Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


Picunia schreef op 10-06-2024 om 20:22:

Wat goed, Lientje, 10 kg eraf! Wel weer een drukke ‘vrije’ dag! Hopelijk vind je ook nog tijd om iets leuks voor jezelf te doen.

Hier gaat het met mij langzaam beter, maar nu is man ziek. Tja…

Sterkte  Picunia !

Heb nog ff 2 series gekeken  tussendoor. En zit nu te lezen.

Ai, sterkte Picunia!

Hoe gaat het met iedereen  hier?

Met mij een beetje op en af. Zowel geestelijk  als lichamelijk.  Heb het erg druk. Vind de pijn nog niet het ergste, vooral de geestelijke problemen  en huilbuien zitten me erg dwars. Met dochters  gaat het momenteel  ook erg slecht en als je kinderen  het moeilijk  hebben, heb je het als ouder ook gelijk zwaar. Er lijkt wel geen rust in mijn leven  te willen  komen. Op zijn zachts gezegd héél erg  vervelend. 

Sterkte lientje69!

Mijn maag begint weer op te spelen. Hopelijk zet het niet door…

Dat klinkt akelig, Lientje. Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Alcedo, maagpijn is echt heel vervelend. Ik weet er alles van. Ik krijg binnenkort een gastroscopie om te kijken wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Spannend Picunia. Die heb ik natuurlijk al gehad en daar kwam niks uit wat behandelbaar is. Het heeft dus ook nu geen zin om weer aan de bel te trekken, tenzij het echt ernstig wordt. 

Wanneer  krijg  je de gastroscopie Picunia? Alvast  sterkte gewenst!

Ik heb gisteren  veel gedaan. Voor vandaag  staat  er  ook weer veel op de planning maar wil ik ook proberen  weer eens te gaan zwemmen.  Geen idee of dat gaat lukken  qua tijd en energie maar ik ga het wel zien. Ik moet nog een paar dozen  uitzoeken, er moet nog veel naar de stort en dozen naar zolder. Langzamerhand  krijg ik weer wat meer ruimte  in mijn huis.  Verder moet er nog flink wat geschilderd worden en er moet nog een kast terug. Die staat nu in onze loods. Man heeft tijd én  energie  te kort, eigenlijk  moet  hij  nodig  weer aan het werk.  We teren nu wel erg in op ons spaargeld. 

Mijn leven is momenteel  een soort rollercoaster  lijkt het wel. Druk en op en neer en niet stil te zetten. Ik verlang naar wat rust voor lijf en geest maar het lukt niet erg. Hoop dat dat ik de komende  maanden  weer wat gaat normaliseren.  Gelukkig  heb ik inmiddels  weer iets meer tijd om te lezen, een van mijn  manieren om te ontspannen.  Nu de rest nog.

Misschien niet gaan zwemmen dan Lientje, dat geeft alweer een beetje rust voor je lijf. Of iets anders skippen en juist wel een beetje gaan zwemmen, maar dan rustig. Man is toch nog thuis, dus die kan ook dingen van je overnemen zodat je rust krijgt. Gewoon aangeven bij hem. 

Fijn dat je weer wat ruimte krijgt in huis!

Ik heb lekker  gezwommen  en  ga nu nog even met dochter  naar het strand  voor een wandeling.   Verder weer aardig wat werkzaamheden in huis gedaan.  Dit gaat me vast opbreken maar ik pak de gelegenheid als het kan. Weekend  heb ik nachtdienst, benieuwd  hoe dat gaat. Mijn eerste nachten  waren vrij rustig  maar het schijnt  momenteel  niet best te zijn. Erg druk met veel problemen.  Ik sta met een helpende dus ben nog verantwoordelijk  ook voor alles.  Gaat een dingetje  worden aangezien  er werkzaamheden  zijn waartoe ik niet bekwaam ben.  We zien het wel. 

Succes met de nachtdiensten, Lientje! Fijn dat de sporen van de verbouwing wat beginnen te verdwijnen.

Hoe gaat het nu met jou, Alcedo?

Mijn gastroscopie staat dinsdag a.s. op de planning. Ik ben heel benieuwd of er iets uitkomt. Maagpijn is zo vervelend!

Sterkte  alvast voor dinsdag  Picunia!
Ik heb net 4 dozen nasr zolder getild. Ben kapot zeg. Moet er nog een maar zit ff bij te komen.

Doe rustig aan, Lientje. Morgen kun je die doos ook naar zolder brengen.

Is gelukt hoog Picunia.  Maar ben de laatste tijd  steeds wat raar in mijn hoofc. Geen idee waarom. Duizelig, moe, raar gevoel in mijn hoofd en lijf. Net ff alle metingen  bij mezelf  gedaan  maar die zijn nog nooig zo goed geweest.  
Heel raar allemaal, heb zelfs vanmiddag  nog een paar  uur liggen  slapen.  Word nu echt oud denk.
Maar moet nog 13  jaar werken. Dus heb nog ff te gaan.

lientje69 schreef op 21-06-2024 om 19:37:

Is gelukt hoog Picunia. Maar ben de laatste tijd steeds wat raar in mijn hoofc. Geen idee waarom. Duizelig, moe, raar gevoel in mijn hoofd en lijf. Net ff alle metingen bij mezelf gedaan maar die zijn nog nooig zo goed geweest.
Heel raar allemaal, heb zelfs vanmiddag nog een paar uur liggen slapen. Word nu echt oud denk.
Maar moet nog 13 jaar werken. Dus heb nog ff te gaan.

Ik denk dat je lichaam heel duidelijk iets aangeeft...

Dat denk ik ook, BroodjeBrie. Luister naar je lichaam, Lientje! Dat kan je een hoop ellende besparen.

Ik heb de laatste tijd weer heel erge rugpijn. Ik word er zo chagerijnig van.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.