Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Lelijk idd, de trappen ook, badkamer vreselijk. Keuken stelt niet veel voor

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

10-04-2022 om 09:34

Tickel schreef op 10-04-2022 om 00:27:

Kleurgebruik in de rest van het huis vind ik erg schreeuwerig.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-42768314-langestraat-7/

Prachtig, maar onpraktisch. Beide badkamers zijn alleen bereikbaar via een slaapkamer, dus vanuit twee slaapkamers moet je door de slaapkamer van een ander. En een enorme berging achter het bad, toegankelijk via een miniatuur luikje?

515_plattegrond_600_450.png

370_360x240.jpg

niet_rechts schreef op 10-04-2022 om 09:34:

[..]

Prachtig, maar onpraktisch. Beide badkamers zijn alleen bereikbaar via een slaapkamer, dus vanuit twee slaapkamers moet je door de slaapkamer van een ander. En een enorme berging achter het bad, toegankelijk via een miniatuur luikje?

515_plattegrond_600_450.png

De slaapkamer op de tweede verdieping heeft volgens de plattegrond ook een deur naar de gang.

Die berging is echt gek! Heel groot, en dan moet je door dat kleine luikje klimmen?

Nou, ik vind het vooral heel erg mooi. En de prijs valt me mee, gezien de locatie. Ik zou het wel willen hebben.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

10-04-2022 om 09:43

Rondstruiner schreef op 10-04-2022 om 09:39:

[..]

De slaapkamer op de tweede verdieping heeft volgens de plattegrond ook een deur naar de gang.

Die berging is echt gek! Heel groot, en dan moet je door dat kleine luikje klimmen?

Oh ja, inderdaad. Dat scheelt. 

Die enorme berging achter het bad snap ik echt niet. Er past niks door dat luik, en hoe kom je überhaupt zelf in die berging?

niet_rechts schreef op 10-04-2022 om 09:43:

[..]

Oh ja, inderdaad. Dat scheelt.

Die enorme berging achter het bad snap ik echt niet. Er past niks door dat luik, en hoe kom je überhaupt zelf in die berging?

Kunnen ze niet een deur vergeten zijn in de plattegrond?

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

10-04-2022 om 09:50

Ysenda schreef op 10-04-2022 om 09:47:

[..]

Kunnen ze niet een deur vergeten zijn in de plattegrond?

Die zou dan achter die trap moeten zitten of achter die wastafel.

Edit: het zou achter die trap kunnen zitten, want daarvan mist de foto. Op de tekening lijkt er geen ruimte voor te zijn, maar wellicht is de trap te groot getekend...

Wat een prachtig huis! Maar de kleuren op de muur, de inrichting en de badkamer passen er totaal niet bij vind ik. Ze hebben geprobeerd om een monumentaal huis hypermodern in te richten ofzo. Gelukkig zijn zo te zien wel heel veel originele details bewaard gebleven dus met andere meubels, en een ander verfje hier een daar ziet het er al snel een stuk beter uit. 
Dat luik is wel heel erg raar. Maar als je toch die badkamer gaat verbouwen kan dat luik vast makkelijk groter gemaakt worden 

Prachtig verbouwde boerderij en je krijgt er nog een woning bij! 
https://www.funda.nl/koop/jirnsum/huis-42761501-wjitteringswei-14/ 

781_2160.jpg

745_1080x720.jpg

Jammer van die lelijke houten balken overal.

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-04-2022 om 10:29

Friezinnetje schreef op 10-04-2022 om 10:09:

Prachtig verbouwde boerderij en je krijgt er nog een woning bij!
https://www.funda.nl/koop/jirnsum/huis-42761501-wjitteringswei-14/

781_2160.jpg

745_1080x720.jpg

Heel mooi! Ik vind het stucwerk echt vakmanschap. Vooral zo strak langs, achter en rond de balken.

810_2160.jpg

Zie ook wel wat leuke meubels staan.

779_2160.jpg

Misschien niet heel praktisch met het kruis aan de voorkant, wel mooi.

766_2160.jpg

Neh, t is mij te steriel geworden. 
Ik wil graag de trap van beneden naar de eerste verdieping in dat huis in Amsterdam hebben, kan iemand dat even voor me regelen?

Ik vraag me wel af hoe de indeling van dat huis origineel is geweest, het lijkt me toch dat er ooit wel een trappenhuis in gezeten heeft, wat ze later hebben vervangen door trappen in de ruimtes om ruimte te winnen. 

Ik vind die boerderij ook te steriel. De houten balken zijn juist het enige dat ik mooi vind, maar die vloer op de benedenverdieping, en al dat zwart of donkergrijs past niet voor mij. Heel kil. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.