Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Millie91

Millie91

24-10-2022 om 13:22 Topicstarter

Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven met de verhuizing! 

Helaas is het niet zo simpel, onze verhuizing. Donderdag wordt pas onze traplift geïnstalleerd, voor die tijd kan ik hier niet slapen. Dus we gaan pas donderdag op zijn vroegst echt over. Vandaag pakken de verhuizers alles in dozen. Morgen is de officiële verhuisdag, waarbij alles wordt overgezet naar de nieuwe woning en dingen op hun plek komen. Ondertussen lopen hier nog timmerlui omdat twee inbouwkasten niet binnen de tijd af zijn gekomen. Plus een klusjesman die spiegels moet ophangen, gordijnen en roedels, lampen, en ook in de keuken is één kastje nog niet geïnstalleerd om een reden die ik niet helemaal snap.

Overmorgen hele dag ziekenhuis. Waar ik moet tonen dat ik nog kan lopen, terwijl mijn benen leeg zijn van het heen en weer slepen van huis naar huis.

MAAR ik zit nu op onze nieuwe, prachtige en zeer comfortabele bank met een beeldige salontafel en fauteuil terwijl de zon naar binnen schijnt door onze uitbouw die bijna geheel van glas is. Dit is wel echt genieten, dat dit gewoon ons huis is! Dat er her en der nog wat moet gebeuren is dan maar zo. Rome is ook niet in één dag gebouwd, toch? 

We gaan zo naar mijn schoonmoeders huis  waar we voorlopig bivakkeren. Daar kan ik even lekker op bed liggen en alle pijn van het lopen en autorijden van me af laten glijden. 

Rust maar lekker uit vandaag en morgen Millie, overmorgen heeft even prioriteit, lijkt me (al kan ik me voorstellen dat ALLES nu als prioriteit voelt..) 😘

Ik vind dat als je in staat bent een verhuizing te behappen, dat je behoorlijk conditie hebt, want dat is voor "normaal gezonde" mensen ook stressfactor nr 2 die er wat vermoeidheid betreft behoorlijk inhakt. Dus ik hoop dat ze daar in de beoordeling rekening mee houden in het ziekenhuis!
Ik hoop dat de pijn weer snel wegglijdt en succes met de verhuizing morgen!


Proficiat met jullie nieuwe woning, Millie.

Heeft er nog niemand in het huis gewoond of is het een huis dat verbouwd is naar jullie wensen? Gewoon een vraagje hoor, want alles is goed natuurlijk.
Is het een huis met een tuintje voor en achter? En staat het in de rij of kunnen jullie opzij langs?
Ik vraag maar wat om me een beeld van het huis te kunnen maken waar jij gaat wonen. En waarvan je zo hoopte dat je er nog zou kunnen komen! Nou meid, wat denk je. Hindernis weer ferm genomen. 2 slaapkamers of 3? En met een garage?

En zo gaat het altijd maar verder: en nu ga je lekker in het zonnetje achter het glas genieten van de gezellig-warme sfeer en van je kind wat je ziet spelen. En die zich dicht tegen je aanvleit omdat hij het er ook leuk vindt. 

Heb je al kennis gemaakt met de buren? Hebben ze ook kindjes?

En voor woensdag: veel moed en sterkte zodat je 'op eigen kracht' kan binnenstappen in het kabinet van de dokter.

Je doet het goed Millie!

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

24-10-2022 om 15:10

Gefeliciteerd met je nieuwe woning 🏡 
Klinkt als genieten

Lieve, sterke Millie, heel veel succes deze week in het ziekenhuis, en heel veel geluk met je mannen in het mooie nieuwe huis! Als monstertje door gaat krijgen hoe de traplift werkt.... 

Ben zo blij voor je dat je je nieuwe huis gewoon 'in het echt' mag meemaken straks! 🌼

Heftige week zo, Millie, met verhuizen, logeren en ziekenhuis bezoek.  Hopelijk heb je hierna even rust om van je  nieuwe huis te genieten. 

Spannende dagen hoor, hoe vindt je monstertje het? 
Ook al is het lastig: probeer morgen zoveel mogelijk rust te pakken als je donderdag moet ‘presteren’. Maar dag zal je zelf ook wel bedacht hebben. Plannen is makkelijk, uitvoeren wat lastiger 😬

Gefeliciteerd met jullie nieuwe woning Millie! Eindelijk is het zover en je hebt het maar mooi gefikst allemaal. Kanjer!
Nu lekker de rust er in voor overmorgen.

Vindt monstertje het ook leuk? Die traplift is inderdaad een uitdaging voor dat mannetje. Niets zo leuk als zo heen en weer naar boven en naar beneden. Zie het voor me..😅😅

Ik hoop echt dat je een beetje bij kunt tanken voor je ziekenhuisbezoek!
Nu ook nog een goede nacht gewenst meis.

Liefs en een knuffel!
♥️

Gefeliciteerd lieve sterke slimme vrouw. 😊

mijn ervaring: Verhuizingen zijn nooit simpel. Dus je bent een keer heel gewoontjes Millie

Super fijn dat de traplift er bijna is, nog maar een paar nachtjes en dan kan je in je nieuwe stek slapen. Weer een mijlpaal gehaald. 

Knuffels en kracht voor alle andere spannende momenten deze week. (En weer zo'n moment waarop ik gewoon een beetje pijn over zou willen nemen, ga ik donderdag mank naar mijn werk zodat jij gewoon kan lopen). 

Gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Geniet van de ruimte, prachtige inrichting, mooie nieuwe spulletjes én natuurlijk na donderdag van de traplift. Hopelijk is alles ok verlopen als je dit leest 🤞

En heel veel sterkte met de controle in het ziekenhuis! 🌺

succes morgen Millie! 😘

Het klinkt als een heerlijk huis!

Ik duim voor je Millie, heel veeL succes morgen!

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.