Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Van harte gefeliciteerd op deze mooie Sint-Maarten-Milliedag met wie weet wel wat aanloop van nieuwe buurkindertjes (en als jullie daar geen zin in hebben zetten jullie lekker je nieuwe bel uit ). Ik hoop dat je met man en Monstertje geniet vandaag. En dat je ook wat rust hebt kunnen krijgen in alle hectiek van de laatste tijd. Ik kan me niet echt voorstellen hoe het is om een nieuw levensjaar te vieren zonder het ervan uitgaan (wat velen van ons toch doen, al kan ook dat anders lopen) dat je dat nog heel veel keer gaat meemaken. Maar ik hoop dat vandaag de vreugde en de niet-ziek-dag overheersen. Je bent een inspiratie, Millie! Dikke knuffel.

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

11-11-2022 om 17:22

gefeliciteerd 😘

Gefeliciteerd lieve millie. Ben benieuwd of monstertje ook sint Maarten gaat lopen. Geniet van deze dag

Gefeliciteerd Millie, geniet van deze dag!

We zijn op dezelfde dag jarig. Gefeliciteerd en hopelijk heb je een fijne dag.

van harte gefeliciteerd Millie, ik hoop dat je een hele fijne dag hebt!

proficiat Millie!

Gefeliciteerd, hoop dat je een fijne verjaardag met man en monstertje in je nieuwe huis hebt. 

Pimpelmees67 schreef op 11-11-2022 om 17:56:

We zijn op dezelfde dag jarig. Gefeliciteerd en hopelijk heb je een fijne dag.

Jij ook gefeliciteerd, Pimpelmees!

gefeliciteerd met je verjaardag!

Van harte lieve Millie! Met je eigen verjaardag en met die van monster. Ik hoop op prachtige lampionnenavonturen in jullie nieuwe prachtige huis. En ik sluit me helemaal aan bij een eerdere poster; ook voor mij ben jij een inspiratie. 😘

Gefeliciteerd, hoewel ik begrijp dat er zorgen zijn als je een week niks stuurt (die heb ik ook) hoop ik ook dat je je niet verplicht voelt om hier te posten.
Zeker als je weinig energie hebt en keuzes moet maken over waar je energie heen gaat (weet niet of dat nu speelt hoor) maar kies dan vooral voor je gezin!

Hè zeg, mijn hart maakte een blij sprongetje toen ik zag dat je gereageerd had. Ook ik maakte me zorgen n.a.v. de stilte, waarbij ik - net als vele anderen - gelijk opmerk dat je ons niets verplicht bent.
Je bent jarig vandaag, begrijp ik. Gefeliciteerd, ik wens je een fijne dag toe.

Gefeliciteerd Millie! 

Gefeliciteerd lieve Millie! Fijn om van je te horen maar voel je inderdaad niet verplicht om te schrijven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.