alleen dat het zelfbeeld van de dochters steeds vergelijkbaar was met het zelfbeeld van de moeders. Over zichzelf dus, niet over anderen.

Sterker nog, het artikel trekt ook de link naar plastische chirurgie; die voortkomt uit een laag zelfbeeld. 

Als moeder geef je dus het goede voorbeeld door tevreden te zijn met hoe je bent, en niet door te klagen over je dunne lippen en ze te laten opspuiten.

willem1959

willem1959

31-07-2021 om 14:01 Topicstarter

Phlora schreef op 31-07-2021 om 11:55:

[..]

Het is zeer zelden dat vrouwen iets doen voor mannen. Dat is toch algemeen bekend? Ze doen het meestal voor andere vrouwen. Wij zijn zelf onze ergste critici.

Ik denk trouwens dat het gewoon een slippery slope is. De meeste vrouwen knappen echt wel op van ietsje vollere lippen: veel vrouwen hebben een grote neus en dan balanceren grotere lippen daar beter een gezicht bij uit. Het probleem is dat ze snel groter en meer willen en daarnaast dat lippen opvullen echt een kunst is die niet veel artsen bezitten, wat leidt tot overfilling of migratie naar boven de bovenlip, wat de duckface creeert. Bovendien heb je zo'n 3ml nodig om zulke dikke lippen te creeeren die je veel ziet op instagram, dat zijn 3 zittingen!

Ik heb zelf lipfillers en de mijne zijn echt fantastisch. Heel mooi, natuurlijk, niemand die het ziet en het past veel beter bij mijn sterke kaaklijn. Ik heb 1ml erin zitten. Ik reis er jaarlijks voor af naar het buitenland, want ik vind in Nederland niet een goede arts zitten die ik mijn gezicht toevertrouw. Goede fillers zetten is echt een kunst waar iemand ontzettend van op kan knappen.

Link verwijderd ivm spam/reclame



En wat staat er onder die link: This is a natural and subtle change👄👄👄, perfect for first timers that are nervous and wanting to build their lips gradually!

Perfect for first timers. Gewoon een verdienmodel en hopend op de volgende behandeling met nog dikkere lippen.

En ook ik zeg, geen gezicht, die karperlippen. De eerste foto is veel mooier. Waarom zien vrouwen dat nou niet in, dat die verminking een stoornis is.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.