Jouw lijf
1op1dieetViva
08-07-2021 om 20:56
Cambridge 1:1 dieet 2021
Dit topic is voor iedereen die het leuk vindt om mee te kletsen over het 1op1 dieet (voorheen Cambridge weight plan), in alle stappen! Ook als je een ander dieet met maaltijdvervangers volgt: wees welkom!
De tabel: als je graag wil meewegen geef dan de gegevens door voor de tabel. De inloggegevens van dit account zijn bekend bij de actieve meeschrijvers.
Forummer | Lengte | Start | Streef | Afgevallen | Nu |
Honing14 | 1.70 | 105,4 | 75,0 | -1,8 | 103,6 |
Lovely | 1.56 | 69,7 | 50,0 | -19,2 | 50,5 |
Caroline73 | 1.60 | 85,6 | 70,0 | -14,7 | 70,9 |
Feliz1990 | 1.76 | 107,2 | 80,0 | -2,3 | 103,9 |
OneTrickPony | 1.65 | 83,5 | 63,0 | -21,5 | 62 |
LadyDana | 1.73 | 113,0 | 80,0 | -11,1 | 102,9 |
Pixymama | 1.52 | 75,7 | 55,0 | -11,5 | 64,2 |
Vuurvlinder | 1.74 | 105,8 | 85 | -6,1 | 99,7 |
Nienes | 1.78 | 128.4 | 78 | -8,4 | 120 |
QueenLizzy | 1.79 | 85,4 | 70 | -16,6 | 68,8 |
Marielouisa | 1.76 | 122,2 | 85 | -20,5 | 101,7 |
Aimee91 | 1.76 | 103,5 | 80 | -9,7 | 93,8 |
Dolfje | 1.74 | 93,3 | 75 | -13,2 | 80,1 |
Limburg2022 |
Caroline73
17-08-2021 om 23:26
OTP wat balen zeg! Die had je niet aan zien komen denk ik. Maar wel heel goed dat je meteen jezelf probeert te herpakken. Ik mag morgen weer wegen….thuis de hele week nog niet gedaan..als het wat teleurstellend is dan is het toch vaak een risicootje hoe ik ga reageren…
OneTrickPony
19-08-2021 om 15:56
Hoe was het wegen Caroline?
Ik dacht inderdaad dat ik mijn mindset had veranderd, maar ‘eenmaal slank’ denk je toch snel “ach dat compenseer ik morgen wel weer”. En door suikers krijg je ook weer cravings en dips, zeker als je dan iets lekkers wordt aangeboden is het lastig nee te zeggen.
Ook alcohol is een groot struikelblok. Ik neem nooit een glas wijn maar een fles. Nu is dat zeker niet dagelijks of zelfs wekelijks, maar dan is de rem om niet te veel kaasjes en toastjes te eten wel snel weg.
Ik ben inmiddels weer een kilo van de twee die ik er af wil alweer kwijt. De afgelopen dagen op 1200-1300 kcal geleefd dus probeer ik door te zetten tot ik weer op de 63-63,5 zit.
Caroline73
19-08-2021 om 17:48
Hallo allemaal, hier weer een blij berichtje, naar 75,2…weer 8 ons eraf. Met de nodige momentjes waar ik mezelf weer het lastig gemaakt heb door het niet te vertellen…maar het lukt nog steeds om de juiste keuzes te maken dan….en me eruit te lullen 😂.
Ik herken dat zo goed…de snaaihonger door teveel suikers en koolhydraten….ik moet dat ook echt niet doen…ik val dan onmiddellijk terug in oud gedrag. Als ik echt vind dat ik moet snaaien dan een stukje kaas of een ei…maar verder blijf ik overal af.
Ik had je nog een pb-tje gestuurd OTP…maar weet niet of je die gezien had.
Mooi dat je er weer greep op krijgt.
De andere dames..hoe gaat het bij jullie?
OneTrickPony
23-08-2021 om 10:10
Goed bezig ben je Caroline, en wat een fijn resultaat heb je weer geboekt. Bijna een kilo is echt heel veel! Knap hoor
Fijn dat het je nog steeds lukt om wat onder de radar te blijven. Gaan mensen het intussen niet al aan je zien?
Ik zag je berichtje pas wat later, heb je een berichtje teruggestuurd
Afgelopen weekend ben ik goed doorgekomen. Ik heb genoten en wat ‘gezondigd’ maar wel ook bewuste keuzes gemaakt. Niet alle dagen feest, zeg maar. vanochtend was ik 64,2.
Ik wil graag onder de 64 komen en blijven dus ik ga lekker door met gezonde en bewuste keuzes maken. Ook heb ik besloten weer te gaan sporten om zo mijn kcal inname wat te kunnen rekken. Ik hou gewoon te veel van lekker eten en wil mee kunnen blijven doen in de weekenden ik voel me beter bij overwegend gezond eten dus dat is een goede stok achter de deur.
Het is hier stil.. Ik ben ook benieuwd hoe het met de andere dames is!
Caroline73
23-08-2021 om 19:09
Hallo allemaal…of allen OTP 😂, maar mogelijk zijn er wat dames op vakantie.
