Jouw lijf Jouw lijf

Jouw lijf

-10kg starten aan 2024

Ik kom net terug van sporten. Krijg er wel trek van! Nu zalm met roerbakgroenten, ik verminder koolhydraten, maar eet wel gewoon fruit.

citroentje schreef op 05-01-2023 om 17:40:

Ik kom net terug van sporten. Krijg er wel trek van! Nu zalm met roerbakgroenten, ik verminder koolhydraten, maar eet wel gewoon fruit.

Ik heb ook al gegeten.https://eatertainment.nl/recept/gebakken-broccoli-rijst-met-achterham-en-ei dit soort van. Zonder wortel maar met taugé en niet met omelet maar gebakken eieren. En zonder gewone rijst natuurlijk.

ik ben vandaag voor het eerst weer wezen sporten. Kan op het werk, dus meteen los, sporten en net gedoucht. Nu is het eten bijna klaar: Nasi met kip. 

vandaag toch even moeilijk gehad want ik heb nog behoorlijk napijn van gister. Dus weer zielig en door de pijn ook moe en dus meer zin in troepjes.
Zometeen heb ik een date, het wordt cola light drinken. Even de week door in de hoop dat de weegschaal aardig voor me is zaterdag ochtend

Hier een goede dag achter de rug, veel bewogen en gezond gegeten. We zijn uit lunchen geweest, maar gelukt om de gezonde keuze te maken.

Hier trouwens ook 2 kinderen, waarbij 1 echt een lastige eter is. We doen inderdaad vaak wat extra dingen op tafel zodat er altijd iets is wat ze lusten.

Ranjemeteenrietje schreef op 05-01-2023 om 16:53:

[..]

Een beetje. Heb even rust gehad, oudste met tablet naar boven gestuurd en jongste zat stilletjes een filmpje te kijken.

Maar echt uitgerust ben ik daar niet van.

Ik weet dat het nu het gebrek aan suikers is, waar ik even doorheen moet. Over een paar dagen heb ik juist weer extra energie en minder last van 'brain fog'.

Zet hem op!

Goed dat er veel mensen zijn gaan sporten.

Ik ga zo nog even een half uurtje lopen buiten. Vandaag een drukke dag gehad. Qua eten wel goed gegaan. Een ijsje als toetje gegeten maar geen andere tussendoortjes genomen vandaag, dus die kon.

stokstaart schreef op 05-01-2023 om 18:23:

vandaag toch even moeilijk gehad want ik heb nog behoorlijk napijn van gister. Dus weer zielig en door de pijn ook moe en dus meer zin in troepjes.
Zometeen heb ik een date, het wordt cola light drinken. Even de week door in de hoop dat de weegschaal aardig voor me is zaterdag ochtend

Veel plezier tijdens je date!

Het was erg gezellig maar na de tweede zin bleek al dat we niet zouden matchen. Zij wilde polygaam, ik niet. Ze rookt hasj en ik heb daar een hekel aan. Vervolgens bleek dat ze echt net 3 mnd geleden uit een AZC heeft kunnen verhuizen en samenwoont met haar ex waarmee het uit is gegaan de dag nadat ze een huurcontract hadden getekend.
Het klonk veel te instabiel, ze moet eerst landen in haar nieuwe situatie als statushouder, verwerken wat er allemaal is gebeurd en settelen. Ze mag pas sinds een jaar iets van werkzaamheden hebben en zit nu op NL les.

Maar goed, OT, ik heb alleen cola light gehad ondanks dat ze maar bleven langslopen met bestellingen van friet en borrelhapjes dus ik ben oke 

73 vanochtend!

ik 81,4 wat hetzelfde is als gisteren. Gisteren wel 2 zakjes suikervrije drop en snoep met man op gegeten, ben ongesteld en heb zo'n zin in slechte dingen.

Ik heb me niet gewogen maar ik merk dat ik iets strakker ben rond mijn buik. Fijn!

Mijn buik is nu juist dus opgezet. Stom ongesteld zijn. 
Kapster vond me net wel echt magerder in mijn gezicht en dat zei iemand anders van de week ook al. Er is tenslotte ook al meer dan 10 kilo af.

Dolfje schreef op 06-01-2023 om 10:51:

Mijn buik is nu juist dus opgezet. Stom ongesteld zijn.
Kapster vond me net wel echt magerder in mijn gezicht en dat zei iemand anders van de week ook al. Er is tenslotte ook al meer dan 10 kilo af.

Gaat bij jou na het starten van de menstruatie je buik juist niet weer 'terug in model'?

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden en mijn buik is meteen weer minder. 

boodschappen gedaan, allemaal gezonde dingen gehaald, volgens mijn dieet. Geen chips, geen koeken, geen toastjes met lekkere salades. 

Saga schreef op 06-01-2023 om 11:09:

[..]

Gaat bij jou na het starten van de menstruatie je buik juist niet weer 'terug in model'?

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden en mijn buik is meteen weer minder.

Nee, duurt een paar dagen. Gelukkig is de hoofdpijn weg, dat heb ik altijd de dag(en) ervoor en dat vind ik het meest vervelende. Slik daarom de pil ook meestal door maar kan dat geen maanden meer doen want krijg dan tegenwoordig doorbraakbloedingen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.