Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Wat valt je op op Funda! (Gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Moosey schreef op 03-04-2022 om 21:35:

Die deel *kwijl* Prachtig inderdaad Friezinnetje. En niet duur voor zoveel oppervlak, zo goed onderhouden en zo’n lap grond.

Niet veel? ik wou dat ik het had qua geld 

GroenTuintje schreef op 03-04-2022 om 21:39:

[..]

Niet veel? ik wou dat ik het had qua geld

Is een enorme bak geld, maar goed, dan heb je wel een boerderij, die klaar is. Een zomerhuisje erbij en een stuk land. 

Ben wel benieuwd waarom die mensen van die mooie boerderij daar weggaan.

Misschien op naar een nieuw project? Ik heb een collega en die koopt steeds van die boederijtjes, ze knappen het terwijl ze er wonen op en als het klaar is gaan ze naar het volgende boederijtje. Dat is hun hobby, dus het tempo is redelijk relaxt.

Auwereel schreef op 03-04-2022 om 20:07:

[..]

Ik vind dit wel een koopje voor de binnenstad van Delft, als je locatie, locatie èn locatie de eerste drie belangrijkste punten zijn voor huizenverkoop, dit is een toplocatie. Zouden er lawaaierige studenten naast wonen? Er zit wel een vereniging aan het einde van deze straat...

Niet direct er naast, wel een paar huizen verderop. Wel veel restaurants en het is een vrij drukke doorgaand gebruikte gracht, dus dag en nacht verkeer langs je huis.

Friezinnetje schreef op 03-04-2022 om 15:40:

[..]

Die glazen trap zou mss wel heel mooi staan, maar zonder al die zwart/witte tegels. Die maken de ruimtes erg onrustig

Vind ik ook, ik dacht bij mezelf, ik zou als eerste die vloeren eruit slopen, maar las daarna dat het marmer is en met vloerverwarming overal, dat zal dus niet zomaar zo even gaan...

Ook erg bijzonder dat er precies 0,0 buitenruimte bij zit, geen tuin, geen balkon, niks! Dat zou voor mij een dikke no zijn.

OmaVan2 schreef op 03-04-2022 om 18:05:

[..]

Wat een geld weer voor een houten huis, langs een provinciale weg in boerenhol.

Nou, zeg dat wel. Wat een popperig huisje, het is net een veredelde chalet. Ik zou er nog niet gratis willen wonen, langs zo'n provincialeweg ook nog eens.

Zusterclivia schreef op 04-04-2022 om 09:35:

Misschien op naar een nieuw project? Ik heb een collega en die koopt steeds van die boederijtjes, ze knappen het terwijl ze er wonen op en als het klaar is gaan ze naar het volgende boederijtje. Dat is hun hobby, dus het tempo is redelijk relaxt.

De horror, dan is je leven dus één grote aflevering van 'Help, mijn man is klusser!'

Ieder z'n hobby, zeg maar

Hobbelster schreef op 04-04-2022 om 13:27:

[..]

De horror, dan is je leven dus één grote aflevering van 'Help, mijn man is klusser!'

Het probleem bij 'help mijn man is klusser' is in het algemeen dat de man niet klust. Maar ik zou er ook niet aan moeten denken, ook niet als het gestructureerd verloopt

Hobbelster schreef op 04-04-2022 om 13:27:

[..]

Dat valt wel mee, want niet alles ligt open en het zijn geen bouwvallen. En ze hebben geld, dus laten ook het een en ander gewoon doen.

Friezinnetje schreef op 03-04-2022 om 15:55:

237_2160.jpg

https://www.funda.nl/koop/groede/huis-88906196-provincialeweg-47/
mooi verbouwd, maar vind de tegelvloer niet mooi voor door het hele huis

Wat een schattig huisje, vooral van buiten. Het lijkt binnen nu wat kil maar ik denk dat meubels er in al veel zal helpen. 

Edit oh ik zie nu de prijs   

Zo mooi vind ik het nou ook weer niet.. 

Cousin_It schreef op 24-03-2022 om 15:24:

[..]

Omdat het in feite gewoon een megastal is. Ik zat ook al te kijken waarom zo'n lelijke betonbestrating er om heen gebruikt. De trekker moet er over heen. Waarom zou je dat op die manier bouwen, alles onder één dak?

Dat klopt,  ik ben er wel eens geweest toen het nog in bedrijf was als boerenbedrijf,  vee  dus. Er was een winkel bij waar je o.a.vlees kon kopen.  Een zaal waar getrouwd  en gerouwd kon worden.  Buiten werden ook feesten, barbecue en muziek,  georganiseerd.  Het had veel minder een woonbestemming.  

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

10-04-2022 om 00:27

Het lijkt net of dit pand verkeerd om staat. Links voorkant, rechts achterkant. 

345_2160.jpg

382_2160.jpg

Kleurgebruik in de rest van het huis vind ik erg schreeuwerig.
https://www.funda.nl/koop/amsterdam/huis-42768314-langestraat-7/

Wat een ontzettend lelijke badkamer! Prachtig huis verder.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.