Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Millie91

Millie91

01-12-2022 om 13:09 Topicstarter

Oh vreselijk dat 'lief!'. Vond ik überhaupt nooit mooie kleding. Ik koop het liefst Scandinavische kleding voor hem. Misschien vindt hij het later wel suf. Maar ik vind het prachtig, hem in mooie grofgebreide truien en in aards gekleurde leggings, of mooi passende jeans van Zara. Soms een H&Metje er doorheen, zij hebben een verrassend mooie premium lijn voor kinderen, met wollen leggings en mooie vesten/truien. Zoals te merken is, weet ik mijn weg wel in het online shoppen. Ik koop ook graag vintage. Er is veel te vinden via internet!

Millie91

Millie91

01-12-2022 om 13:10 Topicstarter

Dubbel 🙈

Millie91 schreef op 01-12-2022 om 13:09:

Oh vreselijk dat 'lief!'. Vond ik überhaupt nooit mooie kleding. Ik koop het liefst Scandinavische kleding voor hem. Misschien vindt hij het later wel suf. Maar ik vind het prachtig, hem in mooie grofgebreide truien en in aards gekleurde leggings, of mooi passende jeans van Zara. Soms een H&Metje er doorheen, zij hebben een verrassend mooie premium lijn voor kinderen, met wollen leggings en mooie vesten/truien. Zoals te merken is, weet ik mijn weg wel in het online shoppen. Ik koop ook graag vintage. Er is veel te vinden via internet!

O ja, al die shirts met 'stoer' of 'tuttebel' erop... Dat vind ik ook echt niks Maar goed, smaken verschillen   

Wel vervelend, met de opvang. Zeker als je zelf niets kunt.

Hopelijk is het kdv-gedoe snel opgelost! Je kledingsmaak klinkt fantastisch trouwens.

letterkoekje schreef op 01-12-2022 om 11:55:

[..]

Ja, da's waar en dat is onze Millie: strijdbaar, zowel voor haar gezondheid als haar principes. Hou ik ook wel van als ik dat bij mensen opmerk.

Precies toch. Ik ben juist blij dat Millie hier haar menselijke strijdbaarheid erin gooit. Dat zegt mij dat ze vooral ook nog op betere momenten haar pootjes nog stevig in de grond wil zetten en haar kind een toekomst wil geven waarin hij mag zijn wie hij is. Die strijd en vuur, ik hou daar wel van. Millie moet ook nú strijden voor haar kind. Ze kan het niet uitstellen voor een later. Dit wil ze hem en de wereld om haar heen NU meegeven, zodat duidelijk is wat mama Millie haar zoon in het leven toewenst.

Millie91

Millie91

01-12-2022 om 16:15 Topicstarter

Diyer schreef op 01-12-2022 om 15:05:

[..]

Precies toch. Ik ben juist blij dat Millie hier haar menselijke strijdbaarheid erin gooit. Dat zegt mij dat ze vooral ook nog op betere momenten haar pootjes nog stevig in de grond wil zetten en haar kind een toekomst wil geven waarin hij mag zijn wie hij is. Die strijd en vuur, ik hou daar wel van. Millie moet ook nú strijden voor haar kind. Ze kan het niet uitstellen voor een later. Dit wil ze hem en de wereld om haar heen NU meegeven, zodat duidelijk is wat mama Millie haar zoon in het leven toewenst.

Ik wil deze reactie wel 100x liken!

Leuk die eerste vriendschapjes! 
Mijn zoon, van nu 23, is al sinds zijn tweede bevriend met een jongen. Mijn jongste twee  (nu 11 en 12)lagen op het kdv vanaf 3mnd in de box met twee zusjes en daar zijn nog steeds goed bevriend mee. Soms zijn het net zusjes van elkaar 😅. Kunnen ook best ruzie maken. Die van twaalf schelen 4 dagen, die van 11 4 weken. 
Voor mijn jongste drie kocht ik ook vaak van die Scandinavische pakjes. Ben de merknamen even kwijt maar heerlijke stoffen en het slijt amper. 

Wat fijn om weer wat van je te horen Millie! Hier wordt continu aan je gedacht 

Wat fijn om je hier vandaag te lezen Millie!
Zoals jij over je zoontje schrijft, zo ontzettend liefdevol en met je hele hart, dat is prachtiger dan prachtig! Wat een lieve mama ben jij ♥️♥️♥️.

