Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

Bovenooglidcorrectie

Thnx krulliebollie.  Collega is niet bepaald kleinzerig en dit zei dit dus.🤷‍♀️

Krokodilletje

Krokodilletje

25-03-2025 om 21:23 Topicstarter

lientje69 schreef op 25-03-2025 om 20:51:

Aanstaande maandag heb ik de ooglidcorrectie van beide ogen. Collega is recent ook geweest, is echt geen pieper , maar zegt dat de verdovingsprikken heel erg pijnlijk zijn. ( en veel ) . Begin er flink tegenop te zien inmiddels.

Ik vond het zeer goed te doen die prikjes.

Het is uiteraard erg persoonlijk maar zeer pijnlijk? Nee echt niet.

Wat hierboven staat: laat je niet gek maken! 

Succes

Tja, het is inderdaad persoonlijk, maar ik ben ze alweer vergeten, die prikjes. Volgens mij inderdaad wel venijnig maar niks geks

Dank jullie wel. Ik kom er toch niet onderuit. Maar collega's  zeiden nu ook : heb je x gesproken? ( ja had ik ) nou sterkte hoor... dan denk je toch van hmmmm . Hoop dat t meevalt.

Ah wat een gedramatiseer, daar heb je toch niks aan.. Komt goed hoor Lientje, na een klein uurtje is het alweer gedaan!

Lientje.. die prikjes zijn echt in een paar seconden gezet. Het is een kleine oppervlakte dus het duurt echt niet heel lang.. en het zijn er maar een paar ( bij mij buitenkant oog en binnenkant, daar waar ze gaan snijden). Als je aangeeft dat je het spannend vind houden ze even extra rekening met je. Nogmaals laat los wat haar ervaring is.. ieder mens en ieder lijf is anders. 

Gut ik kan me die prikken niet eens herinneren, serieus niet. Dus dat kan niet veel bijzonders geweest zijn. Hou het er nou maar op dat iedereen anders is.

Daar ga ik dan maar van uit , dat het mee zal vallen
 Dank jullie wel! Het was meer dat er gezegd werd: ik ben niet kleinzerig maar dit...
Ik vind mezelf wel kleinzerig ( maar dat is wellicht  mijn idee) dus dacht echt : oei. Over een paar dagen laat ik het hier weten hoe het gegaan is.

lientje69 schreef op 26-03-2025 om 16:56:

Daar ga ik dan maar van uit , dat het mee zal vallen
Dank jullie wel! Het was meer dat er gezegd werd: ik ben niet kleinzerig maar dit...
Ik vind mezelf wel kleinzerig ( maar dat is wellicht mijn idee) dus dacht echt : oei. Over een paar dagen laat ik het hier weten hoe het gegaan is.

Succes!!
(En mocht het nog helpen: ik ken meerdere mensen die een ooglidcorrectie hebben laten doen, en ik heb niemand gehoord over de prikjes)

Krokodilletje

Krokodilletje

31-03-2025 om 12:34 Topicstarter

Ik hoop dat het is meegevallen Lientje

Krokodilletje schreef op 31-03-2025 om 12:34:

Ik hoop dat het is meegevallen Lientje

Ik moet nog😅

Ga zo vertrekken richting oogkliniek.  14 uur ben ik aan de beurt. 

Krokodilletje

Krokodilletje

31-03-2025 om 13:46 Topicstarter

beetje laat maar veel succes!

Krokodilletje schreef op 31-03-2025 om 13:46:

beetje laat maar veel succes!

Dank je, zit in wachtkamer  nu.

Dit lees je vast niet meer van te voren, maar zo wel: Sterkte! Zo niet, dan hoop ik dat het je meegevallen is en het netjes herstelt!

Schemerlampje schreef op 31-03-2025 om 13:57:

Dit lees je vast niet meer van te voren, maar zo wel: Sterkte! Zo niet, dan hoop ik dat het je meegevallen is en het netjes herstelt!

Jawel, dankje! Er is een spoed ok tussendoor gekomen dus het loopt drie kwartier uit...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.
RTF editor