Huis, tuin en keuken
Cindy79
20-08-2024 om 15:29
Verjaardag
Zo als het goed is mogen we volgend weekend er weer een jaar bij optellen.
Hou helemaal er niet van, maar goed kom er ook niet onder uit.
Maar wat staat er bij jullie op het lijstje.
Ik ben niet van de dure dingen, en als er of iets kapot is, of nodig dan vervang ik het lang leve action, of kruidvat een lipstick hoeft niet voor 15 a 20 euro maar ben zuinig, dus zoveel kapot gaat er niet.
Rituals heb ik vorig jaar al gekregen kom er niet door heen, dus nu geen Rituals dit jaar.
Nu staat er wel wat op mijn lijstje, maar had dat zelf ook goed kunnen kopen.
Een sauna bon, misschien wel 10 baden kaart, terwijl 1 keer ook goed is.
De ringetjes van mijn kindergeboortje kopjes zijn niet meer helemaal goed ( na 22 en 18 jaar ) kunnen ze mooi aan mijn lege pandora ketting hangen.
En mijn dochter had op vakantie een mooie kleur lipstick, met lipliner heb dit er ook op staan. En een enkelbandje.
We zullen zien wat er gegeven word.
Ted68
20-08-2024 om 18:24
We gaan graag met ons gezin uit eten. En verder boeken, skisokken, of een uitje....Ik geef ook zelf graag tijd.....voor leuke dingen
Loulou39
20-08-2024 om 19:10
Ik heb het niet heel uitgebreid gevierd, maar heb van één vriendin (van te voren afgesproken) gezellig op terrasje wijn en bitterballen gedaan.
Verder heeft een vriendin getrakteerd op een dinertje op (ook weer) een terras.
Weer een vriendin heeft een hele mooie 1 liter waterfles in mijn favoriete kleur gegeven. En ik heb leuke enkelsokken gekregen, die allemaal grappig zijn, maar subtiel zodat dat niet opvalt als je je schoenen aan hebt.
Verder heb ik een aquarelcursus online gekregen waar je grappige kleine dingen (bv eten zoals donuts, croissantjes etc. of dieren) leert schilderen.
Dat soort dingen, maar ervaringen vind ik nu echt het leukst.
Oh, wat ik zelf nog had gevraagd was een travelmug voor koffie. Ik reis veel en vind koffie onderweg belachelijk duur.
Niet gekregen, maar ter plekke bedacht dat ik die aan mezelf geef 😁
letterkoekje
20-08-2024 om 19:25
Echte vriendschap is voor mij het mooiste kado en daar krijg ik nooit genoeg van.
Koettie
20-08-2024 om 20:33
Meestal legt de hele vriendengroep iets in zodat er iets groots/luxe geregeld of gekocht kan worden. Mn zusje heeft groot deel van haar rijbewijs gehad. Ik heb van de week handgemaakt servies gekeken waar ik al een tijdje mijn oog op had 🥰. Zelf nooit gekocht, te duur.
Maar met een saunabon, een borrel op het terras of een boek ben ik ook heel blij. Voor vriend wil ik zanglessen geven voor zijn verjaardag. Vind hij leuk maar zelf te duur en twijfelt al maanden want jaaaa geld en wil hij het dan wel genoeg.
ToetieToover
20-08-2024 om 20:56
Na mijn 42e, the answer to everything, groots te hebben gevierd want tevens echtscheidingsfeest , heb ik afgesproken dat we cadeautjes afschaffen. Ik heb doorgaans een hele dure of speciale voorkeur die ik anderen niet kan vragen. Snuisterijen zit ik niet op te wachten. Ik vond onlangs nog een cadeaukaart die na twee jaar verlopen bleek te zijn, zonde. Ik kan er niks mee. Ik houd wel een lijstje bij met dingen die ik voor mezelf wil kopen. Dat dan weer wel. Ik geef mezelf geregeld een cadeautje. En anderen ook, als ik iets zie wat enorm bij ze past.
ZonDee
20-08-2024 om 21:44
Hier ook uitjes op het lijstje.
Sauna, mooie voorstelling, cabaret, toneel of festival.
Abbonement ergens op. Liever geen bloemen, kaarsen of drank.
Minc
20-08-2024 om 22:04
Hier ook het liefst een leuk uitje, pakketje met wat lekkere dingen of een boekenbon.
MMcGonagall
20-08-2024 om 23:47
Ik heb een pyjama en een rugzak gevraagd. Die zal ik ook wel krijgen.
Happyapple
21-08-2024 om 07:16
Och boekenbonnen.. ik snap de gedachte echt, want ik lees veel en graag, maar ik koop zelden een boek, lees alles via de bieb, dus persoonlijk word ik er eigenlijk niet eens zo blij van.
Maar een gall en gall bon die ik af en toe krijg, terwijl ik nooit alcohol drink, vind ik nog wel irritanter om te krijgen
Minc schreef op 20-08-2024 om 22:04:
Hier ook het liefst een leuk uitje, pakketje met wat lekkere dingen of een boekenbon.
Meer ontopic: mij maak je ook het blijste met een leuk uitje.