Ook even dit; jouw Monstertje is ongeveer even oud als mijn kleinzoontje. Wat herken ik veel van wat je over monstertje schrijft! Toeval mss, maar alhoewel ik in België woon zegt mijn kleinzoontje ook de hele tijd; "lafyou oma".

Ik hoop dat je nog héééééééél veel mooie en goede momenten gegund zijn met je monstertje en man Millie. 
Dikke knuffel! 

Lieve Millie, ik lees al mee sinds je topic op het Viva-forum, maar ik heb nooit gereageerd omdat ik niet echt een forummer ben, alleen een lezer. Toch wilde ik nu even een account aanmaken om dit berichtje te kunnen sturen.

Eigenlijk is alles al gezegd, maar ik wil je heel graag laten weten hoeveel je voor mij betekend hebt. Ik heb een dochtertje van ongeveer dezelfde leeftijd als jouw monstertje, en door jou ben ik zoveel bewuster met haar bezig en van haar aan het genieten. Ik was iemand die vaak aan haar smartphone vastgeplakt zat, werk net iets te belangrijk vond en het moederschap niet altijd even leuk vond, maar dat is echt verleden tijd. Ik ben mijn dochter meer liefde en aandacht gaan geven in het dagelijks leven. Ik ben meer gaan inzien wat écht belangrijk is. Ook de momenten en dagen waarop ze jengelig of ziek is kan ik niet meer van mijn stuk gebracht worden, enkel door te beseffen wat een geluksvogel ik ben.

Jouw topic heeft zo ongelooflijk veel impact gehad en mijn leven beter en waardevoller gemaakt. Ik wilde je dat heel graag laten weten. En ondanks dat ik je helemaal niet ken, zul je de rest van mijn leven in mijn hoofd blijven zitten. Ik wens jou en je gezin het allerbeste.

hoi Millie wat fijn om weer wat van je te lezen. ❤️ Is monstertje al in dat prachtige bad can jullie geweest? 😁

Lieve Millie, hoe gaat het eigenlijk met het poezebeest? Is die al een beetje gewend in het nieuwe huis? 

Millie91

Millie91

02-12-2022 om 00:30 Topicstarter

Brooklyn28 schreef op 01-12-2022 om 22:59:

Lieve Millie, hoe gaat het eigenlijk met het poezebeest? Is die al een beetje gewend in het nieuwe huis?

Wat fijn dat je dat vraagt ! Ze aardt hier steeds beter, hoewel ze vaak wel staat te krijsen onderaan de trap.  ze staat graag op het kookeiland .(stoute poes) Maar de trap = ook naar buiten, en we willen haar 6 weken binnen houden voor ze naar buiten mag. We hebben gehoord dat dat moet, voor haar poezelGPS is bijgewerkt . Ze wil zo graag..maar wij zijn zo bang dat ze verdwaalt, vecht, of nog veeel erger, aangereden wordt. Ik zou er kapot van zijn..mijn harige kind.

Haar kattenluik moet hier ook nog worden geïnstalleerd. Sommige dingen blijven maar liggen  na zo'n verhuizing.

Millie91

Millie91

02-12-2022 om 05:55 Topicstarter

Pilatespas schreef op 30-11-2022 om 23:14:

[..]

Ik heb dat beeld ook van je! Ik lees tussen de regels door dat je creatief bent, hoe je met Monstertje zijn kleding bezig bent, jullie huis etc. Ik heb een eigen kledinglijn, mijn werk is dat mensen zich mooi kunnen kleden. Ik houd er van, al van kinds af aan. Jij ook denk ik? Gaaf de kunstacademie!!

Wat deed je precies als vormgever, bij wat voor soort bedrijf? Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden. Just asking.

Zou bizar zijn als mensen denken dat Monstertje zijn playdate relatiemateriaal is?! Laat hem ajb nog veeeeele jaren onbezonnen haha.

Wauw, hier buig ik mijn hoofd hoor! Dat zou ik niet kunnen! Respect! Pb of het iets is wat ik ken? Ik zou graag steunen! Kindermode?

Goedemorgen Millie!   Fijne en goede dag gewenst!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.