Gezondheid en welzijn
rooiekater
26-03-2022 om 16:31
Zenuwbeknelling in het gezicht
Gewoon van mij afschrijven. Al langere tijd vage klachten bij de kaak, oor en holte. Iedere keer word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Afgelopen week ging het mis met de pijn. Vreselijke pijnscheuten 1 verkeerde beweging en ik verga van pijn.
Na lang aandringen afspraak bij de huisarts die vermoed nu die 3 tak zenuw die klem zit vanuit mijn oor. Komende week ziekenhuis.
Tot die tijd paracetemol en carbamazepine maar nog is de pijn niet te doen.
Eten lukt niet alleen wat vloeibaar
rooiekater
27-03-2022 om 14:47
ik neem aan als de kno niks kan vinden ik door word gestuurd.
Ik hoop dat ze de oorzaak vinden 🤞
Want dat vloeibaar eten ben ik zat en 30 min over een geprakte banaan vind ik ook niet leuk 🤗
Ik wil zooo graag minder pijn. 1 verkeerde beweging en ik vlieg tegen het plafond aan.
Vrijevlinder
27-03-2022 om 17:39
Het is vreselijk dat ze je zolang met zo'n vreselijke pijn laten lopen, zeg.
Sterkte ermee.
rionyriony
27-03-2022 om 18:52
Zo'n bloedvaatje dat tegen een zenuw aan zit te kloppen schijnt nogal eens de oorzaak te zijn van de typische TN. En dat schijnt heel succesvol geopereerd te kunnen worden.
En Pregabaline schijnt ook nogal eens voorgeschreven te worden bij zenuwpijn. Dit middel zelf nooit gehad hoor.
rooiekater
27-03-2022 om 19:36
dank allemaal nu weer zn aanval word knetter gek. Vriendin is onderweg of ze aanval gaat zakken of weer de HAP bellen
VivaLaVida
27-03-2022 om 19:39
rooiekater schreef op 27-03-2022 om 19:36:
dank allemaal nu weer zn aanval word knetter gek. Vriendin is onderweg of ze aanval gaat zakken of weer de HAP bellen
Vreselijk! Heel veel sterkte. HAP een keer extra bellen, kan nooit kwaad. Het lijkt me zo niet vol te houden voor je.
Rondstruiner
27-03-2022 om 21:03
rooiekater schreef op 27-03-2022 om 19:42:
vriendin gaat bellen ik ben op
Och, veel sterkte
Fijn dat vriendin er is.
VivaLaVida
27-03-2022 om 21:11
Mag je komen of krijg je een betere pijnstiller?
ScarceKudu74
27-03-2022 om 23:01
ik voel met je mee! Hebben ze iets kunnen doen?
ScarceKudu74
27-03-2022 om 23:14
rionyriony schreef op 27-03-2022 om 18:52:
Zo'n bloedvaatje dat tegen een zenuw aan zit te kloppen schijnt nogal eens de oorzaak te zijn van de typische TN. En dat schijnt heel succesvol geopereerd te kunnen worden.
En Pregabaline schijnt ook nogal eens voorgeschreven te worden bij zenuwpijn. Dit middel zelf nooit gehad hoor.
Heb je er verstand van?
Dat is een hersenoperatie, daar moet je niet lichtzinnig over doen. Buiten dat denken ze bij TO aan een beklemde zenuw, dat is iets heel anders.
rooiekater
28-03-2022 om 06:26
hap heeft niks gedaan
Ziekenhuis gebeld moch als er toezicht was de carbamazepine omhoog gooien omdat ik er suffig van kan worden. Ik heb aardig geslapen daardoor.
Mocht er vandaag een plekje vrij komen dan sta ik op de lijst om gebeld te worden.
Rondstruiner
28-03-2022 om 06:44
Wat teleurstellend dat de hap niets deed. Gelukkig dat je nog een beetje hebt geslapen. Ik duim voor je dat je vandaag gebeld wordt!
yette
28-03-2022 om 07:00
Fijn dat je wat hebt kunnen slapen! Dat doet carbamazepine inderdaad. Als het goed is, gaat het sowieso vandaag of morgen z'n werk doen. Maar anti-epileptica blijven natuurlijk heftige middelen. Hoe minder, hoe beter. Hoop dat ze je snel kunnen helpen en je weer af kan gaan bouwen!
VivaLaVida
28-03-2022 om 08:53
rooiekater schreef op 28-03-2022 om 06:26:
hap heeft niks gedaan
Ziekenhuis gebeld moch als er toezicht was de carbamazepine omhoog gooien omdat ik er suffig van kan worden. Ik heb aardig geslapen daardoor.
Mocht er vandaag een plekje vrij komen dan sta ik op de lijst om gebeld te worden.
Ik duim dat er vandaag een plekje vrijkomt. Fijn dat je goed geslapen hebt, dat scheelt al iets.
rionyriony
28-03-2022 om 14:40
Peen schreef op 27-03-2022 om 23:14:
[..]
Heb je er verstand van?
Dat is een hersenoperatie, daar moet je niet lichtzinnig over doen. Buiten dat denken ze bij TO aan een beklemde zenuw, dat is iets heel anders.
In zekere mate; genoeg om dit te kennen, maar verder kan ik er niet op ingaan.
Ik probeer de poster wat ideeën te geven omdat ik het zielig vind, ik weet hoe iets dergelijks voelt; waarom zou dit lichtzinnig zijn? Klinkt echt onaardig.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.