Gezondheid en welzijn Gezondheid en welzijn

Gezondheid en welzijn

Leven met pijn, kletsend het jaar door.


mrs.Mary, veel sterkte. Hopelijk voel je je snel weer beter. 

De mannen zijn vandaag ook nog bezig geweest.  Wat een ellende was het.  Nergens kon ik rust vinden.  Ook bij de buurvrouw niet. Ik ben maar in bed gaan liggen met een luisterboek op.
De mannen zelf werkten netjes, waren vriendelijk en zetten hun radio op een normaal volume. 
Maar goed, ik ben wel blij met het resultaat. 

layka, hoe is je dag verder gegaan?  Heeft de zon nog geschenen in je gedachten? 

Alles helemaal  klaar Moyrrie ? Wat hebben ze precies  gedaan? Had je geen noisecanceling koptelefoon?

SuzyQFive

SuzyQFive

24-02-2023 om 21:59 Topicstarter

Ik ben net terug uit Spanje. Heerlijke dagen gehad maar dat gaat zich vast wreken in de komende dagen. Ben nu iig bek- en bekaf…

Ondanks hele dagen lopen viel de pijn me erg mee… Flink de Tens aan ‘s nachts en ben maar weer eens magnesium gaan slikken. Helpt ook wel. 

Hoop dat de pijn meevalt  de komende  dagen Suzy.
Ik begrijp  dat het dat dan in elk geval  waard is geweest  en dat je hebt genoten. Dat scheelt.  Moet  je  maandag  weer werken of heb je schoolvakantie?

HarleyQuin schreef op 24-02-2023 om 18:40:

ik neem even een forum pauze. Gaat niet goed hier. Zoals gewoonlijk.
Heb even tijd voor mijzelf nodig. Weet ook niet of ik nog terug kom hier. En mocht ik toch blijven dan post ik alleen nog in mijn topic over mijn overleden moeder

Sterkte Harley

Moyrrie schreef op 24-02-2023 om 21:41:

layka, hoe is je dag verder gegaan? Heeft de zon nog geschenen in je gedachten?

Wat lief dat je het vraagt Moyrrie!

Die zon krijgt meestal wel de overhand bij me maar vandaag was dat even wat minder.

Je hebt soms van die dagen, fiks oververmoeid, geestelijk ook even minder.

Ik ga morgen in de herkansing.

SuzyQFive

SuzyQFive

25-02-2023 om 08:27 Topicstarter

lientje69 schreef op 24-02-2023 om 22:27:

Hoop dat de pijn meevalt de komende dagen Suzy.
Ik begrijp dat het dat dan in elk geval waard is geweest en dat je hebt genoten. Dat scheelt. Moet je maandag weer werken of heb je schoolvakantie?

We hebben nu een week vakantie  

Lekker Suzy,  dan kan je even bijkomen. 

Layka, schijnt de zon vandaag?
Hier afwisselend  met regen. Hoe voel je je vandaag?

Moyrrie, is het weer rustig bij je thuis?
MrsMary, hoe gaat het vandaag  met je?

Het is hier gelukkig rustig. Ik ben moe en heb veel pijn, wat helemaal logisch is na zulke dagen.  Man gaat vanmiddag alleen op verjaardagsvisite, dus dan heb ik het rijk alleen.

Elke dag is een nieuwe dag met nieuwe kansen op zon. 

Lekker  uitrusten  dan Moyrie vandaag. 
Ik heb al veel gedaan vandaag maar heb nog een waslijst aan klusjes. Wist  bijna niet waar te beginnen. Het is hier stoffig,en rommelig.   Heb wel de boodschappen  binnen en een appeltje in de oven. Iets met prioriteiten 😀. Soep staat ook klaar , straks nog pannenkoeken  bakken voor het avondeten.  Oudste dochter  komt met vriendin  een nachtje hier.

Het gaat slecht vandaag Lientje. Ik lig nog in bed en ik voel me echt beroerd. Net als bij Moyrrie gaat man vanmiddag alleen op verjaarsvisite.

Ik hoop dat je zelf een fijn weekend hebt, gezellig dat dochter en vriendin komen logeren.

Moyrrie jij ook sterkte!

MrsMary schreef op 25-02-2023 om 11:49:

Het gaat slecht vandaag Lientje. Ik lig nog in bed en ik voel me echt beroerd. Net als bij Moyrrie gaat man vanmiddag alleen op verjaarsvisite.

Ik hoop dat je zelf een fijn weekend hebt, gezellig dat dochter en vriendin komen logeren.

Moyrrie jij ook sterkte!

Wat rot Mrs Mary. Dat er toch echt helemaal  niets  aan te doen is zeg, vind het oprecht heel erg voor je.

Hier zou man dan gewoon  niet gaan, tenzij  het zijn eigen  moeder is of zo. Over  het algemeen  ben ik degene van de sociale  contacten  onderhouden,  is al een wonder als hij überhaupt  eens mee wil.

Suzy, bijkomen maar en je rust nemen

Merrie en Mrs Mary, heel veel sterkte

Lientje jij veel succes met alle drukte en gezelligheid met je dochter.

Ik heb vanmorgen boodschappen gedaan, vanmiddag nog typen, met pauzes voor mijn arm, voor mijn vrijwilligerswerk.
Best veel pijn maar dat is maar zo.
Morgen hopelijk weer beter.

Dank je Layka. Oudste dochter komt met vriendin  hier vanavond  en blijft slapen. Jongste is ook thuis, heeft dagdienst, en misschien  eet haar vriend ook wel mee. En pleegkind  sluit ook aan dus ik heb mijn hele rijkdom thuis. Dat gebeurt  niet vaak dus des te leuker. Heb ern appelkaneelcake gebakken  en ga zo een grote stapel pannenkoeken  bakken.
Gezellig, ben altijd blij als ze er eens allemaal  zijn.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.