Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat vind jij raar?

een luchtig topic hoor.  Zonder inhoudelijk oordeel. En ook zonder doel om erover te discussiëren Soms vind ik dingen weleens raar..

ik hoop op aanvullingen

Mensen die Dubai fantastisch vinden. Ik zou er best uit een soort nieuwsgierigheid naartoe willen, maar om o zo leuk naar Dubai te gaan? Snap ik niks van. 

Mevrouw75 schreef op 15-12-2024 om 21:06:

Mensen die Dubai fantastisch vinden. Ik zou er best uit een soort nieuwsgierigheid naartoe willen, maar om o zo leuk naar Dubai te gaan? Snap ik niks van.

Vreselijk!

Ook raar dat Lidl stiekem van zijn vloeibare Color wasmiddel het parfum heeft veranderd naar een vreselijke cheape geur uit China. Ik had het in de winkel moeten checken! Maar dat verwacht je gewoon niet.

Toen ik de nieuwe fles opendraaide rook ik het al: een chemische fabriek. Dus die was moet ik overdoen met een ander wasmiddel want ik ga deze stinkende handdoeken niet in mijn kast leggen.

Ohja, Dubai maar ook Saoudi Arabië.
men het houden van reptielen, spinnen en dergelijke vind ik ook raar. Net als dieren in kooitjes.

Raar, die reclame van Undiemeister, met de groene boxer, waarop zo ingezoomd wordt op het klokkenspel.

Er zijn nog zat leuke plekken over om te boeken hoor, ik boek altijd laat. Heb nu ook voor over 2 weken geboekt, ging prima.

De Dubai hype snap ik ook niks van, sneu derde wereld land met gebrek aan mensenrechten.

MMcGonagall schreef op 01-12-2024 om 23:22:

Ik weet zeker dat ze hier ook zitten, dwangmatige deursluiters. Dan sta ik op mijn werk mijn koffiekopje af te wassen. Afwasmiddel- en borstel staan in het kastje een meter verder dan de spoelbak, dus als ik afwas staat dat kastje open (zodat ik de spullen terug kan zetten). Negen van de tien keer komt dan net collega S langs die het kastje dicht doet. Ik heb er al twee keer iets van gezegd maar hij blijft het doen.

veiligheid, doen we hier allemaal zit er zo ingeramd dat je dat thuis ook doet. deurtjes horen dicht, geldt ook voor schuifdeuren. 

Alice12 schreef op 01-12-2024 om 23:30:

ik vind het ontzettend raar dat het mijn man maar niet lukt om spullen mee naar boven te nemen die op de trap liggen. Hij weet dat dat betekent dat die spullen naar boven moeten.
Al honderd jaar zeik ik erover en elke keer kijkt hij verbaasd naar de trap, ook als hij echt over de spullen heen heeft moeten stappen.

dat hoort niet bij het doel waarvoor ze naar boven lopen. Wat dat betreft zijn ze heel doelgericht en dan doen ze dat dus niet. Vrouwen hebben daar wel oog voor en kunnen multi tasken.

Luttjetrut schreef op 04-12-2024 om 10:36:

Ik vind het raar dat mensen hun fietsen voor een fietsenrek parkeren. Dus dat je fiets wel een plek blokkeert, maar niet in of aan het rek vast staat. Wat is daarvan de meerwaarde?

dat je velg dan heel blijft. Mijn velg is net 2mm breder dan de gemiddelde plek.

Ik ken dwangmatige deurenopeners. Woonkamer deur die altijd open staat, keukenkastjes die op een kiertje staan...Moet dicht! Dicht!

Rockstar schreef op 16-12-2024 om 16:45:

Ik ken dwangmatige deurenopeners. Woonkamer deur die altijd open staat, keukenkastjes die op een kiertje staan...Moet dicht! Dicht!

Mijn huiskamerdeur is alleen dicht als ik de katten wil buitensluiten. Verder altijd open. Bij de meeste mensen die ik ken overigens.

MMcGonagall schreef op 16-12-2024 om 17:07:

[..]

Mijn huiskamerdeur is alleen dicht als ik de katten wil buitensluiten. Verder altijd open. Bij de meeste mensen die ik ken overigens.

Ik ken alleen maar dichte huiskamerdeuren. Vooral in de winter, anders verdwijnt alle warmte naar de gang en komt de kou de kamer in. 's Zomers blijft hij nog wel eens open.

Woonkamerdeur moet hier als de R in de maand zit dicht zo ongeveer 

Schemerlampje schreef op 16-12-2024 om 17:10:

[..]

Ik ken alleen maar dichte huiskamerdeuren. Vooral in de winter, anders verdwijnt alle warmte naar de gang en komt de kou de kamer in. 's Zomers blijft hij nog wel eens open.

Ik ken ook alleen maar dichte huiskamer deuren, voor de katten misschien op een kier, maar dan wel met een deurstopper. 

Dolfje schreef op 15-12-2024 om 15:06:

Ik lig Selling Sunset te kijken, daar is wel heel veel raar in maar ik blijf me elke keer weer verbazen over de outfits en de tanden. Witter dan wit en zo nep. Ik snap niet dat mensen dat mooi vinden het ziet er zo raar onnatuurlijk uit.

Ik vraag mij altijd af hoe lang ze bezig zijn 's ochtends om er zo uit te zien. De hele morgen door de wasstraat om vervolgens naar kantoor te gaan 😅 

Grindelwald schreef op 16-12-2024 om 17:54:

[..]

Ik vraag mij altijd af hoe lang ze bezig zijn 's ochtends om er zo uit te zien. De hele morgen door de wasstraat om vervolgens naar kantoor te gaan 😅

Uren in de glamroom denk ik.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.