Huis, tuin en keuken
Cindy79
20-08-2024 om 15:29
Verjaardag
Zo als het goed is mogen we volgend weekend er weer een jaar bij optellen.
Hou helemaal er niet van, maar goed kom er ook niet onder uit.
Maar wat staat er bij jullie op het lijstje.
Ik ben niet van de dure dingen, en als er of iets kapot is, of nodig dan vervang ik het lang leve action, of kruidvat een lipstick hoeft niet voor 15 a 20 euro maar ben zuinig, dus zoveel kapot gaat er niet.
Rituals heb ik vorig jaar al gekregen kom er niet door heen, dus nu geen Rituals dit jaar.
Nu staat er wel wat op mijn lijstje, maar had dat zelf ook goed kunnen kopen.
Een sauna bon, misschien wel 10 baden kaart, terwijl 1 keer ook goed is.
De ringetjes van mijn kindergeboortje kopjes zijn niet meer helemaal goed ( na 22 en 18 jaar ) kunnen ze mooi aan mijn lege pandora ketting hangen.
En mijn dochter had op vakantie een mooie kleur lipstick, met lipliner heb dit er ook op staan. En een enkelbandje.
We zullen zien wat er gegeven word.
Broodjebrie
21-08-2024 om 20:55
ik vier mijn verjaardag ook niet meer elk jaar. Komt deels door gezeur in de familie, maar ik voel ook steeds minder behoefte om in een volle huiskamer mensen te voorzien. Ik spreek liever af met een vriendin. Er komen rondom mijn verjaardag wel wat familieleden, maar ze komen verspreid en dat vind ik helemaal prima.
Koettie
21-08-2024 om 20:58
Ben gek op mn verjaardag maar vier het ook niet thuis. Afgelopen jaren in de kroeg of op een terras (met een budget voor drankjes). Gezellig, geen troep om op te ruimen en als ik het zat ben lekker naar huis.
Fenyw
22-08-2024 om 11:13
Ik vraag ook vaak dingen bij mijn hobby. Ik heb een hond en ik wil graag zo'n noodrugzak waar ik hem in kan hijsen als hij een blessure krijgt. Als voorbereiding op een wandelvakantie. Puzzel voor de hond. Een drijfobject waar hij lekker op kan dobberen. Extra cursus die ik met hem kan doen.
Allerlei dingen die ik wel wil maar zelf even niet koop.
Voor mezelf mooie sportkleding.
Workshops vind ik ook leuk om te krijgen, van wildplukwandeling tot bonbons maken.
Een jaartje abbo op NPO+. Beetje van dat soort dingen.
RavIvaR
23-08-2024 om 13:56
PinkFlower schreef op 21-08-2024 om 10:57:
Of een wandelweekend voor mezelf. Ook een lange wens, via een organisatie heb ik twee gevonden die ik mooi vind. Kost wel wat maar dan heb je ook wat, ze brengen je bagage naar het hotel van je eindpunt die dag, onderweg heb je bij verschillende punten wat te eten of te drinken, diner regelen zij. De dag erna gaat je bagage weer naar het volgende eindpunt en is onderweg ook weer alles geregeld. Ik hoef dan alleen maar te genieten van het wandelen.
Dit klinkt echt heel erg fijn! Mag ik vragen wat je gevonden hebt? Heb je misschien een linkje? (Mag via pb)
RavIvaR
23-08-2024 om 14:00
Ik vind verjaardagscadautjes vaak maar lastig. Binnen de familie doen we dat nog wel, en heb ik lang niet altijd een goed idee. Zeker voor de mannen niet.
Voor mezelf en partner ook niet trouwens. Uit eten/lunchen vindt ik in alle gevallen eigenlijk de leukste optie.
(zelf uitgekozen) bordspellen vind ik ook leuk.
PinkFlower
23-08-2024 om 15:43
RavIvaR schreef op 23-08-2024 om 13:56:
[..]
Dit klinkt echt heel erg fijn! Mag ik vragen wat je gevonden hebt? Heb je misschien een linkje? (Mag via pb)
Via Stours.nl
MarvelousM
03-09-2024 om 16:29
PinkFlower schreef op 21-08-2024 om 13:52:
[..]
Oosten. Maar wat ik heb gevonden is helemaal in het westen. Dus midden van het land is prima te doen. Ben benieuwd naar je idee 😊
Heb je PB gestuurd.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.