Huis, tuin en keuken
Cindy79
20-08-2024 om 15:29
Verjaardag
Zo als het goed is mogen we volgend weekend er weer een jaar bij optellen.
Hou helemaal er niet van, maar goed kom er ook niet onder uit.
Maar wat staat er bij jullie op het lijstje.
Ik ben niet van de dure dingen, en als er of iets kapot is, of nodig dan vervang ik het lang leve action, of kruidvat een lipstick hoeft niet voor 15 a 20 euro maar ben zuinig, dus zoveel kapot gaat er niet.
Rituals heb ik vorig jaar al gekregen kom er niet door heen, dus nu geen Rituals dit jaar.
Nu staat er wel wat op mijn lijstje, maar had dat zelf ook goed kunnen kopen.
Een sauna bon, misschien wel 10 baden kaart, terwijl 1 keer ook goed is.
De ringetjes van mijn kindergeboortje kopjes zijn niet meer helemaal goed ( na 22 en 18 jaar ) kunnen ze mooi aan mijn lege pandora ketting hangen.
En mijn dochter had op vakantie een mooie kleur lipstick, met lipliner heb dit er ook op staan. En een enkelbandje.
We zullen zien wat er gegeven word.
MarvelousM
20-08-2024 om 15:43
Ik krijg graag uitjes en belevenissen. Proeverijtjes, bioscoopbezoeken, theater, sauna, dagje weg...allemaal leuk.
Of alcohol. Of lego.
UnknownCrocodile85
20-08-2024 om 15:47
Mij mogen ze ook meenemen voor high tea of eten
Ook bloemen of boeken bon maakt mij blij
Ze mogen ook komen met niks 😜
Tona
20-08-2024 om 15:48
Op een gegeven moment gaat het niet meer om de cadeaus maar om de gezelligheid. Om het bij elkaar zijn. Uitwisselen van geschenken wordt dan een (hol) ritueel. We laten het steeds meer weg en geven enkel de kinderen nog wat. De volwassenen redden zich prima zelf. En dan is er soms ineens een spontaan cadautje. Omdat ik aan je dacht of andersom. Of iets duurders waarvan ik weet dat de ontvanger er superblij mee is.
Herfstappeltaart
20-08-2024 om 15:49
Ik vind boeken en etenswaren leuk. Lekkere pakketjes met kaasjes/nootjes/chocola.
Ysenda
20-08-2024 om 15:50
Eigenlijk hebben we dat hele kadootjes circus gewoon afgeschaft. Zoon krijgt nog wat, en met alle anderen gaan we uit eten, want tijd is het meest kostbare dat we hebben.
Tara82
20-08-2024 om 15:57
Lego is altijd goed en ik heb nog wel een lijstje met haak boeken die ik nog wil hebben. Ik heb alleen al jaren mijn verjaardag niet meer echt gevierd. Dit jaar mocht kind zelf iets uitzoeken voor mij en dat was lastig. Uiteindelijk kreeg ik een eenhoorn diadeem en een houten knikkerbaan puzzel . De moeite en gedachte teld. Volgend jaar zal ik mijn man wel een lijstje geven om het wat makkelijker te maken. Misschien moet ik het dan ook maar weer eens vieren voor familie.
Herfstappeltaart
20-08-2024 om 15:59
Ysenda schreef op 20-08-2024 om 15:50:
Eigenlijk hebben we dat hele kadootjes circus gewoon afgeschaft. Zoon krijgt nog wat, en met alle anderen gaan we uit eten, want tijd is het meest kostbare dat we hebben.
Eigenlijk vind ik dat een supergoed idee.
Cindy79
20-08-2024 om 16:00
Ik zeg ook altijd hoef niks, een zonnetje en fijn humeur.
Nee hoor ik dan een cadootje willen we ook geven.
Kinderen geven we ook altijd groters/ duurders.
Bedankt voor jullie lijstjes.
Koko67
20-08-2024 om 16:02
ik heb met mijn broer en zus afgesproken dat we geen kadootjes meer doen, in plaats daarvan gaan we na elke verjaardag uiteten. Dus 3 keer per jaar. Erg leuk.
Cindy79
20-08-2024 om 16:08
Ja wij gaan ook met elke verjaardag van elkaar uit eten.
Mag iedereen verzinnen.
Dochter sushi man Indiaans Ik ( als het weer het toelaat aan het strand aan zee of de wok )
Naminokurashi
20-08-2024 om 16:15
niets, ik vier al zeker 45 jaar geen verjaardag meer. Mis het ook niet
Pimpelmees67
20-08-2024 om 16:29
Hoezo kom je er niet onderuit?
Ik vier al jaren mijn verjaardag niet en ga uit eten met ons gezin. Een aantal mensen vonden daar wat van maar daar had ik geen boodschap aan.
watertoren
20-08-2024 om 16:45
Met mijn vriendinnen hebben we al lang geleden afgesproken om elkaar niks meer te geven. In plaats daarvan gaan we uit lunchen en de jarige hoeft niks te betalen. Daarna nog gezellig borrelen.
Dolfje
20-08-2024 om 16:50
Pimpelmees67 schreef op 20-08-2024 om 16:29:
Hoezo kom je er niet onderuit?
Ik vier al jaren mijn verjaardag niet en ga uit eten met ons gezin. Een aantal mensen vonden daar wat van maar daar had ik geen boodschap aan.
Precies.
Ik zorg meestal dat we op vakantie zijn op mijn verjaardag.
Dit jaar wel gevierd met vrienden in een café omdat ik 50 werd maar maak daar geen gewoonte van.
Schoonouders had ik voor een lunch uitgenodigd.
Ellori
20-08-2024 om 18:10
Wij hebben afgesproken met een stel goede vrienden dat we rond elke verjaardag met zn 4en uit eten gaan. En gezien er twee keer ongeveer een maand tussen zit kan het ook zo zijn dat we wat luxer uit eten gaan maar dan doen we dat wel voor 2 verjaardagen in een keer.
Verder doe ik eigenlijk nooit echt wat met m'n verjaardag.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.