Huis, tuin en keuken
Regendrup.
12-04-2022 om 13:31
Wat valt je op op Funda? DEEL 2
Altijd leuk, pareltjes van Funda.
Post alle gekke, leuke, bizarre, maffe, mooie dingen die je tegenkomt op Funda!
Link naar deel 1:
https://www.viafora.nl/forum/huis-tuin-en-keuken/wat-valt-je-op-op-funda?page=87#2627
Ginevra
06-11-2023 om 14:15
Neweve schreef op 06-11-2023 om 13:43:Verder weet ik niet of ik dit goed doorgevoerd of lelijk vind.
Ik vind het ogen als een overdreven kinderwachtkamer in een ziekenhuis.
die schreeuwerige kleuren en die vloer samen ogen onevenwichtig. Diezelfde kleuren op een matte planken vloer zou al beter staan, en als dan de kleuren íets meer diepte hebben en iets minder schreeuwen zou ik het best leuk kunnen vinden.
Rockstar
06-11-2023 om 15:39
Ik snap hier weinig van.
https://www.funda.nl/koop/terneuzen/huis-88728998-nieuwediepstraat-46/
Gatenkaas kast?
Interessant DIY projectje?
Kunstige trap met kunstige ventilatiegaatjes?
BlairW
06-11-2023 om 19:10
Ginevra schreef op 06-11-2023 om 14:15:
[..]
Ik vind het ogen als een overdreven kinderwachtkamer in een ziekenhuis.
die schreeuwerige kleuren en die vloer samen ogen onevenwichtig. Diezelfde kleuren op een matte planken vloer zou al beter staan, en als dan de kleuren íets meer diepte hebben en iets minder schreeuwen zou ik het best leuk kunnen vinden.
Ik vind vooral dat zeil overal zo kil ogen. Nergens een kleedje op de vloer in die slaapkamers. Ik krijg al koude voeten als ik alleen maar naar die foto’s kijk! Nu ben ik ook echt van vloerbedekking in de slaapkamers liefst zo hoogpolig mogelijk!
Bananenbrood
06-11-2023 om 19:30
Fleurtje_5 schreef op 06-11-2023 om 13:49:
[..]
Dit is wel echt leuk en creatief en artistiek.Zelfs de zolder is grappig en mooi. De badkamer is fleurig maar wel heel rustig vergeleken met de rest van het huis. Ik zou het meteen kopen als ik een huis zocht en het geld had om dit te kopen, want het is toch wel prijzig. De tuin zou ik wel wat meer aandacht geven, en de blauwe boeiplank en het rood in de achterdeuren veranderen.
Wij hebben duidelijk dezelfde mening. Ik zou dit zo kopen inclusief inrichting, alleen het rood van de achterdeuren, de tuin en misschien een houten vloer ipv tegels. Ik word hier wel vrolijk van.
GroenTuintje
06-11-2023 om 19:58
BlairW schreef op 06-11-2023 om 19:10:
[..]
Ik vind vooral dat zeil overal zo kil ogen. Nergens een kleedje op de vloer in die slaapkamers. Ik krijg al koude voeten als ik alleen maar naar die foto’s kijk! Nu ben ik ook echt van vloerbedekking in de slaapkamers liefst zo hoogpolig mogelijk!
Voor mij liever niet, veel allergieën hier en absoluut geen hoogpolig hier.
Kizomba
07-11-2023 om 12:56
Hoi dames,
Meelezers hier. Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken 🫣. Ik zag tijdens het autorijden een huis en zocht die even op. Is niet mijn huis of van een bekende. Qua buitenkant zou ik het wel willen kopen. Ik ben zo benieuwd naar jullie mening. Ik vind foto 13 apart. Zo'n grote overloop. En een erg kleine tuin. Wat denken jullie dat er nog aan geld tegenaan moet om het op te knappen?
Gaat om Stationsstraat 4 Heythuysen
Fleurtje_5
07-11-2023 om 12:59
Kizomba schreef op 07-11-2023 om 12:56:
Hoi dames,
Meelezers hier. Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken 🫣. Ik zag tijdens het autorijden een huis en zocht die even op. Is niet mijn huis of van een bekende. Qua buitenkant zou ik het wel willen kopen. Ik ben zo benieuwd naar jullie mening. Ik vind foto 13 apart. Zo'n grote overloop. En een erg kleine tuin. Wat denken jullie dat er nog aan geld tegenaan moet om het op te knappen?
