Huis, tuin en keuken
Regendrup.
12-04-2022 om 13:31
Wat valt je op op Funda? DEEL 2
Altijd leuk, pareltjes van Funda.
Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!
Link naar deel 1:
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627
Gebruikersnaaminvullen
07-11-2023 om 15:32
Fleurtje_5 schreef op 07-11-2023 om 13:17:
Ik vind het huis aan de buitenkant niet eens zo breed ogen. Maar van binnen lijkt bijna alles zo breed.
Ik denk dat je rekening moet houden met een nieuw dak.
Vraagprijs is 309.000 k.k. Dat is wel te doen.
Hoezo moet er een nieuw dak op?
Gebruikersnaaminvullen
07-11-2023 om 15:37
Ik vind de badkamers gedateerd, maar geen prio. Die tuin is zonde. Ik zou in staat zijn de serre te slopen om een grotere tuin te krijgen. Wat heb je aan een serre die je alleen vanuit de garage kunt bereiken. De woonkamer naast de garage zou ik gebruiken voor extra opslagruimte/schuur of de badkamer en toilet.
Er zitten 5 deuren in die keuken, daar kun je helemaal niets mee.
Ademes
07-11-2023 om 15:40
Die woonkamer naast de garage heeft niet eens ramen naar buiten, dat voelt toch niet echt als een woonkamer lijkt me...
Gebruikersnaaminvullen
07-11-2023 om 15:45
Ademes schreef op 07-11-2023 om 15:40:
Die woonkamer naast de garage heeft niet eens ramen naar buiten, dat voelt toch niet echt als een woonkamer lijkt me...
Perfecte plek voor een slaapkamer met kleine badkamer met toilet, en zicht naar buiten als de serre gesloopt wordt
Kan de keuken gelijk uitgebreid worden
ToetieToover
07-11-2023 om 15:55
Kizomba schreef op 07-11-2023 om 12:56:
Hoi dames,
Meelezers hier. Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken 🫣. Ik zag tijdens het autorijden een huis en zocht die even op. Is niet mijn huis of van een bekende. Qua buitenkant zou ik het wel willen kopen. Ik ben zo benieuwd naar jullie mening. Ik vind foto 13 apart. Zo'n grote overloop. En een erg kleine tuin. Wat denken jullie dat er nog aan geld tegenaan moet om het op te knappen?
Gaat om Stationsstraat 4 Heythuysen
Waar is die serre nou op de foto’s? Of noemen ze het alleen maar zo omdat het een onverwarmde ruimte is?
Gebruikersnaaminvullen
07-11-2023 om 16:07
ToetieToover schreef op 07-11-2023 om 15:55:
[..]
Waar is die serre nou op de foto’s? Of noemen ze het alleen maar zo omdat het een onverwarmde ruimte is?
Het slaat ook nergens op. Om daar te komen moet je naar buiten, door de garage en "woonkamer". Daar heb je geen flikker aan, die woonkamer ook niet.
Gebruikersnaaminvullen
07-11-2023 om 16:18
Na nog eens goed speuren op de foto's ben ik erachter dat de serre verwijderd is. De witte deur en het raam op deze foto is van de woonkamer aan de garage.
De tegels die beschut waren door het gebouw zijn veel lichter van kleur en er is een afdruk van een wand te zien op de grond en muur.
Op deze foto zie je door de vitrage iets van een bouwwerk, de witte stijlen. Denk dat het een soort "kas" als serre is geweest.
Vermoed dat de foto niet zijn aangepast en dat het iets van een paar weken is oid. Dit huis staat al 5 maanden te koop.