Ja er zijn zeker mensen die het zien…krijg veel reacties, maar ik noem vooral het zoveel mogelijk laten staan van koolhydraten en suikers….daar kom ik nog steeds mooi mee weg. En op een of andere manier…elk dieet lijkt acceptabel..maar zodra Cambridge, of 1:1 in beeld komt , tenminste in mijn omgeving is dit zo…vind iedereen daar wat van en meestal niet iets positiefs…duur, onverantwoord, crashen… Enzv.
In de oude versie past het niet bij me, maar vanuit het echt niet meer weten, als een soort schot voor de boeg toch maar weer eens geprobeerd, een fijne kritische consulente en de vernieuwde aanpak..het werkt voor mij.
Fijn dat je je ritme weer hebt OTP. Voor mij ook een wijze les om niet te makkelijk te gaan denken….ik blijf nog steeds ver uit de buurt van dropjes.
Andere meiden..hoop snel van jullie te horen.
OTP…heb je nog een pbtje gedaan.
Caroline73
23-08-2021 om 19:22
Is er nog iemand die mijn gewicht aan wil passen ? 75,2…….0,8 eraf, totaal 10,4
Caroline73
30-08-2021 om 19:38
ik voel me een beetje Remi hier….zijn jullie er nog? Ondertussen een nieuwe weegupdate…..nu 74,9. Langzaam maar gestaag gaat het verder. Hoop dat jullie het niet opgegeven hebben, maar lekker op vakantie zijn ofzo 😁😁😁 Nog steeds in fase 2, merk wel dat ik het moeilijker vind….vaker trek….maar als ik dan nadenk over een shake of zuivel….hoeft dat ook weer niet….snaaihonger dus denk ik dan maar. Probeer het te negeren door iets te gaan doen. Dat lukt tot nu toe nog steeds.
honing14
02-09-2021 om 06:33
Hey dames
Ik ben van de wagen gevallen !
Ik ben er helemaal uit Ik wil zo graag weer in het ritme en neem het me elke dsg voor maar het lukt niet
Doe wel stap 3 maar smokkel steeds Koekje hier , chipje daar
Schommel tussen 92-93 dus schade valt mee maar ik wil die volgende 15 eraf !
Consulent opperde om even te stoppen Zonde vd kosten zei ze maar dat durf en wil ik nou ook niet
Die knop moet om maar waar zit die !?
Caroline73
02-09-2021 om 07:08
Allll by myyyyssseeelllffff 😂😂😂😂 , ik kan het niet laten, moet gewoon even door.Gisteren bij de weegjuf geweest…73,3. Hoop dat jullie leuke dingen aan het doen zijn….of anders opnieuw gemotiveerd worden om de draad weer op te pakken. Voor mij was deze plek echt een stok achter de deur, positieve afleiding 😍
Honing fijn dat je er weer bent, voor mij zit de knop in de suikers….die blijven het snaaimonster in mij wakker houden…even een paar dagen doorbijten en dan is die rust er weer. En je bent zo dicht bij een volgende mijlpaal….een 8 ervoor.
honing14
02-09-2021 om 07:55
Hey Caroline
Wat ben je goed bezig !!!
Super hoor
Ja ik vind/vond forum ook fijn maar het ging een beetje wisselen met Viva en via en ook nog de vakantie en toen ging het mis Ik zat er zo lekker in
Consulent zegt ook dat ik veel moet drinken Dat blijft echt een probleem bij mij
Msar met frisse moed ga ik er weer tegenaan
honing14
04-09-2021 om 21:10
eerste dag zit erop!
Netjes aan stap 3 gehouden en niks extra’s ! Yay !!! Morgen verder
honing14
05-09-2021 om 11:31
Daar ga ik weer !
Dag 2 van de herstart
Merkte vanmorgen al wel dat het zwaarder was Koffie op, veel water en de kokos shake Ik mag nog fruit yoghurt , 2 produkten en avondeten Ik ga er weer voor
Caroline73
06-09-2021 om 07:10
Ik zit ondertussen op de 73,3. Nooit gedacht dat ik echt zover zou komen, nog steeds in stap 2. Voel me er prima bij. Enige waar ik me niet helemaal aan houd is de hoeveelheid en de soorten rauwkost….ik eet daarvan zoveel als ik wil en wat ik wil. Streven blijft 70 kilo, en vanaf daar gaan opbouwen. Ik probeer het nu al tot leefstijl te maken…en dan voornamelijk het laten staan van suikers en koolhydraten….die zoveel mogelijk niet. Dat zijn voor mij echt de aanjagers van snaaien en aankomen.
Honing ben benieuwd naar het resultaat na een week in de herstart!
honing14
06-09-2021 om 07:39
hoi Caroline
Wat ben je goed bezig zeg !
je mag trots op jezelf zijn
Precies wat jij zegt daar ging het bij mij mis
Toch dat witte stokbrood, toch een paar frietjes, weer een koekje op werk en voor je het weet heb je weer die eeuwige drang naar koolhydraten/suiker
Ik weet het nu ook Het is voor mij echt een NO-Go
Dag 2 ging goed Bbq met groente en vlees Wel wat meer vlees dan mag maar het stokbrood heb ik laten staan !
Vandaag dag 3 Zaterdag mijn weegdag Kan niet wachten !
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.