Gaat om Stationsstraat 4 Heythuysen
Dit huis dus:
https://www.funda.nl/koop/heythuysen/huis-88590489-stationsstraat-4/
Foto 13:
Fleurtje_5
07-11-2023 om 13:17
Ik vind het huis aan de buitenkant niet eens zo breed ogen. Maar van binnen lijkt bijna alles zo breed.
Ik denk dat je rekening moet houden met een nieuw dak.
Vraagprijs is 309.000 k.k. Dat is wel te doen.
Huiskamer is in orde qua onderhoud. Nieuwe gordijnen, misschien een mooi kleurtje op de wand?
De badkamer is voor nu functioneel en kan je later nog vervangen.
Leuk die muurkast
Erg grote badkamer. Plastic schrootjesplafond?
Een balkondeur op de badkamer? Het had een mooie slaapkamer kunnen zijn.
Zolderkamer is ook al zo breed. Wel mooi.
Jammer van deze dichtgetimmerde tuin.
Maar daar is wel wat van te maken.
Mevrouw75
07-11-2023 om 13:24
Fleurtje_5 schreef op 06-11-2023 om 13:49:
[..]
Dit is wel echt leuk en creatief en artistiek.Zelfs de zolder is grappig en mooi. De badkamer is fleurig maar wel heel rustig vergeleken met de rest van het huis. Ik zou het meteen kopen als ik een huis zocht en het geld had om dit te kopen, want het is toch wel prijzig. De tuin zou ik wel wat meer aandacht geven, en de blauwe boeiplank en het rood in de achterdeuren veranderen.
Ik vind het een beetje goedkopig creatief.
Fleurtje_5
07-11-2023 om 13:32
Mevrouw75 schreef op 07-11-2023 om 13:24:
[..]
Ik vind het een beetje goedkopig creatief.
Ik vind het prima dat jij dat vind.
Waarom moet ik nou denken aan die reclame van die ouders die een kleurige kip cadeau geven? De moeder zegt heel blij 'hij is zó leuk'.
Als de ouders dan weg zijn gooit dit koppel alle gekleurde kippen en
kip-schilderijen in een doos, en worden alle ecru-kleurige accessoires
uitgestald. Met een blije zucht.
En ik denk dan 'zet die kippen alsjeblief weer terug' want dit lijkt een dooie boel zo.
Mevrouw75
07-11-2023 om 13:32
Fleurtje_5 schreef op 07-11-2023 om 13:26:
Ik weet dat die gekleurde stoelen zeker niet goedkoop zijn.
Dure spullen kunnen ook goedkope smaak zijn.
Mevrouw75
07-11-2023 om 13:33
Fleurtje_5 schreef op 07-11-2023 om 13:32:
[..]
Ik vind het prima dat jij dat vind.
Waarom moet ik nou denken aan die reclame van die ouders die een kip cadeau geven? De moeder zegt heel blij 'hij is zó leuk'.
Als de ouders dan weg zijn gooit dit koppel alle gekleurde kippen en
kip-schilderijen in een doos, en worden alle ecru-kleurige accessoires
uitgestald. Met een blije zucht.
En ik denk dan 'zet die kippen alsjeblief weer terug' want dit lijkt een dooie boel zo.
Goedkoop creatief hoeft niet te betekenen: afzichtelijk en liever ecru natuurlijk
ps: ik hou heel erg van kleur.
Zusterclivia
07-11-2023 om 14:57
Ik houd wel van kleur, maar die kippen vond ik niets. Ik heb niets met kippen en paste ook niet bij de rest van het huis.
SophieHowl
07-11-2023 om 15:04
Kizomba schreef op 07-11-2023 om 12:56:
Hoi dames,
Gaat om Kizomba schreef op 07-11-2023 om 12:56: Hoi dames,Meelezers hier. Ik weet niet hoe ik plaatjes moet plakken 🫣. Ik zag tijdens het autorijden een huis en zocht die even op. Is niet mijn huis of van een bekende. Qua buitenkant zou ik het wel willen kopen. Ik ben zo benieuwd naar jullie mening. Ik vind foto 13 apart. Zo'n grote overloop. En een erg kleine tuin. Wat denken jullie dat er nog aan geld tegenaan moet om het op te knappen? Gaat om Stationsstraat 4 Heythuysen
De CV-installatie is verouderd en het is een groot huis. Ik zou naar de energierekening vragen, mocht je belangstelling hebben.