Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Millie er is zoveel liefde overal voor jou. Je hebt zo’n indruk en impact op ons leven gemaakt. Enorm dankbaar dat ik je heb mogen leren ‘kennen’ hier. Elke dag denk ik aan jou en de jouwen♥️

Veel liefs voor jou Millie en je lieve mannen.

♥️♥️

Lieve Millie,
Een berichtje om te laten weten dat ik veel aan je denk. Net zoals iedereen hier.

Ik denk aan jullie lieve Millie en lieve man en monstertje. Heel veel liefs 

Lieve lieve Millie,
ik kan niet zo mooi schrijven als al de medeforummers. 
Toch wil ik dat je weet dat ik aan jou denk.
Elke dag laat ik een kaarsje voor jou branden.
Een hele dikke knuffel voor jou, je Monstertje en je lieve man! ♥️

Ook vanaf hier weer een dikke knuffel! Hopelijk ben je nog genoeg comfortabel in je mooie nieuwe huis met je liefste mannen 

Dikke knuffel! Hoop dat je mooie momenten hebt met je mannen, die zijn je meer dan gegund. Je bent een prachtig mens, moeder, vrouw en waarschijnlijk nog veel meer. Ik vertel het verhaal van de kroon vaak, maar vooral mezelf elke avond voor ik ga slapen. Wat een wijze, eerlijke en mooie les, bedankt Millie. Ik brand weer een kaarsje. 

❤️

ik heb dit topic pas ontdekt en alles gelezen. Wat een harde, zware maar vooral haast onmenselijke strijd heb je geleverd. Je hebt het  - ondanks alle sterk wisselende gevoelens en emoties, vreselijke pijnen en verdriet, voor elkaar gekregen om hier je verhaal te delen op een manier zoals maar weinigen dit zouden kunnen. Jij hebt die gave en ik hoop dat het je op de momenten dat het nodig was, geholpen. Je was en bent nooit alleen hier en in je echte leven is er enorm veel liefde, en steun. Je krijgt wat je geeft lieve Millie. Dat moet dus wel haast heel erg veel zijn, en meer.

Ik hoop dat waar je nu ook bent  je die liefde voelt en zult blijven voelen. Dat je waar je ook bent, geen pijn en ongemal voelt. Dat je mooie dromen beleeft, mooie herinneringen herbeleeft en daar kunt blijven. Met je monstertje en lieve man zittend op een zonnig terras, koffies drinkend en ijsjes etend. En dat is..het enige waar het allemaal om draait.

Welterusten lieve Millie 🤗

Ook hier wordt aan je gedacht ❤️

❤️Ik denk aan je lieve Millie❤️

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

23-11-2022 om 08:11

een hele dikke knuffel weer voor jou  ❤️

♥️

Goedemorgen Millie, je bent in mijn gedachten! 💐

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.