Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Millie, het monster en de strijd voor het leven!


Succes Millie!!

Veel succes Millie! 

Veel sterkte vandaag!

Wie had 2 weken geleden gedacht dat je nu weer kan genieten van een in-de-regen-springend Monstertje met laarsjes aan. Jij bent zo sterk, mede door je mindset. Toi toi toi morgen.  

Millie91

Millie91

08-09-2022 om 19:34 Topicstarter

Ik ben nu weer thuis na een dagje scleroseren 😅

Alles is in principe volgens plan gegaan. Deze keer zat er 700 ml vloeistof in (voelde als meer). Gelukkig zaten er geen lekkages in de cyste en konden ze dus gewoon de alcohol volgens plan inspuiten. Daar moest ik toen een uur mee zitten (dat was eerlijk gezegd vrij pijnlijk..ik voelde dat die stof mijn buik nogal irriteerde). Maar nadat de alcohol er weer uit werd gehaald was het ongemak weg en kwam er zelfs meer vloeistof uit dan gedacht. Dus de arts was tevreden. Nu afwachten of de cyste nu daadwerkelijk ophoudt met vocht aanmaken. Mijn buik voelt in elk geval ontspannen nu, hoewel ik ook voel dat mijn buikspieren nog niet helemaal weten wat ze moeten doen nu! Die stonden natuurlijk de hele tijd op spanning. Hopelijk veren die snel weer terug en blijft het hier verder bij.

Ik duik er vroeg in, want een lange dag was het wel 

Millie91 schreef op 08-09-2022 om 19:34:

Ik ben nu weer thuis na een dagje scleroseren 😅

Alles is in principe volgens plan gegaan. Deze keer zat er 700 ml vloeistof in (voelde als meer). Gelukkig zaten er geen lekkages in de cyste en konden ze dus gewoon de alcohol volgens plan inspuiten. Daar moest ik toen een uur mee zitten (dat was eerlijk gezegd vrij pijnlijk..ik voelde dat die stof mijn buik nogal irriteerde). Maar nadat de alcohol er weer uit werd gehaald was het ongemak weg en kwam er zelfs meer vloeistof uit dan gedacht. Dus de arts was tevreden. Nu afwachten of de cyste nu daadwerkelijk ophoudt met vocht aanmaken. Mijn buik voelt in elk geval ontspannen nu, hoewel ik ook voel dat mijn buikspieren nog niet helemaal weten wat ze moeten doen nu! Die stonden natuurlijk de hele tijd op spanning. Hopelijk veren die snel weer terug en blijft het hier verder bij.

Ik duik er vroeg in, want een lange dag was het wel

Oh wat fijn dat je nog even verslag komt uit brengen.

En goed dat het volgens plan verlopen is.

Zat toch wel in spanning telkens te kijken of je al gepost had 

Dikke knuffel voor jou topper ♥️ Nu lekker rusten 

Fijn dat het goed ging!

Wat fijn dat de behandeling goed verlopen is. Een nu lekker uitrusten. 

UnknownCrocodile85

UnknownCrocodile85

08-09-2022 om 20:04

goed je te lezen

Fijn dat het goed is gegaan Millie

Hè gelukkig! 

🌹voor jou om op je buik te leggen 

Fijn dat het goed is gegaan! Een fijne nacht gewenst 

Millie, jij rusten en die buikspieren: snel terug naar hun oorspronkelijke vorm.

Fijn dat het goed is gegaan! Die buikspieren hebben al wat terugveer-ervaring van Monstertje dus dat komt vast goed  

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.