Huis, tuin en keuken Huis, tuin en keuken

Huis, tuin en keuken

Het nieuwe TegenTegelTuinenTopic (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
GroenTuintje schreef op 21-03-2022 om 20:37:

[..]

Wat doen die lelijke roosters in die lelijke tegels? Een luchtplaats van de lik is nog gezelliger

Ken je die niet? Dat zijn Tjakkaaa!-roosters. Gooi je gloeiende kooltjes in en luisterend naar een Emile-Ratelband-podcast leer je om er, met blote voeten, overheen te lopen. Daarna deren die voetfiktegels niet meer 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

21-03-2022 om 20:49

GroenTuintje schreef op 21-03-2022 om 20:37:

[..]

Wat doen die lelijke roosters in die lelijke tegels? Een luchtplaats van de lik is nog gezelliger

Asbaktegels 😬

Friezinnetje

Friezinnetje

21-03-2022 om 20:50 Topicstarter

Cousin_It schreef op 21-03-2022 om 20:48:

[..]

Ken je die niet? Dat zijn Tjakkaaa!-roosters. Gooi je gloeiende kooltjes in en luisterend naar een Emile-Ratelband-podcast leer je om er, met blote voeten, overheen te lopen. Daarna deren die voetfiktegels niet meer

Cousin_It schreef op 21-03-2022 om 20:48:

[..]

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

21-03-2022 om 21:29

Ah, ik weet al waar die roosters voor zijn! Het wordt daar zo heet dat je vanzelf gecremeerd wordt als je daar gaat zitten. Die roosters zijn om de as te filteren.

Ik vond het ook al zulke vreemde dingen.
Maar ik zie jullie ideeën al helemaal voor me

Cousin_It schreef op 21-03-2022 om 16:42:

20220316-102229.jpg

Effe wat leukers

Is dit een helleborus Cousin? Wat een bjoetie! Weet je hoe die heet? 

Die luchtplaats.. lief dacht dat de roosters misschien lichtkoepels voor een ondergelegen kelder konden zijn, maar dat vind ik ook niet heel waarschijnlijk. Of een vorm van afwatering?

Moosey schreef op 21-03-2022 om 22:48:

[..]

Is dit een helleborus Cousin? Wat een bjoetie! Weet je hoe die heet?

Die luchtplaats.. lief dacht dat de roosters misschien lichtkoepels voor een ondergelegen kelder konden zijn, maar dat vind ik ook niet heel waarschijnlijk. Of een vorm van afwatering?

Inderdaad een helleborus. Zal later vandaag eens kijken of ik er achter kom welke.

Even gespiekt in de catalogus van Bastin, waar 'ie vandaan komt, het is de Cindarella.

Cousin_It schreef op 22-03-2022 om 06:44:

[..]

Inderdaad een helleborus. Zal later vandaag eens kijken of ik er achter kom welke.

Google zegt Helleborus orientalis 'Cinderella', mooi istie!

Die luchtplaats 

Volgens mij hoorde ik mijn buurvrouw gisteren de tuin stofzuigen.   

Buurman: 'ja, ik wil ook graag iets met de tuin doen want het is helemaal dicht gestraat en erg saai en de afwatering is ruk.'

Ik: 'wat leuk! weet je al wat je wil?'

Bm: 'een schommel'

Ik: '...'

Het zijn hele leuke buren maar hier zat ik even op een ander spoortje.

SuperCow schreef 

Buurman: 'ja, ik wil ook graag iets met de tuin doen want het is helemaal dicht gestraat en erg saai en de afwatering is ruk.'

ik snap de mindf*ck

Misschien kan je je nog naïef opstellen en roepen: ' goh buurman, da' s een geniaal idee zo'n pergola met groen waar je een schommel aan kan hangen" ? 

Ik kom er even wat geel in gooien 
De 1e narcis bloeit 

20220322-095249.jpg

Benieuwd wat het verder word want het was een mix met allemaal verschillende narcissen 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

22-03-2022 om 10:33

SuperCow schreef op 22-03-2022 om 07:11:

[..]

Google zegt Helleborus orientalis 'Cinderella', mooi istie!

Die luchtplaats

Buurman: 'ja, ik wil ook graag iets met de tuin doen want het is helemaal dicht gestraat en erg saai en de afwatering is ruk.'

😂😂 die zie je niet aankomen! 

Mijn buren hadden een prachtige tuin, ik was er jaloers op. Tot de buurvrouw overleed en hij een nieuwe vriendin kreeg: alles wat bloeit moest eruit en plaatsmaken voor plastic bloemen. Alle struiken zijn afgesnoeid tot 50 cm hoogte en verder is het volgelegd met tegels 

Wat erg Peen! Ook dat die man dat dan toestaat, zou hij er niet over denken wat zijn vrouw gevonden zou hebben?

Die luchtplaats, afschuwelijk. Geen idee wat die roosters zijn.. Afwatering misschien? Anders wordt het een zwembad denk ik, na een hoosbui. Witte tegeltjes zijn er al. Glijbaan er bij in, of een duikplank op het balkon

Mooi die Narcis en die Helleborus! Ik zag ook van alles in de tuin vandaag maar heb geen foto's gemaakt.

wat zonde van die tuin Peen

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

23-03-2022 om 21:07

GroenTuintje schreef op 23-03-2022 om 16:17:

wat zonde van die tuin Peen

Je hebt je bericht voor hier in het Funda topic geplaatst

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.