Due-scimmie
21-08-2024 om 07:31
Ik wil dit jaar voor mijn verjaardag graag een paar bloempotten voor binnen en verder heb ik nodig nieuwe lingerie nodig maar geld of cadeaubon is dan prima.
Duufje
21-08-2024 om 07:42
Ik ben in de winter jarig en vier mijn verjaardag vooral daarom nooit. Ik heb geen zin in zo'n binnenzitgebeuren.
Mijn ouders en schoonmoeder komen meestal een kopje koffie drinken en dat is het. Wij doen ook niet aan kadootjes (alleen voor kinderen). Met man ga ik graag lekker uit eten of een nachtje weg rond onze verjaardag en met mijn broers/zus gaan we 2 keer per jaar uit eten voor al onze verjaardagen. Ouders nemen we ook altijd mee uit eten voor hun verjaardag, supergezellig, 2 x per jaar het hele gezin + aanhang compleet. Dat komt niet veel voor bij ons.
Man is in de zomer jarig en rond zijn verjaardag nodigen we meestal wel wat mensen uit voor een bbq.
PinkFlower
21-08-2024 om 10:57
Ik vier het nooit.
Dit jaar wel, en dat wordt ook beetje verwacht, want ik word 40.
Ik wil ergens iets gaan huren waar ik dan een grote tent lan plaatsen (want november en dus kans op kou en misschien met pech regen). Een bbq, een hout kachel of vuurkorf en dan gewone lekker achtergrond muziek en samen zijn. Klein groepje, ik heb niet zoveel vrienden (waar ik heel blij ben voor iemand denkt dat het zielig is, voor veel vrienden heb ik geen tijd en geen energie).
Op mijn lijst staat geld, ik wil heel graag een mooie tattoo sleeve. Die staat al een paar jaar op mijn wenslijstje en krijgt steeds meer vorm. Niet goedkoop dus een bijdrage daaraan vind ik een mooi cadeau idee.
Of een wandelweekend voor mezelf. Ook een lange wens, via een organisatie heb ik twee gevonden die ik mooi vind. Kost wel wat maar dan heb je ook wat, ze brengen je bagage naar het hotel van je eindpunt die dag, onderweg heb je bij verschillende punten wat te eten of te drinken, diner regelen zij. De dag erna gaat je bagage weer naar het volgende eindpunt en is onderweg ook weer alles geregeld. Ik hoef dan alleen maar te genieten van het wandelen.
MarvelousM
21-08-2024 om 11:41
PinkFlower schreef op 21-08-2024 om 10:57:
Ik vier het nooit.
Dit jaar wel, en dat wordt ook beetje verwacht, want ik word 40.
Ik wil ergens iets gaan huren waar ik dan een grote tent lan plaatsen (want november en dus kans op kou en misschien met pech regen). Een bbq, een hout kachel of vuurkorf en dan gewone lekker achtergrond muziek en samen zijn. Klein groepje, ik heb niet zoveel vrienden (waar ik heel blij ben voor iemand denkt dat het zielig is, voor veel vrienden heb ik geen tijd en geen energie).
Op mijn lijst staat geld, ik wil heel graag een mooie tattoo sleeve. Die staat al een paar jaar op mijn wenslijstje en krijgt steeds meer vorm. Niet goedkoop dus een bijdrage daaraan vind ik een mooi cadeau idee.
Of een wandelweekend voor mezelf. Ook een lange wens, via een organisatie heb ik twee gevonden die ik mooi vind. Kost wel wat maar dan heb je ook wat, ze brengen je bagage naar het hotel van je eindpunt die dag, onderweg heb je bij verschillende punten wat te eten of te drinken, diner regelen zij. De dag erna gaat je bagage weer naar het volgende eindpunt en is onderweg ook weer alles geregeld. Ik hoef dan alleen maar te genieten van het wandelen.
Waar woon je ongeveer? In het midden van het land heb ik dan nog wel een leuk idee.
PinkFlower
21-08-2024 om 13:52
MarvelousM schreef op 21-08-2024 om 11:41:
[..]
Waar woon je ongeveer? In het midden van het land heb ik dan nog wel een leuk idee.
Oosten. Maar wat ik heb gevonden is helemaal in het westen. Dus midden van het land is prima te doen. Ben benieuwd naar je idee 😊
Fenyw
21-08-2024 om 17:55
Ik ben dus echt dol op mijn verjaardag. Afgelopen jaar kreeg ik van mijn ouders een usb-stick. Ze hadden alle 8mm-films van mijn jeugd laten digitaliseren. Prachtig cadeau.
Ook een plastuit gekregen, spel voor de switch, bouwpakket, lego, een uitje.
Ik denk dat volgend jaar mijn parfum op is dus dan vraag ik weer een klein flesje -klein omdat het anders bederft en ik echt veel parfum heb.
Ik vraag meestal een uitje, iets van een mooie foto, luxe makeup. Of iets wat ik mezelf niet gun, zo'n notebook van steenpapier pf bijvoorbeeld een ereader. Nu heb ik de ereader en dan vraag ik een abbo op Bookchoice.
Soms heb ik mazzel en krijg ik een sieraad. Of een kitten. Dat was echt het beste cadeau ever.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.