Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Nou ik snap dat je daarvan wakker ligt

♥️♥️

-Knip-

Millie, ik heb je topic niet gevolgd maar heel veel knuffels. 

UntimelySardine71

UntimelySardine71

29-09-2022 om 00:33

Millie, nu ik toch even uit de meeleesstand stap wil ik je laten weten hoe jouw verhaal effect heeft op mij. De hoeveelheid knuffels die mijn eigen kleintje krijgt zat al aan de max haha 😉 Maar het heeft vooral effect op de relatie met mijzelf, want ik ben mijn eigen gezondheid meer gaan koesteren. Laatst heb ik bijvoorbeeld veel eerder dan ik normaal zou doen een gek plekje laten checken. En recent heb ik een grote stap gezet om mijn gezondheid te gaan verbeteren. Want op dit moment is mijn energieniveau lang niet wat het zou kunnen zijn, maar daar ben ik nu dus serieus mee aan de slag. Mede door jouw verhaal besef ik me hoe kostbaar mijn tijd hier op aarde met mijn lievelingsmensen is, en dat ik beter voor mezelf wil zorgen om die tijd met hun goed te kunnen benutten. Bedankt voor jouw open en kwetsbare schrijven hier. En ik hoop dat je vannacht toch de slaap wat kan vatten na die verwarrende opmerking… 

Lady_Violet

Forum Moderator

Moderator

29-09-2022 om 01:22

Dank voor alle rapportages!  Ik heb de betreffende trollposts én jullie reacties daarop helemaal verwijderd. Dit topic is te waardevol om te laten ontsieren door een hoop "geknip" 

Forum Moderator schreef op 29-09-2022 om 01:22:

Dank voor alle rapportages! Ik heb de betreffende trollposts én jullie reacties daarop helemaal verwijderd. Dit topic is te waardevol om te laten ontsieren door een hoop "geknip"

te erg dat dit heeft moeten plaats vinden 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

29-09-2022 om 07:51

Goedemorgen lieve Millie 
Weer een

Er wordt aan je gedacht lieve Millie ♥️. Hopelijk ben je de nacht een beetje doorgekomen 🌷💕

MatureJackal76

MatureJackal76

29-09-2022 om 09:32

Hoi lieve Millie, wat een heftige afsluiting van het gesprek met je pijnarts, natuurlijk gaat je brein daardoor in overdrive met piekeren. Sterkte, er wordt veel aan je gedacht 

Watttt??????
Is dat echt????
Zitten er hier echt trolposts tussen?
En ik die dacht dat het medeleven van alle (alle!) andere posters, echt was!
Hoe ziek ben je dan om op de kap van iemand die vecht jezelf gaat amuseren!
Bedankt, Moderator om dit op te schonen en dit puur en eerlijk te houden.
Bah, bah, bah.

Millie, enkele rotte appels, die gelukkig snel zijn verwijderd, hebben niet kunnen verhinderen dat jouw topic waardevol was, is en blijft.
Gelukkig is het slechts een te verwaarlozen aandeel.
Wij menen het echt!



niet tussen de bestaande posts hoor Letterkoekje. Het is allemaal verwijderd gelukkig. Zwaar ongepast ja... Hopelijk gebeurd het niet meer 💕

UntimelySardine71

UntimelySardine71

29-09-2022 om 11:01

Letterkoekje, het ging om iemand die niet eerder gepost heeft hier (de post van vannacht in dit topic was zelfs de eerste post van het account op dit forum). Iemand die het nodig vond om hier zeer ongepaste en respectloze woorden te schrijven. Ik hoop dat ze Millie niet bereikt hebben ❤️  

Heel fijn dat lezers en vooral de moderatoren zo snel in actie zijn gekomen! Midden in de nacht was deze rommel binnen een uur verwijderd. Dat geeft denk ik wel aan hoe prettig dit stukje internet is.

Nu kunnen we weer fris aan een nieuwe dag beginnen. Hier schijnt een heldere herfstzon, ik hoop bij jullie ook! ☀️

Laten we verder ook geen aandacht meer besteden aan die rare posts van vannacht en inderdaad zoals Edison zegt fris beginnen aan een nieuwe dag.

Hopelijk is de pijn weer enigszins onder controle en kun je een beetje genieten van deze zonnige dag lieve Millie 
Je bent heel vaak in mijn gedachten! 

Bedankt Gizmo en Edison om mij een beetje op mijn gemak te stellen en mij te laten lezen dat het niet enkele maar slechts 1 poster was. Gelukkig tijdens de nacht en hopelijk aan de ogen (en het hart) van Millie voorbij gegaan. 
(en bedankt aan de 'waakhond' die dit heeft gezien en alarm heeft geslagen! )

Lieve Millie, knuffels voor vandaag!
Heb je alweer contact gehad met de dokter van de bijzonder onhandig getimede opmerking? Wanneer verwacht je de uitslagen van de scan eigenlijk?
Hoop dat je zo goed als of helemaal door de afkickperiode heen bent inmiddels. Denk aan jou 😘😘😘

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.