Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Succes met verhuizen! Een hele klus.

Heel veel succes met de verhuizing! ♥️

Momenteel zal het druk zijn. Maar als alles een beetje op zijn plaats staat, wens ik jullie nog vele rustige en gelukkig dagen.

Zo raar Millie, ik ken je niet persoonlijk maar je zit vaak in mijn gedachten. 

Herkenbaar, ik denk eigenlijk ook elke dag aan je en hoop dat jullie veel verhuishulp hebben en daarna kunnen uitpuffen op de bank. Ben benieuwd hoe je de traplift vindt en ik schat dat je bijna weer voor je tussentijdse controle naar het ziekenhuis moet?

🌼

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

22-10-2022 om 20:06

Lieve Millie, hopelijk gaat het allemaal goed met de verhuizing. Wil je in ieder geval even laten weten dat ook ik aan je denk, lieve sterke dappere vrouw ♥️

Hoi Millie, ik kwam een interview tegen in NRC met een jonge vrouw en meende haar diagnose met PEComa te herkennen. Het is best een hoopvol verhaal dus misschien dat je het wel wil lezen. Ik mag op viafora helaas geen linkje plaatsen, maar het werd gisteren (online) op NRC gepubliceerd in de rubriek ‘dit ben ik’. Als je googelt op NRC en haar naam, Lee Rammelt, vind je het volgens mij wel. 
Ze noemt ook nog een Amerikaans patientenforum dat haar veel hielp. Misschien kan je er wat mee. In elk geval veel sterkte, ook met het verhuizen! 

Hoi Millie,
Ik hoop dat het lukt met verhuizen en jullie blij zijn met jullie nieuwe stekje.
Dat de traplift goed werkt en monstertje blij is met zijn nieuwe kamertje.
Wat zal het dubbel voelen voor je meis!
Wat een emoties weer! 
Je bent echt een dappere , krachtige vrouw, ik kan het niet genoeg zeggen.
Denk elke dag aan je, bewonder je moed en enorme wilskracht.
Ik hoop dat je een goede nachtrust hebt.
Liefs en een warme knuffel.
♥️

Het verhuizen zal wel flink vermoeiend zijn Millie. Ik hoop dat je er toch nog een beetje van hebt kunnen genieten en wens dat je er nog lange tijd mag wonen. 

Ik denk aan je en hoop dat je lekker geslapen hebt in het nieuwe huis. De verhuizing zal wel heel vermoeiend zijn, ook al is het leuk om verhuisd te zijn. 💕🍀

Geniet van je mooie huis, je badkamer en vooral dat je er nu lekker zit!!

Hoop dat de verhuizing een beetje gladjes is verlopen en jullie nu kunnen gaan wennen en genieten van jullie nieuwe plek! Blijft Monster op de zelfde opvang of zijn jullie ‘ver’ verhuist?
En gaat het inderdaad lukken met je zus om bij jullie te logeren doordeweeks?
Dikke knuffels, 😘

he Millie,

Is de poes al gewend in jullie nieuwe huis en monstertje in zijn kamertje, of is het allemaal te spannend nog voor hem?

Wat een klus moet dat verhuizen zijn terwijl jij niet de middelen hebt om te helpen.

Nou ja wilde je laten weten dat ik keihard hoop dat alles zover mogelijk naar wens is.

Denk aan jullie😍

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.