Madamecannibale
07-11-2023 om 16:51
In het kader stomme plattegronden kwam ik laatst dit huis tegen, ondertussen toch al verkocht zie ik.
https://www.funda.nl/koop/verkocht/didam/huis-88601295-kerkstraat-93/#foto-50
_Audrey
07-11-2023 om 17:07
Kizomba schreef op 07-11-2023 om 12:56:
Hoi dames,
Meelezers hier. Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken 🫣. Ik zag tijdens het autorijden een huis en zocht die even op. Is niet mijn huis of van een bekende. Qua buitenkant zou ik het wel willen kopen. Ik ben zo benieuwd naar jullie mening. Ik vind foto 13 apart. Zo'n grote overloop. En een erg kleine tuin. Wat denken jullie dat er nog aan geld tegenaan moet om het op te knappen?
Gaat om Stationsstraat 4 Heythuysen
Ik zou hier zoveel aan willen verbouwen. Die hele uitbouw weg en weer een tuin creëeren, de badkamers en keuken vernieuwen. Geen idee hoe het zit met de cv, isolatie etc.
Ik denk dat je hier heel veel geld in moet stoppen.
Kizomba
07-11-2023 om 17:34
Fleurtje_5 schreef op 07-11-2023 om 13:17:
Ik vind het huis aan de buitenkant niet eens zo breed ogen. Maar van binnen lijkt bijna alles zo breed.
Ik denk dat je rekening moet houden met een nieuw dak.
Vraagprijs is 309.000 k.k. Dat is wel te doen.
Huiskamer is in orde qua onderhoud. Nieuwe gordijnen, misschien een mooi kleurtje op de wand?
De badkamer is voor nu functioneel en kan je later nog vervangen.
Leuk die muurkast
Erg grote badkamer. Plastic schrootjesplafond?
Een balkondeur op de badkamer? Het had een mooie slaapkamer kunnen zijn.
Zolderkamer is ook al zo breed. Wel mooi.
Jammer van deze dichtgetimmerde tuin.
Maar daar is wel wat van te maken.
Bedankt voor het plakken. Het huis ziet er in het echt breder uit. Foto is niet echt gunstig. Ja, ik vond die badkamer ook erg groot. Tuin heb je wel wat creativiteit nodig.
Kizomba
07-11-2023 om 17:38
SophieHowl schreef op 07-11-2023 om 15:04:
[..]
De CV-installatie is verouderd en het is een groot huis. Ik zou naar de energierekening vragen, mocht je belangstelling hebben.
Helaas zal dat niet gaan. Als we nu zoekende zouden zijn had dit zeker wel een kijkbuis geweest. Maar inderdaad, ik ben ook wel nieuwsgierig naar de energierekening.
Kizomba
07-11-2023 om 17:43
_Audrey schreef op 07-11-2023 om 17:07:
[..]
Ik zou hier zoveel aan willen verbouwen. Die hele uitbouw weg en weer een tuin creëeren, de badkamers en keuken vernieuwen. Geen idee hoe het zit met de cv, isolatie etc.
Ik denk dat je hier heel veel geld in moet stoppen.
Was mijn gedachte ook wel hoor. Maar het kriebelt als ik zie wat je er van kan maken.
_Audrey
07-11-2023 om 17:46
Kizomba schreef op 07-11-2023 om 17:43:
[..]
Was mijn gedachte ook wel hoor. Maar het kriebelt als ik zie wat je er van kan maken.
Ja, dat denk ik ook. Aan de buitenkant is het een leuk huis, dus ik zou binnen liefst helemaal opnieuw beginnen. Alles strippen en renoveren tot een huis met karakter
Fleurtje_5
09-11-2023 om 09:21
Heel groot huis. Best nog redelijk nieuw zo te zien. Heel ruim, sober, maar heel goed onderhouden. Energielabel B
https://www.funda.nl/koop/echt/huis-88713934-bosstraat-21/
GroenTuintje
09-11-2023 om 12:39
Fleurtje_5 schreef op 09-11-2023 om 09:21:
Heel groot huis. Best nog redelijk nieuw zo te zien. Heel ruim, sober, maar heel goed onderhouden. Energielabel B
https://www.funda.nl/koop/echt/huis-88713934-bosstraat-21/
Oef buitenkant 1999, binnenkant 1969