Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Zenuwbeknelling in het gezicht

rooiekater

rooiekater

28-03-2022 om 18:42 Topicstarter

vandaag was er geen plek op naar morgen.
Ben op van de pijn. Hopelijk gaat er morgen iets gebeuren. 

Veel sterkte!

rooiekater, is er al eens gekeken of je in je slaap tandenknarst of kaakklemt? Dat kan een enorme overbelasting in je kaak-/kauwspieren teweeg brengen met nare pijnklachten.

rooiekater

rooiekater

28-03-2022 om 19:09 Topicstarter

Sassenach schreef op 28-03-2022 om 19:07:

rooiekater, is er al eens gekeken of je in je slaap tandenknarst of kaakklemt? Dat kan een enorme overbelasting in je kaak-/kauwspieren teweeg brengen met nare pijnklachten.

Hoi ja daar is al naar gekeken en uitgesloten.

rooiekater schreef op 28-03-2022 om 19:09:

[..]

Hoi ja daar is al naar gekeken en uitgesloten.

Dan hoop ik dat je snel een diagnose krijgt en van je pijn afgeholpen wordt. Ik heb ooit een kaakontsteking gehad en dat vond ik al een verschrikking. Ik kan me dus een klein beetje indenken hoeveel pijn jij nu wel niet moet hebben. Sterkte!!

ScarceKudu74

ScarceKudu74

28-03-2022 om 19:45

rionyriony schreef op 28-03-2022 om 14:40:

[..]

In zekere mate; genoeg om dit te kennen, maar verder kan ik er niet op ingaan.

Ik probeer de poster wat ideeën te geven omdat ik het zielig vind, ik weet hoe iets dergelijks voelt; waarom zou dit lichtzinnig zijn? Klinkt echt onaardig.

Ik bedoel het helemaal niet onaardig. Ik vind het alleen vreemd om gelijk over zo'n soort operatie te beginnen terwijl de oorzaak van de pijn nog niet eens duidelijk is. Het is niet zomaar een klein ingreepje. 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

28-03-2022 om 19:46

rooiekater schreef op 28-03-2022 om 18:42:

vandaag was er geen plek op naar morgen.
Ben op van de pijn. Hopelijk gaat er morgen iets gebeuren.

Ik hoop het ook! 

rooiekater

rooiekater

28-03-2022 om 20:03 Topicstarter

dank allemaal

Eerst oorzaak vinden dan kijken of het op te lossen is zonder operatie en dan pas kijken naar operatie

Weer sterkte dan nog steeds , en we duimen gewoon door morgen. Ik hoop dat je vannacht wat kunt slapen.

rooiekater

rooiekater

29-03-2022 om 02:57 Topicstarter

Tot net lekker geslapen nu weer zn aanval

Hoe is het vandaag gegaan?

rooiekater

rooiekater

29-03-2022 om 19:13 Topicstarter

Ben iets wijzer geworden. Gelukkig geen ontsteking. Vermoeden is toch dat die kauw spier de zenuwen triggeren. Krijg nog wel een ct scan. 
En dan verder kijken. 

Fijn dat het geen ontsteking is, maar wat doen ze nu aan de pijn?

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

29-03-2022 om 20:03

rooiekater schreef op 29-03-2022 om 19:13:

Ben iets wijzer geworden. Gelukkig geen ontsteking. Vermoeden is toch dat die kauw spier de zenuwen triggeren. Krijg nog wel een ct scan.
En dan verder kijken.

En nu? Ik hoop toch niet dat je nu weer pijn lijdt thuis. 

Vrijevlinder schreef op 29-03-2022 om 19:22:

Fijn dat het geen ontsteking is, maar wat doen ze nu aan de pijn?

Ja precies! Hoop dat je zsm geholpen wordt, dat in ieder geval ook die pijn minder is. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.