Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Kastje,laatje,plankje of plekje per dag.

Poezenmeisje schreef op 02-01-2025 om 10:35:

[..]

Uploaden in

"www. postimages. org" Er worden meerdere inkjes aangemaakt. Het tweede linkje ga je kopiëren.

Dan ga je naar het reactiescherm hier, klik je de knop met het schilderijtje aan en plak je de link hierin.

Ik heb dat ook al geprobeerd. Maar misschien lukte het niet omdat het een screenshotfoto was?🤷‍♀️. Ik zal het binnenkort nog eens proberen maar dan met een gewone foto. Bedankt voor de uitleg. 

Ik doe dat ook met screenshots, gewoon vanuit mijn Galerij. 

Kijk maar. 😊

Screenshot-20250102-104841-Duck-Duck-Go.jpg

Poezenmeisje schreef op 02-01-2025 om 10:49:

Kijk maar. 😊

Nou, dan ga ik dat nog eens proberen. Vandaag móet het me lukken 😅. 

Ies

Ies

02-01-2025 om 11:06

Hier ook ziek en dus ook nog niks gedaan. 
Wie weet misschien vandaag. 
(maar gewone huishouden heeft zich zo opgestapeld dat ik mijn handen wel even vol heb) 
Kizomba, beterschap en rustig aan! 

Gisteren niets gedaan maar deze ochtend al lekker bezig.
Ik heb de twee grote planken van mijn kleding kast opgeruimd. Ik had eerder deze week al de reserve handdoeken in de logeerkamer kast gelegd daardoor heb ik nu veel meer ruimte om mijn kleding netjes gevouwen op te bergen. Ook een voorraad drogisterij artikelen een nieuwe plek gegeven. 
De kastjes van het dressoir op de slaapkamer zijn nog netjes maar ik kreeg de ingeving dat het veel handiger was on de spullen van de boven en onderplank om te draaien dus ook dat gedaan.

Ies schreef op 02-01-2025 om 11:06:

(maar gewone huishouden heeft zich zo opgestapeld dat ik mijn handen wel even vol heb)

Jij ook beterschap 😊.

Poezenmeisje schreef op 02-01-2025 om 10:49:

Kijk maar. 😊

Maar dan wel via postimage en dan het 2e linkje?

Ik heb er ook moeite mee dat plaatjes plakken. 😅

Mijn  badkamerkast is klaar en netjes. Héél  véél  weggegooid en ern deel in de kringloopdoos gestopt.  Drie dagen over gedaan maar toch. Dit topic motiveerde wel. Nu op naar de trapkast. Die ziet er vreselijk uit....

Ik ben niet heel ziek, maar al 3 of 4 weken aan t kwakkelen. Dus ook maar even rust nemen nu het kan. Ik heb de plek waar de droger moet komen vrij gemaakt en schoon gemaakt. Helaas eigenlijk alleen dingen verplaatst en niks weggegooid nog. Maar die bezorgers zullen wel wat gewend zijn.
Na de lunch even snel boodschappen doen voordat ze komen (vanaf 2 uur). Weer iets uit mijn voorraadkast opmaken, ik denk de potten met bruine bonen. Wil er soep van maken.

Ies schreef op 02-01-2025 om 11:06:

Mijn gewone huishouden is hier ook opgestapeld. Vooral door de kerstmeuk die óveral staat. Als dat weg is gehaald moet er flink een poets overheen ...zo energieslurpend 🙄. Maar goed, ik zie het maar als een vervroegde voorjaarsschoonmaak 😅.

Ies

Ies

02-01-2025 om 12:15

Kizomba schreef op 02-01-2025 om 12:13:

[..]

Jij ook beterschap 😊.

Dank!

Wow ik kan gratis een hele grote mooie kast ophalen.
Het ophalen wordt wel even een dingetje... zou mooi zijn als het lukt.

Het zal eerst wel een grotere troep worden... maar daarna wordt het beter denk ik.

Damoontje schreef op 02-01-2025 om 12:20:

Wow ik kan gratis een hele grote mooie kast ophalen.
Het ophalen wordt wel even een dingetje... zou mooi zijn als het lukt.

Het zal eerst wel een grotere troep worden... maar daarna wordt het beter denk ik.

Wat voor kast? (Ben niet nieuwsgierig hoor 🤭).

Een hele grote hoge kledingkast. Het is alles hang, met een legplank erboven. Maar volgens mij kan ik er wel planken bij maken. Gratis op FB maar wel zelf demonteren.

Ik moet vriend even lief aankijken, en vooral zijn baas, of het even met de werkbus mag.

Verder is net de droger bezorgd, uurtje eerder dan verwacht. Ik had de plek al ruim gemaakt maar de looproute nog niet dus snel wat dingen in de woonkamer gegooid. Het is nu chaos allemaal.

Heb wel opeens een vrije middag, ipv tussen 14 en 18 thuis te zitten voor de droger. Het is lekker zonnig weer hier.

Ik schrijf hier weinig, maar vind dit topic wel motiverend. Vandaag een groot deel van mijn kledingkast opgeruimd. Ik heb niet heel veel spullen maar er kon toch weer eea weg. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.